Hacı uğraşma bu işlerle alalım senle XT 660 gazlayalım :mrgreen: Daha da olmadı Saray yollarına tekrar düşelim
ABİ ÖYLE DİYONDA ONA ZMN VAR :salut:
AMA SU İŞLERIMI MI TM YOLUNA KOYUNCA BEN BMW ALIRIM YUZDE YUZ YA BMW YA BMW
imzana bayıldım kardeşim ama,hayran olunacak adam değilim.Ne de olsa Haziran Motorcusuyum.
.
ABİ SEVDİGİMİZE SAYGI DUYARIZ SEVMEDIGIMIZEDE SEDACE SLM VERIRIZ AMA SENIN GIBI BIR ABI İLK DEFA GÖRDUM İŞALLAH SEN GIBILERI DEVAMLI KARŞIMA CIKAR
ahmet işin gucun yokmu senın fıyatı bıle ucuk bunların bırı 350 dıgerı 165 falan oda ön arka haa
dıgeri 250 arka önce 135
ALİ EMRE ABI GÖRDUK O GÜN VER KULLANIYIM DEDIN BASTIN ARKA FRENE NERDEYSE KENDI POLİS MOTORUNA CARPIYORDUN
GERCEKTEN DURAN BIR MTOR OLSA DERIMKI DEYMEZ AMA MOTOR HIC ALTIMDAN CIKMIYOR MALUM IST TRAFİGİ SEN BENDEN DAHAİ İYİ BILIRSIN HATA OLMUYACAK
LASTIK İŞİ HALLA ARIYORUM BAKIYORUM KIMSEDE SES SEDA CIKMIYOR
Ö.Z.€.R;1144824' Alıntı:
cbf için lastık alıcam ne alıyım
Başlığı görünce bende CBF600 var sandım :mrgreen:
ÖZER ABI SENDE HAA NERDE BIZDEE OKADAR CESARET BEN BENZIN FAZLA GITMESIN DIYE KESTIRME YOL ARIYORUM HER YERDE :queen: