İyiki doğdun SkullHunter :)

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bugün çok sevgili adminimiz Erhan abinin doğum günü , bugün itibariyle 27 yaşına girdi .Kendisine burdan bir ömür boyu sağlıklı mutlu ve hep birlikte bi hayat diliyorum .
Nice mutlu yıllara Erhan abi :rendeer::rendeer::rendeer:

happy-birthday.jpg


doğumgünü topic'inide açtım , artık 1-2 haftalığınıda beni Moderatör yaparsın dimi Erhan abi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Doğum gününüzü kutlar,sevdiklerinizle sağlık ve esenlik dolu uzun ömürler dilerim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Nice mutlu yıllara Skull'ım Hunter'ım... Hep bizimle kalman dileğimle...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Her Geçen Yılın Senin İçin Daha Huzurlu ve Daha Mutlu Olması Dileğiyle Nice Yıllara SukullhunteR

2008hausabusa.jpg
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Boss nice senelere .. gözlerinden öperim ...party yokmu ... :)

şöle kleopatralı bi parti yapsak hem bekarlığa veda babında olur demi ama :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
anaamm yağcı smirnoff :p nasıl kaçırdım yaff :cyclopsan


iyi ki doğdun Erhan abicim nice senelere .. :rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
bırakın ya kuru kuru teprık etmeyı adam ınsan bır hedıye verır



uru teprık etmeyı adama hedıye verır ınsan
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Erhanım nice senelere .. gözlerinden öperim ...party yokmu ... :)

geçen senenin topic'ini sen açmışın ama bu sene senden hızlı çıktım barış abi , hatta içimi korku bile kapladı bana kızarsın diye :p

anaamm yağcı smirnoff :p nasıl kaçırdım yaff :cyclopsan

herhalde oğlum , kaçırırmıyım . bu fırsat insanın eline senede bir gelir:p ,ben çoktan uyuyacaktım , sırf topic için bekledim :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
mutlu yıllar yaşlar PATRON iyiki doğdun iyiki varsın İYİKİDE MT yi yarattın :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
oooooo nice senelere allah motorla daha nice sener gösterir inşallah
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İyiki dogdun Erhan. Nice mutlu yıllara.

Umarım yeni yılında idealindeki motosiklete kavuşursun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
mutlu yıllarr sanaa :) 80. yaşında da motor üstünde kutlaman dikeklerimle :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İyiki Dogdun abı ıyıkı boyle bı sıte actınız Ve ıyıkı sızlerle bırlıkteyız. Allah sevdıklerınle bır omur yasamayı nasıp etsın abı... DOGUM GUNUN KUTLU VE MUTLU olsun. :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Adaşım, Patronum benim....
Hayatımda tanıdıgım en uysal en sakin en guzel insanlardan birisisin.
Allah kalan omrunu yakında olacak esim damla ile mutlu huzurlu ve cok guzel gecirmen temennim ile.
Sen bunu hakediyorsun..
Allah gonlune gore versin adasım benim..

Seni biz MT ailesi olarak cok seviyoruz.



Bunu sakın unutma :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice sağlıklı mutlu yıllara.
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
Nice Mutlu yıllara. Umarım her geçen yılın bir öncekinden daha huzurlu ve mutlu geçer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst