toplanıp konuşalım aslında.
selamlar arkadaşlar
motorumu satmak için sahibinden e vermiştim,kütahyadan tdm 850 takasa girelim mi dedi,resimleri hoşuma gitti tek sorun biraz modeli düşük,tanıyan bilen varsa hakkında yorum yaparsa çok sevinirim.hepinize iyi günler.
http://www.sahibinden.com/k_a_c_m_a_z_mukemmel_otesi_bi_makinaWQQaXQQ7379493WQQpXQQdisplayitem
hadi bakalım 10 gün kaldıbu arada iznimi 1 gün ileri aldım festivalden sonra 1 gün 1 gündür...
ayvalık gezisi kısa sürecek benim için sanırım maddi imkansızlıklar bende de söz konusu... şort terlik havlu almayı unutmayın![]()
motorunu sıfır aldıysan az çok yolda sorun çıkartıp çıkartmıyacagını billirsin.
ehliyet işini emre ne yaptı ?:silent: