[MT Türkiye] 7. EMOK Festivali Katılım Listesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Listemizi oluşturalım da kim gelecek kim gelmeyecek bilelim de mi ama :p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
motosiklet.net olarak organize olupta topluca bi bölgede mi çadır kursak?
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
c.tesi gidip pazar günü donecek bir grupla takılabilirim çadır felan ne ayarlalamız gerekiyor orda pansiyon yada alternatif kalma seçenekleri var mdırıd bilgisi olan bilgilendirise sevinirim.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Erhan'a sordum, sende olduğunu söylemişti zaten brandanın. Gelirsen mutlaka getir abi MT olarak ufak bir MT KÖY kuralım oraya :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
res_172_051531.jpg

TÜRKİYE MOTOSİKLET FESTİVALİ (EMOK) ;

Festival programı aşağı yukarı aşağıdaki gibi olacak. Bazı ufak tefek değişiklikler oyunlara katılım yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir ancak ana yapı bu olacak.

3 TEMMUZ 2008 PERŞEMBE

11:00 Deneme sürüşleri
13:00 Bozcaarmut Gölü Gezisi
15:00 Yavaş Gitme Yarışı
16:00 Sallanan toplar yarışması
17:00 Bridgestone Lansmanı
18:00 Voleybol maçı
19:00 Futbol Maçı
20:00 Halat çekme yarışması (baylar)

4 TEMMUZ 2008 CUMA

11:00 Deneme sürüşleri
13:00 Bilecik-Söğüt-Metristepe Gezisi Hareketi
13:30 Halat çekme yarışması (baylar)
14:00 Halat çekme yarışması (bayanlar)
14:30 Sallanan toplar yarışması
15:00 Yavaş gitme yarışı
15:30 Motosiklette kaşıkla yumurta taşıma yarışması
16:30 KTM 690 Adventure Tanıtımı
17:00 EMOK Adventure Oyunlari-1
18:00 Voleybol Maçı
19:00 Futbol Maçı
21:00 Konser-Grup MALA

5 TEMMUZ 2008 CUMARTESİ

11:00 Deneme sürüşleri
12:00 Pazaryeri Cumhuriyet Anıtı Ziyareti
12:30 Bilecik-Söğüt-Metristepe Gezisi Hareketi
13:30 Sallanan toplar yarışması
14:00 Halat çekme yarışması (baylar)
14:30 Halat çekme yarışması (bayanlar)
15:30 Motosiklette kaşıkla yumurta taşıma yarışması
16:00 KTM 990 Adventure Tanıtımı
17:00 EMOK Adventure Oyunlari-2
18:30 Bridgestone Otopratik Tanıtımı
19:30 Ödül töreni
20:30 Konser- Grup SHAMBALA
22:00 Konser- TAMER KARAN
24:00 Delikanlı Motorcu Yarışı

6 TEMMUZ 2008 PAZAR

11:00 Deneme sürüşleri
13:00 Vedalaşma ve yola çıkış
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
kısa bir süre kaldı..yok mu gelen.geleceğini bilipte listede ismi olmayanlarda var
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Emoktan dönüşte Balıkkesir-Ayvalık istikametinde gidecek varsa beraber gidelim.
Ordayken motorlara bakım yapacak bir servis var mı acaba.En azından yağ değişimi falan yapılıyodur umarım.Motorla ilgenecek vakit bulamadım bi türlü.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İznimi denk getiremedim ki EMOK'a :pr: Getirsem oradan devam edebilirdim ben :pale:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
tam yaz okulunun başladı hafta ve bana perşembe cuma ders koymuşlar. Telafi yapma şansım olursa kopup geleceğim. hem memleketimi göreyim hem festivali hem dostları
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
İznimi denk getiremedim ki EMOK'a :pr: Getirsem oradan devam edebilirdim ben :pale:

onur biraz bilgi versene cumamı-cumartesi kaçta çıkılacak yine arabaylamı geleceksin:p ? ben netten baktım ortalama 315 km görünüyor eğer cuma öğleden sonra veya akşam çıkış olursa bende gelebilirim.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Cumartesi sabah çıkmayı düşünüyorum ben. Çarşamba toplantıda detaylandırırız.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
49
marboktan sonra endişelerim var ama 3-5 dost görmeye deger zaten fest. sonrası akdenize dogru devam edicem festivalde bulunucam inşallah bu emok festivali moktan geçmez .



not:fiyatlar hakkında bilgi verebilirmi konuyu başlatan arkadaş giriş çıkış yeme içme çadır vs.vs nedir fiyatlar?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
çadır fiyatı olmuyor EMOK'ta. Sadece girişte 20 YTL gibi bir ücret alınıp, karşılığında ETİ ürünlerinden oluşan bir sepet, şapka ve t-shirt veriliyordu.
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
emok festıvalı nerde oluyor topluluk halındemı gıdılcek otel pansıyon gibi kalma yerlerı mevcutmu onur bunlarıda acıklarsan
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Otel olayı olmadı daha önce, muhtemelen yine olmayacak. Konaklamalar çadırda yapılır.

Ekleme:

Az önce baktım otel olayı mevcutmuş. Buyrun bakınız: http://www.emok.org/
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Allah'ın izniyle gelebilirim:) Müsait olursam imkanım olursa hiç durmam inş. ordayım:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Cumartesi sabah çıkmayı düşünüyorum ben. Çarşamba toplantıda detaylandırırız.

DOSTUM ÇARŞAMBA TOPLANTILARINA YETİŞEMİYORUM BU ÇARŞAMBA BİRAZ GEÇ BULUŞURSANINZ BENDE YETİŞEBİLİRİM. 20,35 GİBİ ANATOLİADA OLURUM
EMOK SORU İŞARETLERİNİ NETLEŞTİRİRİZ:silent::p:queen::mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst