Yeni motor aldım ZX10

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Arkadaşlar Merhaba :) daha önce 2003 model gsxr1000 vardı dün onu verip model yeniledim yani 2005 zx 10 aldım Allah bana kaza bela vermesin hayırlı olsun dimi ? :D

y1pxYmjnnWG202BJp2gTM2rOomYwmQciEmsf1UWAs7kMH0WcSzdfOnsdX5OYHX1gopQ378CKOh-y8o
resimler

y1pxYmjnnWG203TNvQEJV7_MmofQ-xzuH89_1c8r9-9tE_IHHqYNza74G0Sj3CeSjOFCg9CcyWK7lU


y1pxYmjnnWG203n0ffO9TrKsOu4h3z701EL1j00hd0ANBVneOHME0AE84u619f0PiHfNAjMV450Vco

y1pxYmjnnWG203dZnKhnqqsBP7vCCmnvW2eaDx9xbeC9jA2GeKn2fPbEPRiNxgdShCQ1GiY6rDi42o

y1pxYmjnnWG203Pzy_EADix2JN2c9R8RbvALKegdoweL3cIDSd_4W81rMXMAzLn_APYZPcpbrtCpRY

http://blufiles.storage.live.com/y1...vALKegdoweL3cIDSd_4W81rMXMAzLn_APYZPcpbrtCpRY
y1pxYmjnnWG203Pzy_EADix2JN2c9R8RbvALKegdoweL3cIDSd_4W81rMXMAzLn_APYZPcpbrtCpRY


Arkadaşlar tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum!!!!
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Hayırlı olsun kanka,Allah kazalardan belalardan korusun,tekerin düz bassınn makina yanıyo vallaha nazar değmesinn ,güle güle bin:)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
yok böle bişi yaaaaa valla helal olsun abi allah kaza bela falan filan vermesin de valla cok iddalı duruyo kızgın boga gibi inş bizede nasip olur gule gule kullan:mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kara kaplanin hayirli olsun , kazasiz belsiz en guzel surusleri diliyorum. Motor oldugu yerde bile hizli duruyor:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun cok tatlı duruyor beeehh :cat:kazasız belasız bin plakasını daha çıkartmadınmı evraksız binme :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun kazasız belasız bin

jant şeritleri sırıtmış kırmızı çeksen daha baba olur :cat:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
hemen bir nazar boncugu yapıştır :) çok güzel makina kazasız belasız kullanman dileğimle. bide şeritler altın yaldız renginde olsa tadından yenmez :mrgreen: çünkü ön çatal kaliperler o renk . çok uyumlu olur elciklerede el atarsan diğer kırmızı şeritlilerden iyice ayrılırsın diye düşünüyorum . saygılar :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vayy :) Harika makina :) Allah kaza yasatmasın :) İnletirsin Yalova caddelerini şimdi sen :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın çok haşin duruyooo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst