hayırlı olsun . gerçekten iyi ve güzel bi motor. ancak:: motoruna güvenip aman aman hız yapma ne olursun. (bunu bi kardeş tavsiyesi sayarsanız sevinirim)
Vidyolar için önce çekecek alet lazım, hadi kamera var motora sabitlemek zor. Ama olduğu yerde çekebilirim istiyosanız :wiinkk:
olduğu yerde çekilmişi de olur...ama çalışırken isteriz egzzos sesi de isteriz arkadan görüntü de olsun... lütfen... :wiinkk::rendeer:
ama fazla bekletme..![]()
Hayırlı olsun berkay.kazasız belasız güle güle kullan.güzel makina.bakalım sen ne zaman sıkılıcaksın kawadan![]()