tercih senin jesse :bounce:
tercih derken çeto :queen::queen::queen::queen:
Hayırlı uğurlu olsun... Allah kaza bela vermesin.. Maşallah çok yakışıklı![]()
Motosiklette son nokta.. O bir afsane ya.. Allah kaza bela vermesin.. Darısı başımıza tabi..
Hayırlı olsun kazasız nice kmlere![]()
vayyy yakışır be cannnn :cat:
çok dogru bi seçim yapmışsın Allah kaza bela göstermesin hayırlı ve bol km.ler tansel:rendeer:
hayırlı olsun tophanenin tavlacılar kıralı![]()
hayırlı olsun... harika bir motor seçimi tebrik ederim tekerin duz bassın
harika motor. benim de hayalimdi, tanıyalnar az-cok bilirler...umarim bir gun ben de alirim
kazasiz belasiz kullanmani diliyorum.