Kadir sende pazartesı gunku sınavına erken calıs abi pazara bırakma çalışma işini. pazara kadar halledersen harıka olur senınde oldugun bır gezıyı tercıh ederımm.gorusuruz; allah kuvvet versın sınavların için.
Bugün ben de gördüm Tuzla'da beyaz bir gpr, bizim tersanenin önünden geçti.. Kırmızı kasklı bir zat.
giannelli egzost arıyorum arkdşlar bilginize![]()
arkadaslar aranıza yeni geldım bugun aldım gpr 125 turuncu renkte iyi forumlar.Adım Doruk
Doruk, motorun hayırlı olsun. İyi günlerde kullan, kazasız belasız. Aramıza hoşgeldin.






arkadaslar aranıza yeni geldım bugun aldım gpr 125 turuncu renkte iyi forumlar.Adım Doruk
Bu aralar tankın ustundekı catlaklar ıyıce gozume takılmaya başladı ve rahatsız edıyo benı oldukca.Biraz once motocolor'dan hasan ustayı aradım bızım yakıt tanklarının uzerınde artçı yuzunden olusan çatlakların tamiri ile ilgili.Tamır edemıyecegını soyledı hasan usta cunku Derbı nın grenaj renklerı yokmus elınde.Grenaj uzerınde olusmus ufak tefek cızıklerı dahi gıderemeyız dedı.Şaşırdım vallaa.Bu konuda destek alabılecegımız bırılerı varmı beyler bıldıgınız??
arkadaslar aranıza yeni geldım bugun aldım gpr 125 turuncu renkte iyi forumlar.Adım Doruk
tts güzel bir yağ, castrol ile aynı kalitede,ilk çalıştırırken çıkan duman normal dediğin gibi kalan yağ olabilir ama giderkende duman atıyor bu motorlar,sonuçta karakteristikleri böyle!Bende önceden gilera 180 runner vardı o sadece çalıştırırken hafif atardı birdaha duman görmezdim, bence motoru olduğu yerde ısıt,redline yapma özellikle boşta,otomobillerde piston kolunu kırmak için birebie hareket boşta gaz vermektir...Abi piyasada rekabet var. Yağın fiyatı pahalıysa, ederi olduğu için pahalıdır eminim =) yorumlarını bekliyoruz.. bu arada Orhan'ın dediği gibiymiş durum; ilk çalıştırmada çıkan duman, son çalışmada donan yağmış. sabahları evden çıkarken çalıştırınca bikaç saniye boşta redline çeviriyorum. sonra hiç duman atmıyo. iş çıkışı aynısını yapamıyorum tabi, plazanın orta yerinde RRIIIAARR diye gazlanmaz =)
Şimdi şöyle bi sıkıntım vardı, evden işe gidişim 1.5 dakika falan sürüyor motorla. dönüşüm de 1.5 dakika, toplamda 3 dakika.. dün gece canıma tak etti! "lann" dedim "gazlamam lazım!" atladım canavara yola çıktım. haliçten e5'e çıktım o da nesi!?! gecenin birinde deli gibi trafik! sinir oldum.. sonra tekstilkent, atışalanı falan o istikamette köprüye doğru kaptırdım.. hafif meyilde 157 gördüm. hava direncim fazlaydı, R modeli olsa eminim daha çok basardı.
tts güzel bir yağ, castrol ile aynı kalitede,ilk çalıştırırken çıkan duman normal dediğin gibi kalan yağ olabilir ama giderkende duman atıyor bu motorlar,sonuçta karakteristikleri böyle!Bende önceden gilera 180 runner vardı o sadece çalıştırırken hafif atardı birdaha duman görmezdim, bence motoru olduğu yerde ısıt,redline yapma özellikle boşta,otomobillerde piston kolunu kırmak için birebie hareket boşta gaz vermektir...