- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 40
yok kalkarken tam gıjjjj diye bi ses geliyo büyük bi ihtimal kayıştan birde benim motorda 90 100 arası hızlarda motorda tekleme var motor kendini kasıyor sanki arabada yüksek viteste kalkarsın ya motor öyle olyor önceden düz yolda 120 vururken şimdi 100 ü geçmiyo sizce bu neden