- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #21
Biz zaten 22.00'a kadar oturuyoruz. Sürekli söylüyoruz bunu, 18.30 da buluşma var demek, 18.31'de dağılacağımız anlamına gelmiyor 
malesef ben cumartesi sabahı yola çıkmak durumundayım festival sonunu bekleyemeyeceğim.
Şimdi bizim ekip ile katılırsak olmaz ortalıgı katarız birbirine
En iyisimi bu festival eksik kalsın simdilik![]()
İznimi denk getiremedim ki EMOK'ar: Getirsem oradan devam edebilirdim ben
ale:
Tabi siz daha pahalı festivallerin adamısınız![]()
biz fiş almadık indirip yaptılar bikerem![]()
neyi indirip yaptılar :mrgreen: