Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanesi 80 Euroymuş.Ömer aldı.
Bizim jantlar telli olduğu için başka şansımız yok şamriyel kullanıyoruz.
Bizim jantlar telli olduğu için başka şansımız yok şamriyel kullanıyoruz.