Uzun boylular için hangi scooter

Katılım
3 Tem 2008
Mesajlar
12
Selamlar,
Forumu yaklaşık bir süredir takip ediyorum ve içi dolu olan tek forum olduğundan ben de üye oldum. Boyum 1.92 kilom 108 ve ben maxi scooter almak istiyorum:) Fakat ilk motor olacağı için genişlik, rahat kullanım ve servis anlamında bana uygun hangi scooterları tavsiye edersiniz? Yani motorun üstünde rahat olmak ve sırıtmamak için(bir resim gördüm Honda cbr125'te 2 metre dev motora binmiş, dizleri yere değecek gibiydi)

Benim araştırıpta uygun gördüklerim;

SYM GTS 250,
Hyosung MS3-250,
Kymco Xciting 250i,
Gilera Nexus 250,
Suzuki Burgman AN 400


Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
Benim boyum 1.91. Bir arkadaşım burgman 400 aldı. Test etme fırsatım oldu ve gayet rahattı :)
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1,89 boyundayım Gilera Nexus 500 aldım çok rahatım..:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
nexus al hocam ben bi kere kullandım boyum 1.83 çok rahat ettim bizim bir abimiz var eski basketçilerden 2.06 boyu var o da kullandı o da rahat motor diyor
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Mhyen Arkadaş, sen hani benden yanaydın:pale:

Honda Foresight alın, her bakımdan şahane rahat edin:cat::cat:

Merak etme Muzaffer abi, Honda'cıyız, Dylancıyız, abisi olan foresight'ı da çok severiz.Fakat bu nexus 500 cidden bambaşka bir şey.Bu artık merdivenin en üst basamağının bir altı(En tepede:gilera GP800).Bu İtalyanlar da çok güzel şeyler yapıyorlar abi.Beni de kandırıyorlar galiba:salut::salut:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Merak etme Muzaffer abi, Honda'cıyız, Dylancıyız, abisi olan foresight'ı da çok severiz.Fakat bu nexus 500 cidden bambaşka bir şey.Bu artık merdivenin en üst basamağının bir altı(En tepede:gilera GP800).Bu İtalyanlar da çok güzel şeyler yapıyorlar abi.Beni de kandırıyorlar galiba:salut::salut:

Pırakh yaa pırakkhh:pale: foresight2ı beyenmiyom yaz da bitsin aramızdaki herşey:pale:
:p:p:p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzun boylu insan pocket bike bile kullanır.
yeter ki kullanmayı bilsin.
mesela ben artçı koltuğunda kullanmıştım keeway 50 cc yi.
grçi şimdi de bazen açılıyorum artçıya :)ss havası veriyo
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
37
selam,
ayıptır sorması ne kadar ayırdın bu iş için...
fiyat / performas yapmak lazım...

benim oyum nexus 500'den yana çok güzel yapmışlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
piaggio X9 250
geçen gün bir arkadaş 1.98 boyuyla test etti benimkini.
memnun kaldığını söyledi.
 
Katılım
3 Tem 2008
Mesajlar
12
Aslında en ucuz ve en kalitelisini arıyorum:) Yani ucuz derken çin malı değil.. Kaliteli derken de sıfır bir Suzuki Burgman alacak kadar değil.. İkinci ele güvenemiyorum bir türlü, ayrıca sıfırın garantisi de var (garantiye neler dahil tam bilemiyorum)

Gilera Nexus fena değilmiş... nerdeyse 3 kişi oturacak gibi görünüyor
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
37
en son incelediğimde burgman400 le nexus500 o km fiyatları çok yakındı.
bahsettiğimiz tutarda 14.000 ytl civarı.
2. el durumuyla ilgili risk herzaman var. burdaki ortamdan temiz bir alet bulabilirsin . Dün albayraktar da 2.el 2007 model bir tane gördüm , garantisi devam ediyor,gayet temiz... 11.000 ytl civarında
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
nexus Al abi bence gorunusude guzel bızım burda var bı tane kırmızı cok hosuma gıdıyor.:cat:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
vallaha benım bır arakdasım var 195boy 120 kılo ebatlarında :mrgreen: bende 180 boy 70 kılo ebatlarındayım cup 100cc lık motora bınıp rahat rahat gıdıyoruz sende 150 cc lık scooter alırsan rahat edersın dıye düşünüyorum ki o dediğin motorlar senı cok rahat taşır:)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
12
Selamlar,
Forumu yaklaşık bir süredir takip ediyorum ve içi dolu olan tek forum olduğundan ben de üye oldum. Boyum 1.92 kilom 108 ve ben maxi scooter almak istiyorum:) Fakat ilk motor olacağı için genişlik, rahat kullanım ve servis anlamında bana uygun hangi scooterları tavsiye edersiniz? Yani motorun üstünde rahat olmak ve sırıtmamak için(bir resim gördüm Honda cbr125'te 2 metre dev motora binmiş, dizleri yere değecek gibiydi)

Benim araştırıpta uygun gördüklerim;

Suzuki Burgman AN 400,
Hyosung MS3-250,
Kymco Xciting 250i

Teşekkürler
kardeş 186 boyum var bende scotter alacam ucuz yoolu alım diyorum ama boy da var ne alım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst