uzmanın yeni gözdesi tatatataaaa

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
tatatatatata yazınca tata pick-up aldığını düşündüm :p , dedim kendi kendime arkadaşımız nası bulaşmış tata markasına :)
neyse, kazasız ve ustasız nice kilometreler diliyorum , ayrıca fotoları bekliyoz :wiinkk:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Bır Bakıma Bmw Yahu Yemın Ederım Aldıracaksınız En Sonunda Bana Ama Madı Olaylar Yuzunden Cekemedım Ama Alımca Bırgun Isterse Kapıda Yatsın

Hayırlısı Olsun Allah Kaza Bela Göstermesın
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
hepinize ıyı dıleklerınızden ötürü çok tesekkur ederım arkadaslar sağolun varolun allah hepımıze kazasız surusler nasıp etsın (amin)


 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hepinize ıyı dıleklerınızden ötürü çok tesekkur ederım arkadaslar sağolun varolun allah hepımıze kazasız surusler nasıp etsın (amin)



vayyy yakışır be cannnn :cat:
çok dogru bi seçim yapmışsın Allah kaza bela göstermesin hayırlı ve bol km.ler tansel:rendeer:



 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Hayırlı uğurlu olsun... Allah kaza bela vermesin.. Maşallah çok yakışıklı :)

tesekkur ederım arkadasım sağolasın

Motosiklette son nokta.. O bir afsane ya.. Allah kaza bela vermesin.. Darısı başımıza tabi..

insallah arkadasım en kısa zamanda alırsın sende

Hayırlı olsun kazasız nice kmlere :)

sağol arkadasım hep beraber

vayyy yakışır be cannnn :cat:
çok dogru bi seçim yapmışsın Allah kaza bela göstermesin hayırlı ve bol km.ler tansel:rendeer:

tesekkurler can

hayırlı olsun tophanenin tavlacılar kıralı :p

eyvallah arkadasım hala namımız yuruyo desene sağolasın

hayırlı olsun... harika bir motor seçimi tebrik ederim tekerin duz bassın

tesekkurler arkadasım

darısı tum ısteyenlerın basına dıyelım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst