Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar geziyi biraz ertelemeye almak zorunda kaldım.Ama üzülmüyorum artık baba oluyorum:mrgreen: beklenenden erken olacak gibi göründüğü için bende biraz erteledim.
En mutlu anı kaçırmak istemiyorum tabi haliyle.
savaskayan evet uzun bir süre trakyada olacağım 6 yıl gibi bir süre:cat:
Whitehair ben 30 ytl ye değiştirdim bir hafta önce

bu güzel bir haber,baba olmak heyecan vericidir.Her zaman keyiflidir.
Hele hele benim gibi oğlunun begenmediği tişortleri giyersen daha bir keyiflidir:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk bebeğim olunca heyecan daha fazla oluyor sanırım yada ben heyecan yapıyorum

ondan sonrası daha heyecanlı olacak,mesela onun begenmediği tişortleri ayakkabıları bile giyince heyecanlanıyor insan:)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Artık baba oldum arkadaşlar:mrgreen::queen:
Sanırım Önümüzdeki haftada yola çıkarım inşallah
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
Arka dişlileri sabitleyen vidalar zaman içinde gevşiyor. Benim usta 7 ay kadar önce oje şişesine benzer bir kaptan adını hatırlamadığım birşey sürmüştü. Sorun orada kapandı. Elle tutup salladığınız boşluk takozların öldüğünü gösteriyor 15 ytl ye mct 250 ninkileri mondi servisinden alıp taktırırsınız sorun biter. :cat:

benm motorda 1600 kmde sallamaya basladı arka dıslıyı, takozları 5 ytl ye aldım kısmetse haftaıcı taktırıcam.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
kıd333 forumda faydam dokunduysa ne mutlu. Sağlıcakla kal :)
Bilgileri tekrar yazmamdaki amaç sayfaları karıştırmaya üşenen,diğer taraftan ss ile ilgili bilgi edinmek isteyenler içindir:)
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
Arkadaşlar serviste bir ss dağıttık, sözde değil gerçek anlamda hangi markanın hangi parçaları sorunlara çözüm olabilir diye!!
Her kullanıcının alternatif gördüğü Bisan,Monero,YAMAHA VS... şanzıman dişlileri,vites dişlileri(grup dişli 5'li),eksantrik dişlisi(ÖMRÜ 30.000 KM ORTALAMA) zinciri,marş dişlisi gibi olmazsa olmaz dediğimiz parçalar ya birkaç milim büyük yada birkaç milim küçük geliyor. Motomax'tan başka yerden parça alma şansını sıfırlıyor!!!
LAND CRUSER aynı parçalarımı taşıyor bilmiyorum,BUNU TÜRKİYE'DE BİLEN DE YOK.içini açmış ustada yok,kullanıcısı da yok!Özü lifan bile olsa keewayde başka parça kullanımını engellemek üzere birkaç milimlik farklılıklar mevcut!
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
savaskayan, vıceroy arkadaşlar teşşekkür ederim ALLAH razı olsun cümlemizin inşallah bebeği sevmekten motora binemez nete giremez oldum ya:D
Benim bildiğimde 4 tane bu takozlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaskayan, vıceroy arkadaşlar teşşekkür ederim ALLAH razı olsun cümlemizin inşallah bebeği sevmekten motora binemez nete giremez oldum ya:D
Benim bildiğimde 4 tane bu takozlar
işe güce de bakmıyorsundur sen şimdi:)
Bu arada pardon diyorum; benim motorum Bisan-Lifan 250 roadstar ve tel jant var:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motorda ledow we tel cant war ama elimde hala 4 takoz war
Ledow ile Bisan'ın jantları tel olmasına rağmen göbekleri farklı.Ledow'un jant göbeğinde kaplin var.
Bisan ın arka jant göbeğinde 2 şerden 8 üçgen takoz var.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
keeway ss250, ledow, bisan roadstar bu üç motorun parçaları birbirine uyuyor mu? ledow un arkası bana çok kuvvetli gibi gelmiyor ama fiyatı çok uygun ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway ss250, ledow, bisan roadstar bu üç motorun parçaları birbirine uyuyor mu? ledow un arkası bana çok kuvvetli gibi gelmiyor ama fiyatı çok uygun ...
"Bir çok parçası uyuyor" diyebiliriz
Bulduğun ledow un fiyatı nedir?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
sahibinden.com da takip ediyorum, 3250 yazıyor ama bir ara 2950 idi, benim yazları iş gereği yurt dışı seyehat olabiliyor, yine gündemde, bir türlü alamadım motor, eylüle kalacak galiba ama okuya okuya epey fikir sahibi oldum :) tek korkum getiren firma kapanır bulunamaz duruma gelirse, ya da adamlar işi yokuşa sürerse ?? 10 sene parça getirecekmiş ama burası türkiye, adam getiricem der 3-4 ay parça bekletir, hasta eder adamı bu durum, boşu boşuna sinir bozukluğu olur, bunlardan korkuyorum biraz da... hyosung gv250 hedefteki motor ama 7000 ytl nerede 3000 ytl nerede ...5000 e regal ya da landcruser da var ama işte değer mi? bu v motorlu kopyalarda iş görüyor anladığım kadarıyla, alacak olsam simsiyaha boyatırdım, bir de fiyakalı ön cam, çanta vs :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahibinden.com da takip ediyorum, 3250 yazıyor ama bir ara 2950 idi, benim yazları iş gereği yurt dışı seyehat olabiliyor, yine gündemde, bir türlü alamadım motor, eylüle kalacak galiba ama okuya okuya epey fikir sahibi oldum :) tek korkum getiren firma kapanır bulunamaz duruma gelirse, ya da adamlar işi yokuşa sürerse ?? 10 sene parça getirecekmiş ama burası türkiye, adam getiricem der 3-4 ay parça bekletir, hasta eder adamı bu durum, boşu boşuna sinir bozukluğu olur, bunlardan korkuyorum biraz da... hyosung gv250 hedefteki motor ama 7000 ytl nerede 3000 ytl nerede ...5000 e regal ya da landcruser da var ama işte değer mi? bu v motorlu kopyalarda iş görüyor anladığım kadarıyla, alacak olsam simsiyaha boyatırdım, bir de fiyakalı ön cam, çanta vs :)
Çorlu'da 3500 e 10 ay vadeli satıyorlar bisan roadstar'ı
Afyonda peşin 3000.
Ledow ile arasında dağlar kadar fark var.
Kesinlikle Ledow alma.
Seçeneklerini Bisan yada Keeway olarak sınırla bence.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Savaskayan evet dostum ya gerçekten iş güç falan heyecanı yok.
Bende Keeway yada Bisanı tavsiye ederim ledow kullanmadım ama görünüm olarak
Keeway Bisan kadar kaliteli durmuyordu ve hem distürübütör hem servis yedek parça olarak ledowa göre daha az sıkıntı çekersin V motor gerçekten hava soğutmalı sıralı motorlara göre daha iyi diyebilirim bir mondial,kanuni ile aynı kefeye koyma.Hatta bukursan Land Cruiser al derim.Hayırlı olsun.
Bu arada benim motorun sol vites kolunun oradaki ayağı çocuklar kırmış ne kendini nede parçasını bulamadım.Bir masraf daha çıktı :silent: artık onuda serviste sormak lazım sanırım orjinalini biraz zor bulurum.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Yelken kardeşim, hayırlı olsun baba olmuşsun. Allah analı-babalı büyütmek nasip eder inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst