- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 5,149
- Konu Yazar
- #1
Son birkaç günde, özellikle yokuş aşağı hızlı virajlarda tekniğimin yetresiz olduğunu gördüm. Normal viraj dönüşünde viraj öncesi frenleme, virajda sabit hız - sabit gaz, çıkışta hızlanma yapıyorum, okuduğum ve deneimlediğim kadarıyla en doğru teknik bu. Ancak yokuş aşağı hızlı virajlarda gazı tam kapatmam durumunda bile sabit hız-sabit gaz kullanamıyorum. Viraj içinde fren yapmak da son derece tehlikeli, bu duuma özel bir sürüş tekniği var mı?
Not: Bu sorunu en çok yaşadığım yer, Beşiktaş'tan gelen Barbaros Bulvarı'ndan sonra, Çevreyolu üzerinden geçtikten sonra sağdan girilen Ulus arka yolu. Düz olsa normalde 50-60 km gibi hızlarla dönülecek iki viraj var, ancak inişte oldukları ve tekniğime güvenemediğim için 30'un üzerinde girmeye çekiniyorum.
Ek: Yer şurası
Not: Bu sorunu en çok yaşadığım yer, Beşiktaş'tan gelen Barbaros Bulvarı'ndan sonra, Çevreyolu üzerinden geçtikten sonra sağdan girilen Ulus arka yolu. Düz olsa normalde 50-60 km gibi hızlarla dönülecek iki viraj var, ancak inişte oldukları ve tekniğime güvenemediğim için 30'un üzerinde girmeye çekiniyorum.
Ek: Yer şurası
Son düzenleme: