Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Arkadaşlar baya bakındım ama motorun sıfır fiyatını bulamadım resmi sitede de fiyat listesi gibi bi olay yok acaba aranızda 2008 derbi gpr 125 lerin fiyatını bilen var mı yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
ikibinsekizmodel varmi yahu ? yani en azindan bana gormek nasip olmadi.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
:mrgreen:bende 2008 model 0 fiyatı arıyorum deli gibi.

Motor çok güzel motorda illa 2.el mi alcaz şimdi biz bu motoru almaya kalksak??
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben nude modelini sıfır aldım. Orhanko da sıfır aldı. Bayilerde hala sıfırı mevcut diye biliyorum.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Erdemcim arkadaslar 2008 0 Km istiyorlar bayii'lerde olanlar 2007'dir kesinlik'le
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
2008 yılı ıcın Ferco Derbi GPR125 getırmedı. 2008 de Sattıkları '0' motorlar 2007den ellerınde kalanlar.
Ben tel actıgımda Ferco motor 2008 yılı ıcın Derbi gpr125 getırmıyoruz onun yerıne Aprillia RS125 getırecegız demıstı zaten.
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
17
Slm Arkadaslar Nasılsınız Yıllık Izindeym Erzincanda Nezamandır Giremiyordum Formu Ve Sizleri özlemişim 28 I Orda Olcam Geziye Yetişirim Inşallah Grsmk üzere
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
yok beabi, 2008 var demedim ben de zaten =) yani illa ikinci el almak zorunda değilsiniz, stokta sıfırlar mevcut demek istemiştim =) bir cümlelik bilgiyi 6 mesajda vermişiz =)

arada sırada boş yolda panik fren denemeleri yapardım ve frenlerin iyi olduğunu söylüyordum. bugün gerçekten zor durumda kaldım ve panik frenin kralını gerçekleştirdim. 60km hızla giderken yere çivilenmiş gibi durdum. çok hafif makine, zınk diye duruyor. bir de ses yapmasa...

bahriyeli selamlarr! keyfine bak, benim yerime de dinlen =) 28'inden sonra görüşmek üzere!
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Erdem , voonggg vrong voonnnggg :)


Bahriyelicim tatilin keyfini cikart yorucaklardir seni gelince bol bol dinle.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
arkadaslar bugun cuma.Pazar gunu ıcın rotamızı belırleyelım yavas yavas ne dersiniz. En azından aklımızın bı kosesınde bı yer belırleyelım bulusunca sonrası ıcın karar verırız.Bildigim kadarıyla orhan durusu ıcın bılgı edınıyordu.Herkes bıyerler dusunsun ıyı onerıler gelecegınden emınım.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Selam arkadaşlar. 3 gün mesaj yazmadım, şimdi herkese bir çift lafım olacak :cherry:

Erdem, şüphen mi vardı koçum duman konusunda dediklerimden :bounce: Tabi ki dediğim gibi :cherry: 157 çok iyi hız ama sürekli gidilecek hız değil bizim motorlarla. Bizim motorun çevreyolunda rahat yolculuk hızı 135-140 k/h bana göre.

Uğur, yağın hayırlı olsun. Kötü koku ve sürekli duman yoksa sorun yok demektir. Zaten üzerinde tamsentetik yazdıktan sonra sorun yok. En son Motula verdiğim 35 ytl fena oturdu içime. Neyse, denemiş olduk, aklımızda soru işareti kalmadı. Bundan sonra forza Castrol yine.

Juba, GPR125 iyi tercih, memnun kalacağından eminim. Yalnız Ferco bu motoru bırakın 2008'i, 2007'de dahi getirmedi. Ben 2007 Kasım'da Ferco İstinye'de vitrinde duran 2006 model makinayı almıştım. Erdem de bildiğim kadarıyla TR'deki son sıfır nude'u aldı. Başka sıfır GPR kaldı mı bilmiyorum. Ben aldığım zaman sıfır R'lar 6.500 YTL idi.

Bahriyeli kardeşim, şükür kavuşturana. Buluşmalarda görmek isteriz yine seni.

Cihan ve herkes, Pazar gezisi için Durusu diyorum ben. Kimler katılabiliyor bu pazar?

1) Cihan
2) Orhanko
3) ??
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Selam arkadaşlar. 3 gün mesaj yazmadım, şimdi herkese bir çift lafım olacak :cherry:

Erdem, şüphen mi vardı koçum duman konusunda dediklerimden :bounce: Tabi ki dediğim gibi :cherry: 157 çok iyi hız ama sürekli gidilecek hız değil bizim motorlarla. Bizim motorun çevreyolunda rahat yolculuk hızı 135-140 k/h bana göre.

Uğur, yağın hayırlı olsun. Kötü koku ve sürekli duman yoksa sorun yok demektir. Zaten üzerinde tamsentetik yazdıktan sonra sorun yok. En son Motula verdiğim 35 ytl fena oturdu içime. Neyse, denemiş olduk, aklımızda soru işareti kalmadı. Bundan sonra forza Castrol yine.

Juba, GPR125 iyi tercih, memnun kalacağından eminim. Yalnız Ferco bu motoru bırakın 2008'i, 2007'de dahi getirmedi. Ben 2007 Kasım'da Ferco İstinye'de vitrinde duran 2006 model makinayı almıştım. Erdem de bildiğim kadarıyla TR'deki son sıfır nude'u aldı. Başka sıfır GPR kaldı mı bilmiyorum. Ben aldığım zaman sıfır R'lar 6.500 YTL idi.

Bahriyeli kardeşim, şükür kavuşturana. Buluşmalarda görmek isteriz yine seni.

Cihan ve herkes, Pazar gezisi için Durusu diyorum ben. Kimler katılabiliyor bu pazar?

1) Cihan
2) Orhanko
3) ??



Ben varım pazar günü için.Beyler özleştik yaa. Şartları zorlayın pazar günü biraz stres atalım.
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
4
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaslar kımsenın sesı solugu cıkmıyo beyler canlanın bıraz yaa.

Yarın ıcın lıste;

1)cihantavuz
2)Jonturk
3)Orhanko
4)Ketchup
5)???
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
hahaha tam adımı yazdırmak için foruma girdim ki cihan sağolsun yazmış. telefonda da komik bi diyalog oldu cihan kusura bakma abi ya boş anıma denk geldi, trafikteydim =))) bu arada ben çok erken gelemeyebilirim. sabah arkadaşımı evine bırakıp öyle gelicem, çok erken buluşursak gelemem o yüzden =) hele bi saat mevzusu konuşulsun da ona göre bişi sölerim =) bugün arabayla anadolu kavağına gittik. daha önce de motorla gitmiştim, motor için güzel bir yol. ama durusu'yu hiç görmemiştim, netten bikaç resme baktım güzel gözüküyor. Sinem de habire değişik biyere gidelim deyip duruyodu, durusu'yu göreyim, güzelse sonra onunla giderim =) bunun gibi değişik mekan fikirleri için kime teşekkür ediyoruz?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bana tesekkur ediyorsun erdemcim :) Arkadaslar uzulerek bu hafta gelemiyecegimi soylemek istiyorum , ama ilerliyen saatlerde planlar degisebilir malum yaz geldi es dost gezmek istiyor ama araba ile :) Firsat bulursam hemen degerlendiricem , saygilar sevgiler cicekler bocekler.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Orhan'a ulasamıyoruz.Sabah saat 8-9 arası kalkıp bakıcam foruma gezıyle ılgılı belırlı bır zaman yoksa ıptal oldu olarak kabul edıcem. ıyı geceler

suan ıcın 1 kısı opsıyonlu toplam 4 kısıyız

orhanko,cihantavuz,erdem(geç katılacak),koromako(sabahkı durumuna gore)
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
4
forumda hıc ön kecesi patlayan arkdasımız varmı??

Bu arada bir kaç soran arkdaşımız oldu bakırkoydekı gpr ı ben aldım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst