[MT Türkiye] 7. EMOK Festivali Katılım Listesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Biz zaten 22.00'a kadar oturuyoruz. Sürekli söylüyoruz bunu, 18.30 da buluşma var demek, 18.31'de dağılacağımız anlamına gelmiyor :)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Geçen sene festival alanına giren 2. vatandaş bendim 0002 yaka kartıyla aval aval dolaşmıştım arkadaşalar gelesiye kadar

Bu emokdada perşembe gününden giriş yapacağım bu sefer yalnız olmayacağım festival güzel geçicek umarım fakat gözlerim geçen seneki konserleri arıyacak
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Festival bölgesinde MT.net üyeleri birbirine yakın olsun,şöyle MT net bayrağını dikelim obaya :queen: :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
cuma akşamı emok'a gaz açanlardan biride benim.emokta görüşmek ümidiyle :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
şuan itibarıyle inegöldeyim azsonra festival alanına çıkçam okuduğum mesajlardan anladığım kadarıyla çoğu arkadaşlar haftasonu burda olcak malesef ben cumartesi sabahı yola çıkmak durumundayım festival sonunu bekleyemeyeceğim,mt pankartını gelen birine bırakırım.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ümmet abi cuma akşamı ben ordayım :cat: senin kaldığın yerden ben devam ederim:queen:.emokta görüşmek ümidiyle :bounce:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Şimdi bizim ekip ile katılırsak olmaz ortalıgı katarız birbirine :)
En iyisimi bu festival eksik kalsın simdilik :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malesef ben cumartesi sabahı yola çıkmak durumundayım festival sonunu bekleyemeyeceğim.

Ümmet abi yaaa ben de gelebilirsem eğer cumartesi öğlen gibi orada olacağımmmmm :salut:

Herkese iyi eğlenceler :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
ümmet abi vardınmı :silent:
vardıysan fotoğraf isterükk:mrgreen::p:mrgreen:
bende cuma öğleden sonra çıkmayı planlıorum. akşma toplantıda netleşecek
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
kütahya-pazaryeri 100km .
haritadan öyle hesapladım. ama ankaralı biri neden böyle bir soru sorsun ki:silent:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
1 ay önceden izin alınacak bir durumunuz yok da onu diyorum. günübirlik bile gelinir :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst