Ve Sonunda Motoruma Kavustum (Ninja250r)

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cok hos bir makina gercekten de havali. Gule gule kullan , tekerin hep duz bassin.
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
hayırlı olsun . gerçekten iyi ve güzel bi motor. ancak:: motoruna güvenip aman aman hız yapma ne olursun. (bunu bi kardeş tavsiyesi sayarsanız sevinirim :) )
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
hayırlı olsun . gerçekten iyi ve güzel bi motor. ancak:: motoruna güvenip aman aman hız yapma ne olursun. (bunu bi kardeş tavsiyesi sayarsanız sevinirim :) )

Valla zaten rodajdayım 60ı gecmiyorum 3-4 kere 100-120 falan yaptım tahmin ediyorum alet 170+ yapar bu gidişle fakat sonuc olarak gereksiz :) otoyolda 120 sehir içi 60-80 arası gayet yeterli :cat:

Bide şu vidyo olayını ççzebilsem, nasıl çekeceğimi düşünüyorum hâla...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
güzel motor:cat:. kazasız belasız kyifli sürüşler. bu arada aman dikkat; hem trafiğe hem de korumalaı eksiksiz giyinmeye.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ayyy cannıımm ne tatlı duruyo ölee
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binmen dileği ile arkadasım :rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
22
hayırlı olsun kardeş ınanırmısın bu aralar ruyalarımda bıle bunu goruorum alıcagım ılk motor bu olucak ve bende sıyah ıstıorum.hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız ınsallah kardesim...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Vidyolar için önce çekecek alet lazım, hadi kamera var motora sabitlemek zor :). Ama olduğu yerde çekebilirim istiyosanız :wiinkk:


olduğu yerde çekilmişi de olur...ama çalışırken isteriz egzzos sesi de isteriz arkadan görüntü de olsun... lütfen... :wiinkk::rendeer:


ama fazla bekletme..:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kazasız belasız kullan inşallah kardeşim. allah herkesin gönlüne göre versin
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
olduğu yerde çekilmişi de olur...ama çalışırken isteriz egzzos sesi de isteriz arkadan görüntü de olsun... lütfen... :wiinkk::rendeer:
ama fazla bekletme..:)

Valla kusura bakmayın şu anda honda güvenli sürüş eğitimi nedeniyle istanbuldayım, Yarın akşam kurs çıkışı ise güneye gidiyorum (malesef kara yoluyla deil). Onun için biraz beklemek durumundayız (bende bekliyorum kavuşmak için:))
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı olsun berkay.kazasız belasız güle güle kullan.güzel makina.bakalım sen ne zaman sıkılıcaksın kawadan:p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güle güle kullan kardeşim. 250 cc için çok iyi bir seçim olmuş. Bol bol gez inşallah...
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
allaha kaza bela wermeden kullansın ... benimde aklımda var bi tane kawa fuarda gormustum insallah allah nasip ederse seneye fuarda onca veya sonra alıcam bende bi tane ..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Arkadaşlar Vidyo istenmişti sanırım, tatilden dondum saat 23.30 civarı bi sıkıntı indim motorun yanına n70le kısa bi video cektim, ses ve goruntu kalitesi muhtemelen kotudur, begenilirse daha cok cekebilirim :D

Vidyo şu anda livevideo.com a yüklenmmiştir ve onay bekliyor :)

Bu sırada livevideo daki dier vidyom olan motoshow2008 den MT standı vidyoma bakabilirsiniz :D
http://www.livevideo.com/video/4A45D23B0A9340B7B0C7FA6358F29F93/www-motosiklet-net-exhaust-s.aspx

Hayırlı olsun berkay.kazasız belasız güle güle kullan.güzel makina.bakalım sen ne zaman sıkılıcaksın kawadan:p

k.bakma abi gormemişim yazdığını, sen sıkıldın sanırım kawasakiden :D hayalimdeki aleti kullanıyosun yapma nolur :D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst