hoca bu dişli lastikleri takmanı şiddetle tavsiye ederim, asla kaymaz, markası ne olursa olsun dişli lastik kaymaz, kar yağışında bile kullandım kaymadı. bulabilirsen sirkecide aydın motorda var, 30 ytl ben aldım. markası levorin.
fakat şu esastır, hiçbir dişli lastik tubeless olmaz, içine şamyel takman lazım ok?
ben şu an metzeler me22 kullanıyorum, brezilya malı.. motoru zor tutuyorum hoca, çok pis kayıyor..
eğer dişli lastikte takmıyosan benden sana tek tavsiye mt65 olur. ben 20000 km den fazla kullandım, lastiğin kralı derim başka bişey demem. pirelli mt65. 55 ytl.