[Kütahya - MT]

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Aynen öyle =)) ya bence barış abi beni bi gezdirmedi ya burda, kader orda karşıma çıkarttı. =)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
kütahya nerelerdesiniz.benle metin abi olmayınca sayfa ikinci kısma düşmüş...mükemmel bi emok festivalini daha geride bıraktık.son gün de 11 kişi idik.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Alp ben geldim artık sayfayı boş bırakmam. Alooooo uyan bakalım Kütahya.
Nerelerdesiniz yahuuuu...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abi hoşgeldin,emok yine adına yakışır şekilde mükemmeldi.arkadaşlar şu yüksek pixelli resimleri bekliyoruz habarınız ola
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Abi ben kütahyadayım sonunda döndüm... Resimler demişken sizlere kötü bir haberim var fotoğraf makinemi kaybettim... Amaaan neyse o makineyle yeterince resim çekmiştim zaten=)) Emok resimlerini 4 gözle bekliyorum....

Az önce gördüm 17-20sinde yalovada da fest varmış... Gİtmeyi düşünen isteyen varmı???
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi resimler ufuk ile özgürde, özgür ayvalıkta,ufuk ise bartında onun için resimler heralde geçikecek.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi Kütahya mt olarak Türkiyenin dört bir yanına elçilerimizi gönderiyoruz.fotograflar sanırsam on nmr.bu sene test motorlarından yamaha xtz 660 tenere ve (bu kısım ismail in dikkatine KTM exc 690 ve exc 425 biri enduro digeri ise tam special di.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
abi Kütahya mt olarak Türkiyenin dört bir yanına elçilerimizi gönderiyoruz.fotograflar sanırsam on nmr.bu sene test motorlarından yamaha xtz 660 tenere ve (bu kısım ismail in dikkatine KTM exc 690 ve exc 425 biri enduro digeri ise tam special di.

Valla tam İsmail'likmiş motorlar. :cat:

Günaydın Kütahya.
Herkese iyi bir gün diliyorum...

Benden de herkese günaydın.:rendeer::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Emok sonrasındaki ayvalık gezisinide tamamladık.... yoldan yeni geldik walla.1200 km yi geçkin yol yaptık sağ sağlim. Fotolar pek yakında........
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkası yarına döndü buda. Resimler yakında, yok birazdan, şimdi filan
hadi artık koyacaksanız koyun koymayacaksanız koyacaklar var.:bounce:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi bundan sonra bende resim çekeceğim.yoksa çok geç kalıyor resimler.bu arada herkese günaydın.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
valla resimler şu an hazır flash diskimde okyanus da :D:D:D reklam oldu ya yapacak bir şey yok ... emraha dğün yol dönüşü verdim ufuğun fotoğraf makinasından atacaktı bu gün elimde olur akşam atarım yada emrah ankaradan atacak... bakalım ilk önce kimin eline geçerse...... çok güzeldiiiii çooookkkk yıllık km kotamı yine doldurdum bundan sonra her sene en az 1000km yapmadan durmak yok ...... her sene başka diyarlara tekler döndürecez... :p çok mu abarttım ne.....
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Elimdeki resimleri tek tek koymaya başlıyorum.....
y1pOcPMv5pt6ALTykZJ9RnTt1bsWB5ZjaQhEmf-CGheNWIz60hTKbyRiELZhWGPoAEK

3 Temmuz yani EMOK festivalinin 1. günü hareket saatimiz 09.00

y1pTK3diXiC18pxuS7tDd9gqqeKuBZjHmr34hR4jH_Eh6nJ4awE_Rh8kB2AI_OanRKY


y1ptwkFJemYcfER3IwR2cdAEqqVpn8cKYq37uWbnN8O-SA_DMcZWKwoOmuX085m11i4

motorlar çok yüklü olunca haliyle kontrol ederek gidiyoruz.

y1pRAuThXfy5_0zXBuFltDjqudTw08gCNRnJ5G8PUmyMcu1ZntDdD3XvdLLS7JJ8xkX

bu kare 2. jandarma kontrolünün yapıldığı yerden 15 dakka arayla köy çıkışlarında kontrole giriyoruz ve son kontrolümüzde çantalar dahil didik arandık ve abartmıyorum bir buçuk saat kaybetmemize neden oldular.Kestirme olsun diye girdiğimiz tali yol başımıza neler açtı. Bu sıkıntılı duruma rağmen gülmeye devam ediyoruz.


y1pNsMVe1z5o6wczGtTpLoQw7Ps7jLmSxX5aOcXNRuVeGsn3jaFHI0IV3N9F0aNBSnU

evlerden getirdiğimiz poaçaları yediğimiz için duruduğumuz yer.
(Alp'in getirdiği poaçanın tadı damağımda hala validenin ellerine sağlık :) )

y1pgdRFblFphcxyM9PPpJEFt4EKrJk8eHTi0UBQCh_3SjbI9UE6Hj7mInkdweydmoBf

İşte festival alanının girişi (Emre sonradan Honda Todayla aramıza katılırken)

y1pzq4B-ckRGhC3cpZmFN3T5Bj8Wf25v5EjK33BCa8umdEKlcpSzH5lNtU_X5n_pbLz

15YTL ücretle kaydımızı yaptıktan sonra 1.gün gelmenin şansıyla ağaç altında güzel yerlere çadırımızı kurduk.....
ve dinlenmeye geçtik.Bir süre sonra yapılacak yarışmaların anonslarını duymaya başladık ve hemen ismimizi yazdırdık :)

y1p5VHYdWu1QRCWupzTYsKfh3MYQqD9QGAcG5lP2yxPuF_BYJLI0y3-fHNzpakHavfA

ilk oyun yavaş gitme yarışıydı.Herkes kendi motoruyla yarışmaya katılıyordu.Bizim motorların Cruiser olmasından dalayı bilhassa Cross motorları karşısında şansı düşüktü ve öyle oldu....
Yavaş gitme yarışmasında Alp dahil :) :) kimse başarılı olamadı. :D :D:queen:

y1pxQ2wZHgE_z96WuZawAn5kUB5SCAVMPMUuWQgci1CHcoPcfvEZeieTPLNvFDbh4uK

Daha sonra Sallanan Toplar yarışmasındada başarısız olduk.Yarışma KTM marka Cross motorla oynandı ve Alp bu motora hasta oldu:queen::queen::queen: Ha KT125, ha KTM ne fark var arada :queen::queen:


y1pomhSvHpE7qPwy2wwjyPZXjDrpBNbOuasvjhJbEy7K9gXtzvadt3D23hlXoKJ1Z95

En iyisi tahtıravalliye binmek,Alp'in karşısına oturacak adam çıkmadı burada :queen::queen:

y1plUeWsLLjZi0cQPlp1_esPKUYtfgaB9or8_zRaSq5AANONSTj4rHSEXF5VMediByk

Halat çekme yarışında iri yarı, kaslı, göbekli motorcular karşısında komik duruma düşme pahasında rağmen katıldık ve 5 saniye dayanamadan......

y1p5IxJR6obv2EbV-bnUSJw2pVzppURv0TD3MdxNdTz7LYKwT7FRhog2OAw0aeLtp2p

Yerde sürüklendik.....:queen::queen::queen:

y1pgd54mozBNnJ8EjtXCB4qfEgrrAZvRHGyoGaDrDjNAMZ_g4nhoLRCtsPOabqs8Gv3

arada bir festival alanından uzaklaşıp köy kahvesinde çay ihtiyacımızı karşıladık :)

y1pe5oBC5twEidDCJWCDORJta54jUM8o3-viWJ1mLPPoByAZKBnDQwQcoAuMlxWsV7C

Alp Hyo yu denerken.....

y1pfPpimsppGWoUVbpfkc2GDGc4nsX-i3GRqxcy-XBtYG3VYIOcdgXf8Cn08btKHehn

Yamaha R125 test motorlarından bir tanesiydi....

y1p-KvRNSbF4CZ8paCC0jTlgnXxfHdzA6gyIWRt4hOeo04011UkRqAC3e-MS6YldlSs

Sıcaktan mayıştığımız anlar :bounce:

y1puucRpTCpz6AbE8tWvHQ1dlln9RWZXHEzPbUOq9MLGkW0vyUv2gfLlX3zFxGuPb5h

Canımız motora binmek isteyince hemen kampın dışına çıkıp 3,5 km yol yapıp çevreyi tanımaya çalışıyorduk.

y1pNcDKIeuGO8lD5Vgb2CtrkIIyAf5i_wKQicK9EH7cFdXAC9K9Nj-DOeElD0Qq5Wyb

Çevre köyleri gezerken karşılaştığımız motor hastası bu yakışıklıya başımızdaki bandanayı hediye ederek uzun sohbetin ardından artistik bir poz istedik :)

y1pywYH7Bmr5MgueUTJSmbaURanrw4lL_6WhRKOHmirJOyQ_IYqDiHXLZfLuW8bl_vV


Ertesi sabah Ataya saygı konvoyuna katılarak, Pazaryerinde Atatürk büstünün önünde saygı duruşu ve İstiklal Marşı okundu.Yüzlerce motorun katıldığı konvoy kilometrelerce uzayıp gidiyordu.O kadar uzun bir konvoydu ki...

y1pUXtv3loSUIwjnT0eNUpMZ0KniUcm6FlbllhgWDHXnjExM-ceO1UA293PpleQFmzM


y1pxqQ8VTF-DA8kdV-mPxuwm-OlaEpOMqUt_bPpv3GDkqgH_iFTXIcuvytxYGkCLKIn


y1pVHbjtVxqEwdxxqXwSx418ys5400ChhS4JMWGrOI9lJ4LhUPnCqKRqep7zADIe8hO


y1pzzVZFdTvkLiWDRK6MvJgadrCycPQcSt1K0DkGCzOmruPv2jYxX0ZHZkhqnxECcll

Festival alanın maskotu Honda Todayle Emre....(kiralık mı bu motor? diye soranlara cevap vermekten yorulduk valla)

y1peJHPVJU1ZRB8DBlT8D7abmgR9uRSgPGDExS1CWzHcexuxcFFSw4v0oU9gmQIQ6Pc

MT cilerin obası...
y1pp8gHAjogBE9jg_YRWw6S6m0BD2PIvaoD-yNZpqL9n8A0qy-hI-6fW6t9jHSUMT1Z

Sonra Necip abi de aramıza katıldı.

y1pj_mV23f48AYpcx5XUU5p8zR0yk63qnNLXnsAZ38DgG8_3bE2c921p8BXc4M5bVGS


4 kişilik çadırda tek başıma kaldığım için kask,eldiven,çanta,yiyecek,don,aklet,tişört gibi malzemeleri benim çadıra atan arkadaşlar sağ olsunlar çadırı Mamak Çöplüğüne çevirdiler:p:p

y1pHwgBHSs_SMlc_7YXOB5AoBWUJt0XMCXIc8wEobVYfwqaFyATAKC3s2m-IwNoJNDm


çadırıma bir motor girmemişti o da oldu:mrgreen::mrgreen:

y1p6TEN9ezpGQxaDGNIKgtQCoDzQJU_LHpoagL1TtJ_nAB2VCmFHZgVSFAbP7gUybam


y1pmx1BssGqPJJuelQkVQPDoF0SFjLC76ENyI_H0wmGxlHqkcZxlHi95mQRzY5jNJMG


y1pd0-PQL_HWmV_eo29WG2Uy39_xYLyRYGpFgGEdJF04Xvi4cbk-HblrojHdtuo6sz9

Akşamları konser başladıktan sonra neler yaptığımı bende bilmiyorum. 1 şişe şarap ve 3 adet bira bir insana neler yaptırır sorusunun cevabı o gün ben verdim.Özetlersek bütün gece tepindim tepindim ve kustum bu kadar,Özgüründe aşağı kalır yanı yoktu hani :queen::queen::queen::queen:

Pazar sabahı festivalin sonuna gelimiştik.Adventure oyunununa ait bende hiçbir fotoğraf yok çünkü yarışma biraz ıslak geçti,botla gölün ortasında top topladığım için fotoğraf makinesini yanıma almamıştım.

Genel olarak çok güzel eğlendik ve memnun şekilde 7. EMOK festivalini bitirdik. Gerek tuvaletlerin temizliği,yiyecek içecek fiyatlarının uygunluğu gerekse festival görevlilerinin güler yüzlülüğü bu festivali ap ayrı bir havaya soktu."İşte gerçek motor festivali budur" dedirtecek bir festivaldi.

____________________________________________________________________

y1pPcLwqNUB4gUraiGTMiBTDUzWN6pWKhy8M7xU8qG80VTWMlb4o2yKJFk69dmHdY3w


Ve sıra geldi söyleyipte gidemediğimiz,gidipte söyleyemediğimiz yer olan MUDANYA yolculuğumuza.
Mudanyayı gördüğü için Alp artık uykusuz günler geçirmeyecek:queen:

y1pmiTNEe3I6yqZ6WA8ygeprnv9s_75ZoqHdvVarpv8KPzyrdGynbQqdVpPezosD4kM

Arayı çok açtık galiba diğer grubu bekliyoruz.......

y1pgoLlKPzL8iIfz8UVmN3Fz9HBUsJsvzgAWj387_sZK_hoV8ozYbnUi80aj3FirIUQ


y1pMVvJ8jTRCNcduj4U1YBWoWEWWBJ2mG8ZdNzZqgJ7HGpma87b57teZpkNHxqdFXDh

MUDANYADAYIZZ........:queen::queen:

y1pieFc6upSz3ehpVZCgTXlzhtPvAnvZNtiz76iinOWgwV87KHHDXa72jfKpZFbJMl0


y1pjbpT2EbTqEC_d6u2taAQXAnouhHna7AGn9M0L0UAPNLV_-caSkAzJshG2DI9dslZ


y1p2S4hX5wucjg8c0iPQmk_l-TzubAA3lN9GoSf1ZPRJP94lJzgWYYGsYjGkcmdfgm7


y1pwOD_U3VJ3HZItU6SXRp964fKiObaoUi4SCZCI3dqNmKKeXD_feWuvUN-Tuc9z4eO


y1pcYxVXBt10atArBQzGDRInlGFMdqmCQ5sqIWEs1lu6R9APPaBaYTMU1kdOTxYeKec


y1pIaltXexJm_69PQW7L8PQmqMRqfwXf_qm9cusIU5czz6qhFZuYys_mAE7D_N_T3EJ

Daha sonra Mudanyada ekiple vedalaşarak Ufuk,Özgür ve ben Ayvalık macerası için rotamızı belirledik.Alp ve Yusuf ise Kütahyaya dönmek için gaz açtılar.......

y1pq5TSB8T3qTHW0pU6FsvVF56waUYYvCfcgWSq36AZlBQPEARIw011FUwTlGsJ73NY


y1p187waForuKYI8bFLsiPKpGPyfpUCGWqU82jA5wBywtWXyjIqcGRlWdHq72tykeXQ

Susurluktayız......
y1ppW515xPkWDPXKTXr1M74haVJLgSVRF03sJRO8-xtGutZeYFWpSN45mXWz3JN9ojf


y1ptFNxXl10JIpjHUVsODICroQaah7ET92ffaQjpzeNic91zCessBsyrxSd2UoPY2Bn

biraz mola......

y1pUK3BGpKXME9bjvvr4Dwk1P2Z2bW1uZpSN-E0xj3pIxZMIpNSk-cnqaY1cWtoJZTy

İşte kamyoncu felsefesi.....

y1pZu3l-aiURoajEKMASGcqbIPdrMYgCTuvnU1WRxvAgPINKvsssyH7eM0Ie8F1tLmV


y1pHyKZ9MndMZlT1_zlGSSNvkwb7X9Q3TnqeIwNVGaaIxnZtmJxUFyvl-HD74Kkr_tV


y1pdCjDPruNJ20hY8Kn9wJWCABjEovsoYAmYgL3sOFfhsObaWvUvKbMyJZXEGehkDDJ

Yollarda radar olduğu için pek basamadık ve uyuklaya uyuklaya Balıkkesir-Ayvalığa girdik.....

y1p0uwOJwvaymR1ohq7brbpOMLjNFWfq04pVwUMMQZVnMtgxWbvyIi8SvzUyQ_9uLmh



y1pQvAoa6zQgUjsNtfzlR09tfEWO_238GtjpZEsAOYAIsVzui9BmNYze-cr0GoCtfXL


y1pwg62ZvuBSEYPEvXmec9ALnPIJTyCrhfedndnJeLFuQ44w7NFe0zSlHxzb8cVXy69

Ayvalık-çamlıktaki kampa denize sıfır çadırlarımızı kurduk....
y1p8ylKN8SKudtDuRuH2hijRL78yrhEnI_2a2xgYo-pyZ-WRmxfHnE05iu3OBYbNofV


y1pzmwKmpAQM1G7oGxbCBXwSnZEAb13y_SGc3Xxg1GqGjCbOArSvHXpqIDWDUOkHvCH


y1pKWAR6qylaN9nINzwn1CrGPurn4_XNag860iO3BRuyMwhwsJoCjg0_7-b1o1N6IFJ


y1pm15peDNv71xnpzV6n4KDBdAPlr9ti3vp4vIkf9weIw6LgtxPqSqUjkXojRvJVAjQ


y1p9g06p4UWUy9QO1NJMa-FvuO5jodyRc3C50nZXlT-HwDU6r_dtS0KUCuiYxfsIbN0

Deniz zamanı....motor üstündeyken olan amele yanıklarında kurtulmak için bir fırsat:D

y1pNHrir1ISibRqKaHJu8dYzK42IUV1Jwty9lYwfvu1Nw2dJw3qEIcA37XUahD4xGvb


y1pV2gDZ0RfavIT_lpuRZfn3aGhynM79pCU5i1yxFnPYQzbt2lZiQTOLa3_S2yPyLWe


y1pcgOIBO6555BXneS65AJyynnjoUVBQGqVaOlGeTh7b3Mcjmn2RbkyicJ29Lxvwo1z


Kovboylar atlarıyla Sarımsaklı plajındalar.......

y1p_Wi80XqN0syoZt6Q9bUupH9xpDNrd6x2Z4wog3DdmiD6SjA0GMWM1NRdfbmIaoqm

şeytan sofrası....
y1pjIl7fSnv4nNb5-RMII9MlYcw74KLDDHc1_euM1y3hJJEhRf87G0YqOTJhnxh5LjN

Şeytan Sofrasında güneşin batışını izlemek bir başkadır...

y1pXD17SBOPdu65k_xYnLuRqjGw0IVGys4t2ML_fw5tKLTejt2dkXB6EyrncvMNX1Rn


y1pH4TDFCFGGA9YhXQQ0sozW1QOzkS0IQNe62ZGNd9yOvkObITg5_WErDig1OJkwC8i


y1pICT_NOncAAmrmZHTYmnsWMUTEe4ravjgvJKvERvYZaymmQiBPK9lb8Pv1Jlel0XE


y1p7tAVwTn5HOhtfuK_li16YBjo8TOzX522qG29wIxD_xAFVBLG_Ue6BPIg4EH8KrAN


y1psOGtftKdRz_tGU9eV5ngN8haSC8X5TczW68kFjk0xxM09GTPCDyIo1xzTH85r80Y


y1p27LgYwME3vNLM-P-qes-xkMOyXQQRG8bTIzvSpG6u4uJni6AULCiXBUQeInAVn4F

Ayvalığa gelipte Ayvalık Tostu yemeden olmaz tabiiii :)

y1pI4VmIiafeb6Xh0iILrKhCUwJIKl2eSSGv7VLWDf3vL2b-Kk8HmefYXg0n-3JShFe



y1pJOPSIU-4aYVbuOLLdBA_A3avCTjL6wz9QLSv_Lc-W0M_CRdE7PpDZDu7L6RaGeow


y1pDJLwBoV1IE8E9u9Q5hoMdDrXRlHc7Fr-uw2Th1Zlx7dN1kTFMhiMUzMI38k0x338


.........ve işte 10 günlük maceramızın sonu.Baştan sonra bu güzel günleri bizlerle geçiren arkadaşlara çok teşşekür ederim.Nice yollarda nice festivallerde görüşmek üzere.....:cat::cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
inşallah seneye eksik arkadaşlarda gelirde hem grubumuz hem de festival tamamlanmış olur.eline sağlık emrah resimler 10 nmr
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Efferin size güzel gezi olmuş... Alp Mudanya Mütarekesini imzalamışsınız en sonunda. Mudanya Mudanya dedin en sonunda orayada gittin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst