Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanesi 80 Euroymuş.Ömer aldı.
Bizim jantlar telli olduğu için başka şansımız yok şamriyel kullanıyoruz.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
anladım valla ben lastikleri dubless yaptırdım ama biraz durumun düzelince değiştirmeyi düşünüyorum yol tutuşu zayıf 7900 km yaptım lastikler hala yeni gibi bazende boşuna para vermeyim diyorum benim tahminim 5000km daha gider gibime geliyor.Ben oldukça fazla uzun yol yapıyorum yaptıgım km nin 7500'ü rahat uzun yolda olmuştur en kısası 250 en uzunu 3500 km bir günde 1000km bile yaptım.2 kişi çantalalar tıka basa dolu hatta öndeki sosis bile doluydu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım valla ben lastikleri dubless yaptırdım ama biraz durumun düzelince değiştirmeyi düşünüyorum yol tutuşu zayıf 7900 km yaptım lastikler hala yeni gibi bazende boşuna para vermeyim diyorum benim tahminim 5000km daha gider gibime geliyor.Ben oldukça fazla uzun yol yapıyorum yaptıgım km nin 7500'ü rahat uzun yolda olmuştur en kısası 250 en uzunu 3500 km bir günde 1000km bile yaptım.2 kişi çantalalar tıka basa dolu hatta öndeki sosis bile doluydu

iyi yollar yapmışsın.
Ben Pirellinin performansından memnunum.Pazar günü Kıyıköy'de ormanda kros yaptım.Orijinal lastiklerle asla cesaret edemeyeceğim stabilize rampalarda yeterli oldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
eksozları sonradan ilave agızları daha geniş ama bi hata yaptım boruyu direk eksoza verdim oda sıcak havayla orayı kararttı ama oldu bi kere tekrar nıkelaj kaplatıcam boruyu da l ollarak eksoza vercem sorun kalıcak hayırlısıyla saygılar ...
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
merhaba ben ordudan yazıyorum. roadstar 250 ailesine ben de katıldım. daha çok acemiyim herkese merhabalar...

motoru alaı 1 hafta oldu 2-3 kez bindim ama çok keyifli herhangi bir titreşim hissetmedim umarım bu şekilde devam eder.
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
59
herkese merhaba aklımda birkaç soru var bunları aydınlatabilirsem bende roadstar ailesine katılacağım inşallah:)

1-ilk motorum olacak acaba başlangıç için uygun mu?

2-motorda benzin göstergesi göremedim sorun bendemi yoksa gerçekten yokmu

3-motoru şehirdışında kullanacağım servisler çok uzağımda acaba bakımları zormu kendim yapabilirmiyim?

teşekkürler:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese merhaba aklımda birkaç soru var bunları aydınlatabilirsem bende roadstar ailesine katılacağım inşallah:)

1-ilk motorum olacak acaba başlangıç için uygun mu?

2-motorda benzin göstergesi göremedim sorun bendemi yoksa gerçekten yokmu

3-motoru şehirdışında kullanacağım servisler çok uzağımda acaba bakımları zormu kendim yapabilirmiyim?

teşekkürler:)
1-uygundur
2-zaten lazım değil.Tripmetreyi ayarlarsın 160-180 km sonra doldurursun yaklaşık 16-20 YTL filan yakar
3-bakım?o da ne?yağ değişiyor zaten.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bu tarzda benzin göstergesinin olmaması eksiklik değil çoğu marka ve modelde yoktur zaten. :cat:
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
59
çok teşekkürler işte acemilik daha önce cruiser e mi bindim sanki neyse ona da alışırız motora hasta oldum zaten fiyatıda çok uygun ankarada plaka dahil 3000 ytl ye veriyorlar:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba ben ordudan yazıyorum. roadstar 250 ailesine ben de katıldım. daha çok acemiyim herkese merhabalar...

motoru alaı 1 hafta oldu 2-3 kez bindim ama çok keyifli herhangi bir titreşim hissetmedim umarım bu şekilde devam eder.

hoşgeldin,Bu motor keyifli ve titreşimsiz.Böyle devam eder.
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
2
çok teşekkürler işte acemilik daha önce cruiser e mi bindim sanki neyse ona da alışırız motora hasta oldum zaten fiyatıda çok uygun ankarada plaka dahil 3000 ytl ye veriyorlar:)

slmlar arkadaşlar bende 1-2 hafta içinde almayı düşünüyorum..ama ben en uygun afyonda bulmuştum oda 3500ytl kdv-ötv dahildi..seninkine de dahil mi,ve türkiyenin her yerine yolluyolar mı, bi bilgin varsa ve paylaşırsan mutlu olurum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slmlar arkadaşlar bende 1-2 hafta içinde almayı düşünüyorum..ama ben en uygun afyonda bulmuştum oda 3500ytl kdv-ötv dahildi..seninkine de dahil mi,ve türkiyenin her yerine yolluyolar mı, bi bilgin varsa ve paylaşırsan mutlu olurum..

Dostum sen neredesin.
Sahibinden.com daki bisan ilanlarını takip et.0 fiyatları 3.000 YTL civarında.
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
59
slmlar arkadaşlar bende 1-2 hafta içinde almayı düşünüyorum..ama ben en uygun afyonda bulmuştum oda 3500ytl kdv-ötv dahildi..seninkine de dahil mi,ve türkiyenin her yerine yolluyolar mı, bi bilgin varsa ve paylaşırsan mutlu olurum..

arkadaşım ankarada aydınlıkevlerde plaka dahil 3.000 ytl ye veriyorlar.

motoru yollıcaklarını sanmıyorum. nasıl yaparsın ancak motoru burdan alırsın kargoyla afyon'a getirtirsin. ama 3.500 ytl yi geçer.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32
arkadaşım ankarada aydınlıkevlerde plaka dahil 3.000 ytl ye veriyorlar.

motoru yollıcaklarını sanmıyorum. nasıl yaparsın ancak motoru burdan alırsın kargoyla afyon'a getirtirsin. ama 3.500 ytl yi geçer.

aydınlıkevlerdeki çiftkardan almanızı tavsiye etmem ne servisi servis nede zamanında motoru teslim edebiliyorlar geliyo yolda kargoda akşama gelecek toplanıyo diyerek oyalayıp duruyorlar servisdeki usta diye çalıştırdıkları adam hiç bişeyden anlamıyo motorun lastiklerine 40 psi hava basıp teslim ediyo normalde 29 psi olması gerekirken. Valla kim ne derse desin yeni alacak arkadaşlara kesinlikle çin malı motor tavsiye etmiyorum, motorunu aldıktan sonra daha iyi anlıyacaksın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst