Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Bugün ben de gördüm Tuzla'da beyaz bir gpr, bizim tersanenin önünden geçti.. Kırmızı kasklı bir zat.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Kadir sende pazartesı gunku sınavına erken calıs abi pazara bırakma çalışma işini. pazara kadar halledersen harıka olur senınde oldugun bır gezıyı tercıh ederımm.gorusuruz; allah kuvvet versın sınavların için.

Teşekkürler Abi. keşke öyle yapabilsem ama bu perşembe ve cuma da 2 tane sınavım var onlara çalışıyorum şu an.neyse artık insallah başka bir geziye gelirim.

Bugün ben de gördüm Tuzla'da beyaz bir gpr, bizim tersanenin önünden geçti.. Kırmızı kasklı bir zat.

orhancım gördüğün motor sanırım bu : http://www.sahibinden.com/baslangicta_idealWQQaXQQ9635885WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
4
arkadaslar aranıza yeni geldım bugun aldım gpr 125 turuncu renkte iyi forumlar.Adım Doruk
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Doruk, motorun hayırlı olsun. İyi günlerde kullan, kazasız belasız. Aramıza hoşgeldin.


Doruk aramıza hosgeldin, motorun hayırlı ugurlu olsun dogru karar verdıgınden emın olabılırsın için rahat olsun aldıgın makıne senı fazlasıyla mutlu edicek.Eğer yanlıs hatırlamıyorsam satın almaya karar verme aşamasında hyo-gpr125 arasında kalanlardan bırıydın forumda baslıkda vardı.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Aramiza hos geldin Doruk motosikletin hayirli ugurlu olsun cihan arkadasimizin'da soyledigi gibi pisman olmuyacaksin , kisa zamanda motosikletinin resimlerini ve izlenimlerini sormak istediklerini bizimle paylasirsan seviniriz ve bu pazar gunu olmasi planlanan aktivite'yede katilimci olmani dileriz.

Tekrar selamlar.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaslar harıl harıl gezı rotası bakınıyorum.Daha oncede konustugumuz Yalova-armutlu-gemlık-bursa rotası aslında cok guzel bıraz arastırdım bahsi gecen yol calısmasıyla ılgılı olarak.Calısma sadece Esenkoy-Armutlu arasını kapsıyor yanı 10 KM lık bır mesafede yol calısması var yolun gerı kalanı gayet temız asfalt kıvrıla kıvrıla gıden yollar var.Şile yolundaki gibi gaz açabilecegimiz yol yapısı yok.Armutluda yazlık var 15 senedır gıdıp gelırım ozellıkle Yalova-Armutlu yolu cok keyıflıdır.Sağ taraf deniz sol taraf orman.Yol uzerınde dınlenılebılecek yemek yenecek guzel yerlerde var.Ama tek dusundugum esenköy armutlu arasında 10 km lık mesafede asfalt yokmuş fotograflarınıda koyacagım sımdı. yol fotoda goruldugu sekılde.

Eger yıne guney marmara seklınde dusunulurse Trilyede cok guzel bır secenek.Mudanyaya 12 km falan.Trilye'ye ulasmak ıcınde Dırek bursaya hızlı ferıbotla ulasıp,Şu iskender olayınıda orda çözüp:):) ordan mudanya uzerınden Trilyeye ulasabılırız.

Orhanda bizim taraflardan bildigim kadarıyla Durusuyu arastırıyor.Ben hıc gıtmedım ama netden arastırdım guzel bır belde.

Yakın zamanda Trılyeye gıtmıs elemanları buldum netden lınkı eklıyorum rota hakkında geniş yazıda yazmışlar fotolarla birlikte bılgılendırme amaclı olarak bakabılırsınız tum rotayı ve gıttıklerı yerlerı fotograflamıslar..


http://www.alperkurtul.com/main/portfolios/default.asp?slct=fff











Yalova-Armutlu arasında yollar bu şekilde arkadaşlar daralıp genişliyor,yukselip alçalıyor devamlı. sağ taraf deniz,soltaraf dağ,orman





Sadece Esenköy-Armutlu yolu (10Km) 3. fotografdakı gıbı gercı bu foto yaklasık 1aylık bir fotograf.Tahmınımce yolda duzeltmeler yapılmıstır dıye dusunuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
arkadaslar aranıza yeni geldım bugun aldım gpr 125 turuncu renkte iyi forumlar.Adım Doruk

Selam doruk. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan. Bu arada dün saat 19:40'da E5 Göztepe mevkiinde Ankara istikametine doğru seyrüsefer yapan bir GPR gördüm. Sen miydin?? Bizden biri mi?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Doruk hoşgeldin. motorun hayırlı olsun. senin ve motorun resimlerini bekliyoruz
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Bu aralar tankın ustundekı catlaklar ıyıce gozume takılmaya başladı ve rahatsız edıyo benı oldukca.Biraz once motocolor'dan hasan ustayı aradım bızım yakıt tanklarının uzerınde artçı yuzunden olusan çatlakların tamiri ile ilgili.Tamır edemıyecegını soyledı hasan usta cunku Derbı nın grenaj renklerı yokmus elınde.Grenaj uzerınde olusmus ufak tefek cızıklerı dahi gıderemeyız dedı.Şaşırdım vallaa.Bu konuda destek alabılecegımız bırılerı varmı beyler bıldıgınız??
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Bu aralar tankın ustundekı catlaklar ıyıce gozume takılmaya başladı ve rahatsız edıyo benı oldukca.Biraz once motocolor'dan hasan ustayı aradım bızım yakıt tanklarının uzerınde artçı yuzunden olusan çatlakların tamiri ile ilgili.Tamır edemıyecegını soyledı hasan usta cunku Derbı nın grenaj renklerı yokmus elınde.Grenaj uzerınde olusmus ufak tefek cızıklerı dahi gıderemeyız dedı.Şaşırdım vallaa.Bu konuda destek alabılecegımız bırılerı varmı beyler bıldıgınız??

Sanayide bilgisayar destekli %100 olmasa da boyayı hazırlatmak mümkün olur diye düşünüyorum. %100 aynı renk tutmasına imkan yok zaten. Aynı renk tutsa bile motorun üstündeki boya eski, boyanacak yer yeni boya olacağından ötürü illaki bir renk farkı oluşacaktır.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Aksam uzeri yag ikaz lambasini gorunce hemen cekdim bi BP'e girdim iceri sadece 2T ful sentetik olarak TTS vardi aradim Orhancimi bilgi aldim abi dedi pahali bi seyse al :) 17.60 YTL idi fiyati hemen aldim doldurdum depomu , daha once TTS kullanan varmi arkadaslar aranizda? Pahali diye bozmuyalim moralleri :queen:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Abi piyasada rekabet var. Yağın fiyatı pahalıysa, ederi olduğu için pahalıdır eminim =) yorumlarını bekliyoruz.. bu arada Orhan'ın dediği gibiymiş durum; ilk çalıştırmada çıkan duman, son çalışmada donan yağmış. sabahları evden çıkarken çalıştırınca bikaç saniye boşta redline çeviriyorum. sonra hiç duman atmıyo. iş çıkışı aynısını yapamıyorum tabi, plazanın orta yerinde RRIIIAARR diye gazlanmaz =)

Şimdi şöyle bi sıkıntım vardı, evden işe gidişim 1.5 dakika falan sürüyor motorla. dönüşüm de 1.5 dakika, toplamda 3 dakika.. dün gece canıma tak etti! "lann" dedim "gazlamam lazım!" atladım canavara yola çıktım. haliçten e5'e çıktım o da nesi!?! gecenin birinde deli gibi trafik! sinir oldum.. sonra tekstilkent, atışalanı falan o istikamette köprüye doğru kaptırdım.. hafif meyilde 157 gördüm. hava direncim fazlaydı, R modeli olsa eminim daha çok basardı.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Abi piyasada rekabet var. Yağın fiyatı pahalıysa, ederi olduğu için pahalıdır eminim =) yorumlarını bekliyoruz.. bu arada Orhan'ın dediği gibiymiş durum; ilk çalıştırmada çıkan duman, son çalışmada donan yağmış. sabahları evden çıkarken çalıştırınca bikaç saniye boşta redline çeviriyorum. sonra hiç duman atmıyo. iş çıkışı aynısını yapamıyorum tabi, plazanın orta yerinde RRIIIAARR diye gazlanmaz =)

Şimdi şöyle bi sıkıntım vardı, evden işe gidişim 1.5 dakika falan sürüyor motorla. dönüşüm de 1.5 dakika, toplamda 3 dakika.. dün gece canıma tak etti! "lann" dedim "gazlamam lazım!" atladım canavara yola çıktım. haliçten e5'e çıktım o da nesi!?! gecenin birinde deli gibi trafik! sinir oldum.. sonra tekstilkent, atışalanı falan o istikamette köprüye doğru kaptırdım.. hafif meyilde 157 gördüm. hava direncim fazlaydı, R modeli olsa eminim daha çok basardı.
tts güzel bir yağ, castrol ile aynı kalitede,ilk çalıştırırken çıkan duman normal dediğin gibi kalan yağ olabilir ama giderkende duman atıyor bu motorlar,sonuçta karakteristikleri böyle!Bende önceden gilera 180 runner vardı o sadece çalıştırırken hafif atardı birdaha duman görmezdim, bence motoru olduğu yerde ısıt,redline yapma özellikle boşta,otomobillerde piston kolunu kırmak için birebie hareket boşta gaz vermektir...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
tts güzel bir yağ, castrol ile aynı kalitede,ilk çalıştırırken çıkan duman normal dediğin gibi kalan yağ olabilir ama giderkende duman atıyor bu motorlar,sonuçta karakteristikleri böyle!Bende önceden gilera 180 runner vardı o sadece çalıştırırken hafif atardı birdaha duman görmezdim, bence motoru olduğu yerde ısıt,redline yapma özellikle boşta,otomobillerde piston kolunu kırmak için birebie hareket boşta gaz vermektir...

ama dediğim şekilde tüm yağı yakınca giderken kesinlikle duman atmıyor. gerçi redline yapmanın zararını tahmin edebiliyorum. bundan sonra 10bin civarı çeviririm. bu arada bilmeyenler için (mesela ben) söylüyorum. bir muhabbet sırasında yağlama için şöyle bir tahminde bulunmuştuk, enjektör her patlama için belli bir miktar yağ bırakıyor demiştik. olay şöyleymiş, gaz kolunda iki kontrol varmış. biri benzini biri yağı ayarlıyormuş. yani gazı ne kadar açarsak o kadar yağ yakıyormuş. (Atay söyledi :) )
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
2 zamanlı motorda boşta gaz vermek cok zararlı motoru ilk çaliştirnca içinde kalan yagı atıyor o yagı hemen atmak için 3.viteste 10 bin cevirip bırakın içindeki yagı atıyor duman kalmıyor boşta gaz vermek cok zararlı birde yokus asagı inerken kompresor yaptırmakta aynı tın tın tın sabit gazda gitmelisiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst