Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
yok kalkarken tam gıjjjj diye bi ses geliyo büyük bi ihtimal kayıştan birde benim motorda 90 100 arası hızlarda motorda tekleme var motor kendini kasıyor sanki arabada yüksek viteste kalkarsın ya motor öyle olyor önceden düz yolda 120 vururken şimdi 100 ü geçmiyo sizce bu neden
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
5
150 hsden memnunmusunuz memnun değilseniz hangi motor daha güzeldir sizce cevaplarınızı bekliyorum
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yok kalkarken tam gıjjjj diye bi ses geliyo büyük bi ihtimal kayıştan birde benim motorda 90 100 arası hızlarda motorda tekleme var motor kendini kasıyor sanki arabada yüksek viteste kalkarsın ya motor öyle olyor önceden düz yolda 120 vururken şimdi 100 ü geçmiyo sizce bu neden



kardeş senin kayıs kaçıyor ses ondan geliyor 100 geçmemesinin sebebide çeki aksamlarının değişmesi gerekiyor kayıs debriyaj çeki balataları v.b. parçalar

SALDAZAR KARDEŞ 150 HS DERİM AMA SEN KAFANA GÖRE TAKIL BENCE HANGİSİ HOSUNA GİDERSE BİZİM DEMEMİZLE OLMAZ O SENİN ZEVKİNE KALMIS BİŞİ
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Saldazar kardeş benimde 150 Hs'm var şimdilik memnunum 9.000 km ye yaklaştım temiz biniyorum gayet güzel motor temiz binersen fazla dağa taşa çıkmazsan uzun süre kullanabilirsin,uzun yoldada 2 kişi bile gayet ideal bi motor her konuda ideal yakıt-yedek parça vs..vs..Eğer mondial alacaksan Hs veya 150 Rf yi tavsiye ederim kanuni rokko tavsiye etmem ama pop corn olabilir bide parana kıyarsan keeway focus 125-150 veyaaa Keeway Matrix al derim matrix tek kelimeyle süper motor ama benim kırmızı Hs'm başka tabiii :cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
yok kalkarken tam gıjjjj diye bi ses geliyo büyük bi ihtimal kayıştan birde benim motorda 90 100 arası hızlarda motorda tekleme var motor kendini kasıyor sanki arabada yüksek viteste kalkarsın ya motor öyle olyor önceden düz yolda 120 vururken şimdi 100 ü geçmiyo sizce bu neden

arkadaşım o gıjj dıye ses kayıştan degıl debrıyaj balatasından gelıyo ya bıtecek uzeredır yada zımparalaman gerekıyo hızlanmaya gelıncede kasmasını kayıştanda yapa bılır karburatör şamandırasındanda yapa bılır

arkadaşlar size bi sorum olcak motorum 6000 e yaklaştı 6000 bakımında neler yaptırmalıyım neler değişmeli bide yokuşta filan yada 2 kişi kalkarken kayış ses yapıyo kayış değişmeli mi yoksa daha erken mi

hava fıltresı kayış degışımı bujı benzın fıltresı yag ıstersende karburatör temızlıgı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
MOTORUM 14000 KM Yİ GEÇTİ GAYETT İYİ DURUMDA BUGÜN YAĞINI DEĞİŞTİRECEĞİMMM ALLAH KISMET EDERSE YOLA DEVAM EDECEĞİZZZ

bugün yağı değiştirdim akünün suyunu kotrol ettim ve su ekledim aküye genel bakımlarına baktımm ve ALLAHA ŞÜKÜR BİR SORUN YOK DOSTA SELAM YOLA DEVAM
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
14200 KM deyimm arkadaşlar sorunsuz bir şekilde çok şükürr DOSTA SELAM YOLA DEVAMM:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
10
Evet model fena değil ama! Mondial den uzak dur derim bizde mondial aldık ne tamircilerden çıkıyoruz nede elimizden tornavida düşüyor. :) bende 125 ZN var eşimde ise 150 Zat ikimizde memnun değiliz. :( Tamircilere ödediğimiz paralarla çok daha iyi motorlar alırdık. Hayırlısı olsun derim.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Evet model fena değil ama! Mondial den uzak dur derim bizde mondial aldık ne tamircilerden çıkıyoruz nede elimizden tornavida düşüyor. :) bende 125 ZN var eşimde ise 150 Zat ikimizde memnun değiliz. :( Tamircilere ödediğimiz paralarla çok daha iyi motorlar alırdık. Hayırlısı olsun derim.

evet çok haklısın bende 4 ay önce 150 hs aldım sürekli tamircideyim motor şu anda 1.500km'de ve 700 km'deyken komple alt motoru değişti motoru aldığımda plastik aksamlarında çatlaklar vardı alırken farketmedim zamanla bu çatlaklar kırığa dönüştü garanti kapsamında olmadığı için bu parçaları değişmediler en çok canımı sıkan olayda eğer ben bu motoru almasaydım 2-3 sabretseydim şu anda yamahanın yaptığı kampanyadan yararlanır aynı paraya yamaha CYNUS rs 125 scooter'ı alırdım geçen bir arkadaşım aldı peşin 1.900 ytl'ye ama nerden bileceksin koskoca yamaha'nın 3.000 ytl'lik motoru 1.900 ytl'ye düşüreceğini
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
allaha şükür Ben çok Memnunum Daha Bu Km Ye Kadar Hiç Bir Parçası Değişmedi Ve Hiç Bir Sorun Olmadı Inşallah Bu şekil Devam Eder O Sizin şanssızlığınız Derim Ve Motorun Bakımlarını Yapmıyorsanız Motordan Ne Bekliyorsunuz Arkadaşlar
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
allaha şükür Ben çok Memnunum Daha Bu Km Ye Kadar Hiç Bir Parçası Değişmedi Ve Hiç Bir Sorun Olmadı Inşallah Bu şekil Devam Eder O Sizin şanssızlığınız Derim Ve Motorun Bakımlarını Yapmıyorsanız Motordan Ne Bekliyorsunuz Arkadaşlar

arkadaşım bence motor konusunda sen çok şanslısın çünkü benim çevremde ve diğer sitelerde bu motordan şikayet eden çok insan var bakım konusuna gelincen bir motorun bakımı neyse en iyi şekilde yapılıyor dediğim gibi motor konusunda sen çok şanslısın
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
arkadaşım bence motor konusunda sen çok şanslısın çünkü benim çevremde ve diğer sitelerde bu motordan şikayet eden çok insan var bakım konusuna gelincen bir motorun bakımı neyse en iyi şekilde yapılıyor dediğim gibi motor konusunda sen çok şanslısın

valla bende 151rs yi 2500 kmde 2000 bakımı yaptırdım hava fılıtresı bujı yağ değiştirdim.. yarın 350 km lik yola cıkıyorum izmirden datçaya..

tereddütüm var ama motoru yormadadan 100 er kmde 3 kere 30 dakikalık toplam 1,30 saatlık mola planı yaptım.. birçok kişi gidemezsin kalırsın diyorlar ama güveniyorum motora simdiye kadar motor aksamında hiçbir hasar olmadı..

sadece elektrıksel olarak konjektorum arızalandı ve butun ampuller yandı.. sadece bu kadar..


Bakalım Besmele çekip çıkacaz yola.. hayırlısıyla..
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
valla ben bu işten hiç birşey anlamadım ben motora gözüm gibi bakıyorum hiç bakımlarını aksatmıyorum ama o bana hiç bakmıyor hep sorun çıkarıyor motorum şu anda 1.500 km'de daha iki üç kere 2 kişi bindim rodaj süresinde kesinlikle 2 kişi binmedim ve motoru hiç zorlamadım
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
valla ben bu işten hiç birşey anlamadım ben motora gözüm gibi bakıyorum hiç bakımlarını aksatmıyorum ama o bana hiç bakmıyor hep sorun çıkarıyor motorum şu anda 1.500 km'de daha iki üç kere 2 kişi bindim rodaj süresinde kesinlikle 2 kişi binmedim ve motoru hiç zorlamadım

eee sorunun ne ? yanı neresı sorunlu cıktı ?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
geçmiş forumlarda yazmıştım sorunlarımı görmedin heralde neyse ben kısaca özetliyeyim sana şimdi ben motoru alırken motorun alt paneli ve yan grenajı çatlakmış ben sonradan fark ettim 10 gün sonra falan farkettim gittim servise anlattım garanti kapsamına girmiyor ama halletmeye çalışalım sonuçta bu senin hatan değil dedi servis neyse 2 hafta geçti 1 ay geçti beni sallamaya başladılar tabi zamanla bu çatlaklar büyümeye başladı umudumuzu kestik eyvallah dedik neyse motor 700 km'ye geldiğinde motordan acayip sesler gelmeye başladı servise gittim defalarca abi bişey yok motorunda dediler baktım bunların bi halt edeceği yok yeni tanıştığım motor tamircisi arkadaşın yanına gittim ve motoru çalıştırmasıyla sorunun ne olduğunu anladı ve sorun KRANGIN egilmiş bu ses ondan dedi hemen birlikte mondi servisini aradı ve sorunu anlattı tabi işten anlayan biri konuşunca işin rengide değişti ve servise gittim ilgilenmeye başladılar fabrikasyon bir hata var kran bu yüzden eğilmiş dediler 15 gün parça gelmesini bekledim servise motoru almaya gittiğimde motorun krank değişmiş yağ pompasına pislik gittiği için pompa bozulmuş silindir komple çizilmiş silindiri pistonu değiştirmişler pompayı tamir etmişler hepsi yenilenmiş yani alt motor neredeyse komple değişmiş. bunlar 700 km'deki motorun başına geliyor
düşün yani ama işlemlere kesinlikle cebimden 1 kuruş çıkmadan yapıldı hepsi garantideymiş.şu anda motorum 1.500 km'şimdi bir sorun daha çıktı motor gaz yemiyor hele 2 kişi bindiğin zaman hiç yemiyor sabit bir hızda devirli bir şekilde giderken motor aniden gaz kesiyor ve o anki hızın neyse 10 km'e hız düşüyor tekrar aynı hıza çıkıyorum bir süre sonra gene aynı oluyor ve sanki ön tarafta pusma gibi bişey oluyor tamirci arkadaş silindirin gene çizilmiş olabir dedi ama kesin bir şey söylemedi belkide karbüratörden yada sübap'tan olabilir dedi bu akşam götürücem neyse ortaya çıkacak inşallah silindirle ilgili bir şey değildir
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
evet belkide haklısın dediğin doğrudur ama senin şanssızlığın motorun fabrika hatalı çıkması ben olsam dava açarım yeni sıfır motor versinler sana tamirle olmaz o iş senin büyük ihtimal karbüratör de veya depoda pislik vardır ondan yapar o kesmeyi VALLA HERKESE ŞANS DİLİYORUM MOTOR KONUSUNDA ALLAHIMA BİNLERCE ŞÜKÜR HİÇ BİR SORUN YAPMADI :bounce:

aslında bende düşünüyorum bu dediğini açacağım telefonu modial yetkili bayisine sorunlarımı anlatacağım azıma geleni sayacağım size dava açacağım falan diyeceğim motoru değiştirin falan belki bişeyler olur ama motor değişirse ruhsat işi falan nasıl olur şu anki ruhsat değişirmi.bu arada km'saatimde bozuk
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
aslında bende düşünüyorum bu dediğini açacağım telefonu modial yetkili bayisine sorunlarımı anlatacağım azıma geleni sayacağım size dava açacağım falan diyeceğim motoru değiştirin falan belki bişeyler olur ama motor değişirse ruhsat işi falan nasıl olur şu anki ruhsat değişirmi.bu arada km'saatimde bozuk



ruhsat işi plaka işte ama ruhsatta şase numarası yazma olayı varsa değişir eğer yok sa ruhsat değişmez ben de şimdi bakmadan diyorum sana ama dediğim gibi ara sen mondial i sizi tüketici hakları mahkemesine vereceğim hakkınız her türlü kanuni işlem yapacağım bu kadar dandik mal mı olur falan de ama kesinlikle küfür lü konusma telefonda yoksa onlarında kendini savunacak hakkı olur bana küfür etti diye tamam dediği mi yap bu arada ben senin msn i ekledim galiba kabul etmemişin sen beni sen ekle beni ben seni kabul edeyim o zaman msn konusuruz bu olayı tamam mı ?:bounce:
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
2
1 haftadır takip ediyorum forumu, mondial gayet iyi bir seçim gibi dursa da, bana en yakın servis 200 km uzakta olduğundan, şimdilik motor alamayacağım sanırım, bu arada, ayna sorunu düzeltildi mi fabrika tarafından, yoksa aynı mı hala?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ruhsat işi plaka işte ama ruhsatta şase numarası yazma olayı varsa değişir eğer yok sa ruhsat değişmez ben de şimdi bakmadan diyorum sana ama dediğim gibi ara sen mondial i sizi tüketici hakları mahkemesine vereceğim hakkınız her türlü kanuni işlem yapacağım bu kadar dandik mal mı olur falan de ama kesinlikle küfür lü konusma telefonda yoksa onlarında kendini savunacak hakkı olur bana küfür etti diye tamam dediği mi yap bu arada ben senin msn i ekledim galiba kabul etmemişin sen beni sen ekle beni ben seni kabul edeyim o zaman msn konusuruz bu olayı tamam mı ?:bounce:

aslında şimdilik gerek kalmadı BANARLI.

dün akşam motorcu arkadaşın yanına götürdüm motoru korkutuğum olmadı ve silindirde bir problem yokmuş manifold yarılmış neredeyse kopmaya gelmiş gaz kesmeyide o yüzden yapıyormuş karbüratörüde temizlettim birde sübap ayarı şimdilik motor saat gibi çalışıyor bir problem çıkmassa ama genede bu dava açma olayını düşünüyorum birde şu km'saatini garantiden değiştirirsem çok iyi olucak.sağol yardımın için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst