Uzun boylular için hangi scooter

Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Boyum 186, kilom 100. MS3 üzerinde gayet rahat ve mutluyum. Bacaklarımı ön bölmeye rahatça uzatabiliyorum.

Ama aynı fiyat seviyelerindeki Kymco daha kaliteli ve geniş gibi duruyor. En güzeli gidip oturup denemen. Kızıltoprak Istanbul motorda yukarıda yazdığın tüm modelleri bulup test edebilirsin.
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
oturuş pozisyonu olarak en rahatı burgman sen yinede hepsine teker teker otur bak derim ben 1,74 lük kısa biri olarak diğerlerinde burgman kadar rehat olamamıştım....
 
Katılım
3 Tem 2008
Mesajlar
12
SYM GTS 250 yi bugün bayide gidip test ettim ve süperdi. (Yanındaki Suzuki Burgman 400 kadar değil :p) Galiba SYM alacam :) Nerde Suzuki görsem yanında SYM de var. Türkiyeye SYM leri sanırım Suzuki getiriyor...:silent:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Seçeneklerin içinde en yakışıklısı Gilera Nexus. Ama en mantıklı olanı Suzuki Burgman. Nexus 500'ü de tavsiye ederim. Tadına doyamazsın. :)
 
Katılım
3 Tem 2008
Mesajlar
12
Neymiş bu Nexus peynirli gözleme gibi anlatıyosunuz:).. Yarın da ona bakacam
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Neymiş bu Nexus peynirli gözleme gibi anlatıyosunuz:).. Yarın da ona bakacam

:mrgreen: Peynirli gözleme ne demek, domatesli kebap gibidir nexus. :queen: 250 liğini bilmem ama, ben 500 lüğü için konuşuyorum. :wiinkk: Görünüş olarak aynı zaten.
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
51
Ben 1.89 boyundayim ve burgman kullaniyorum, tamam cok rahat ama bacaklar uzun oldugu icin tam uzatamiyorsun, yere yakin oldugu icin de ayaklari her yere koyup kaldirdiginda zorluyor gittikce, en mantikli seceneklerden biri. Ancak; kymco excitingi denemeni tavsiye ederim, ben kullandim ve bizim boydakiler icin kesinlikle en iyisi bence, koltuk burgmandan yuksek oldugu icin dur kalk cok oldugunda asla rahatsiz, kullanimi da gercekten cok keyifli:cat: Mutlaka bakmani oneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst