cbf için lastık alıcam ne alıyım

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
evdeyım yoksa sana kaynak sunucaktım cafedeyım motorda şimdi kapıda
dişli lastık her 360 derece dönmesınde uzerındekı butun dışler asfalta geldıgınde deger duz lastık her 360 derece lastık asfalta geldıgınde dönme gucu azalıyor yanı 360 dere dönmuyor fazla hadını asıyıyor her döndugunde kayıyor sen farkına varmıyorsun dışlıde o proglem olmuyor cunku dişli arası acık oldugu ıcın ezılmeye payı yuksek buda yolu daha ıyı tutar



kullandıgınız duz lastıkler eger devamlı motor ustundeysenız hele yollarda cukur varsa janta zarar verır ama dişli hemen motoru zıplatıyor daha konuyu acmamı ıstiyormusun

not dogru ben motoru endoru tarzı yapmaya calısıyorum ama o bmw hastalagında
motorda suan arkaya bmw gıbı camurluk taktım önede geldı vıdalarını koymadım daha yakında iş bıtınce resımlerı koyarım
Hacı uğraşma bu işlerle alalım senle XT 660 gazlayalım :mrgreen: Daha da olmadı Saray yollarına tekrar düşelim:p
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Metzeller kullanıyorum tavsiye ederim..:cat:yok dersen duroya bak..:)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
evdeyım yoksa sana kaynak sunucaktım cafedeyım motorda şimdi kapıda
dişli lastık her 360 derece dönmesınde uzerındekı butun dışler asfalta geldıgınde deger duz lastık her 360 derece lastık asfalta geldıgınde dönme gucu azalıyor yanı 360 dere dönmuyor fazla hadını asıyıyor her döndugunde kayıyor sen farkına varmıyorsun dışlıde o proglem olmuyor cunku dişli arası acık oldugu ıcın ezılmeye payı yuksek buda yolu daha ıyı tutar



kullandıgınız duz lastıkler eger devamlı motor ustundeysenız hele yollarda cukur varsa janta zarar verır ama dişli hemen motoru zıplatıyor daha konuyu acmamı ıstiyormusun

not dogru ben motoru endoru tarzı yapmaya calısıyorum ama o bmw hastalagında
motorda suan arkaya bmw gıbı camurluk taktım önede geldı vıdalarını koymadım daha yakında iş bıtınce resımlerı koyarım

Bana kalırsa durum tam tersi olması gerekir. Çinki diz lastigin asfalt ile temas eden yüseyi daha fazla oldugu için kayma olayı daha az olmalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evdeyım yoksa sana kaynak sunucaktım cafedeyım motorda şimdi kapıda
dişli lastık her 360 derece dönmesınde uzerındekı butun dışler asfalta geldıgınde deger duz lastık her 360 derece lastık asfalta geldıgınde dönme gucu azalıyor yanı 360 dere dönmuyor fazla hadını asıyıyor her döndugunde kayıyor sen farkına varmıyorsun dışlıde o proglem olmuyor cunku dişli arası acık oldugu ıcın ezılmeye payı yuksek buda yolu daha ıyı tutar



kullandıgınız duz lastıkler eger devamlı motor ustundeysenız hele yollarda cukur varsa janta zarar verır ama dişli hemen motoru zıplatıyor daha konuyu acmamı ıstiyormusun

not dogru ben motoru endoru tarzı yapmaya calısıyorum ama o bmw hastalagında
motorda suan arkaya bmw gıbı camurluk taktım önede geldı vıdalarını koymadım daha yakında iş bıtınce resımlerı koyarım
imzana bayıldım kardeşim ama,hayran olunacak adam değilim.Ne de olsa Haziran Motorcusuyum.
Ben Pirelli aldım.Brezilya malı,kalitesi fena değil.
Dunlop da çok iyi bir marka ama o dişlerin yolda giderken titreşim yapma ihtimalini düşünmek gerekir.Yoksa tutunmamak gibi bir sorun olmaz.Hele o lastiklerle araziye çok rahat girersin.Motorunu cross gibi kullanabilirsin.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
cbf için lastık alıcam ne alıyım

Başlığı görünce bende CBF600 var sandım :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
56
ahmet işin gucun yokmu senın fıyatı bıle ucuk bunların bırı 350 dıgerı 165 falan oda ön arka haa
dıgeri 250 arka önce 135
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Hacı uğraşma bu işlerle alalım senle XT 660 gazlayalım :mrgreen: Daha da olmadı Saray yollarına tekrar düşelim:p

ABİ ÖYLE DİYONDA ONA ZMN VAR :salut:
AMA SU İŞLERIMI MI TM YOLUNA KOYUNCA BEN BMW ALIRIM YUZDE YUZ YA BMW YA BMW

imzana bayıldım kardeşim ama,hayran olunacak adam değilim.Ne de olsa Haziran Motorcusuyum.
.

ABİ SEVDİGİMİZE SAYGI DUYARIZ SEVMEDIGIMIZEDE SEDACE SLM VERIRIZ AMA SENIN GIBI BIR ABI İLK DEFA GÖRDUM İŞALLAH SEN GIBILERI DEVAMLI KARŞIMA CIKAR
ahmet işin gucun yokmu senın fıyatı bıle ucuk bunların bırı 350 dıgerı 165 falan oda ön arka haa
dıgeri 250 arka önce 135

ALİ EMRE ABI GÖRDUK O GÜN VER KULLANIYIM DEDIN BASTIN ARKA FRENE NERDEYSE KENDI POLİS MOTORUNA CARPIYORDUN
GERCEKTEN DURAN BIR MTOR OLSA DERIMKI DEYMEZ AMA MOTOR HIC ALTIMDAN CIKMIYOR MALUM IST TRAFİGİ SEN BENDEN DAHAİ İYİ BILIRSIN HATA OLMUYACAK



LASTIK İŞİ HALLA ARIYORUM BAKIYORUM KIMSEDE SES SEDA CIKMIYOR

Ö.Z.€.R;1144824' Alıntı:
cbf için lastık alıcam ne alıyım

Başlığı görünce bende CBF600 var sandım :mrgreen:

ÖZER ABI SENDE HAA NERDE BIZDEE OKADAR CESARET BEN BENZIN FAZLA GITMESIN DIYE KESTIRME YOL ARIYORUM HER YERDE :queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
kışlık lastiği yazın kullanırsanız lastiğin ömrü kısa olur.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
kışlık lastiği yazın kullanırsanız lastiğin ömrü kısa olur.

vallh bende honda cgl vardı ıkı tekerde kartı hıc erıme yaptıgını görmedım bırak catlıklar bıle olmuyordu
sunu unutma kar lastıgı yolda tutuşunu cok ıyı saglar ama bıraz senın hızını duşurur buna şait oldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst