Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
odur yaaa başka bişi olamaz kesinlikle odur yanii içeriden de gelse önemli bir ses değildir BAK BU SÖZÜMÜ UNUTMA SES EKSİK OLMUYOR ÇOK ŞÜKÜR AMA YİNEDE ALLAH RAZI OLSUN MOTORUMDAN HİÇ YOLDA BIRAKMADI KISACA TAKMA KAFANA BİŞİ OLMAZ

dün Bi Kardeşime öküz Kornası Diye Bilinen Korna Lardan Aldık 25 Ytl Ve Dün Bağladım şahane Bişi Herkese Tavsiye Ederim Mileti Acayip Rahatsız Ediyorrr Deneyin Ve Görünn
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Herkese selam arkadaşlar öss sınavının ardından tekrar burdayım ama 2 sınavım daha var :wiinkk: Onlarıda helledecem İnşallah :cat: Motor konusuna gelince benimde hs'min ayak marşından zırıltı geliyordu bu bütün hslerin ortak sorunu aynı sağ aynalar gibi neyse ben bu sorunu ayak marş pedalını sökerek hallettim eğer sizde sökerseniz sesin kesildiğini göreceksiniz ben pedalı bagaja koydum eğer marş motorunuz ve akünüz bakımlıysa ayak marşına ihtiyacınız kalmaz ama ben genede ne olur ne olmaz diye bagajda taşıyorum motorumda gayet iyi durumda 9.000 km yaklaştım süper bir motor :cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ayak marşını bende söktüm ilk zamanlar ses kesiliyor ama sonra tekrar ses yapıyor ben bu sorunu şöyle hallettim motorcu arkadaşa götürdüm ayak marşının miline 2 parça pul şeklinde iç lastik kesip taktı ve ses tamamıyla kesildi. ama benim motorun arka tarafında gene ayak marşının yaptığı ses gibi bir ses daha geliyor onu çözemedim özelliklede 2 kişi bindiğin zaman ses artıyor aslında bu ses önemli bir şey değil ama işte genede takılıyor insan

odur yaaa başka bişi olamaz kesinlikle odur yanii içeriden de gelse önemli bir ses değildir BAK BU SÖZÜMÜ UNUTMA SES EKSİK OLMUYOR ÇOK ŞÜKÜR AMA YİNEDE ALLAH RAZI OLSUN MOTORUMDAN HİÇ YOLDA BIRAKMADI KISACA TAKMA KAFANA BİŞİ OLMAZ

dün Bi Kardeşime öküz Kornası Diye Bilinen Korna Lardan Aldık 25 Ytl Ve Dün Bağladım şahane Bişi Herkese Tavsiye Ederim Mileti Acayip Rahatsız Ediyorrr Deneyin Ve Görünn

haklısın BANARLI önemli bir ses değil ama ben biraz kılım bu konularda:queen:
o yüzden yoksa ALLAHA şükür motorun kaçışında falan bir problem yok ama ben bu hafta o seside yok edicem

bu arada o ÖKÜZ kornası çok ses yapıyor ya milleti çok rahatsız eder :queen:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ayak marşını bende söktüm ilk zamanlar ses kesiliyor ama sonra tekrar ses yapıyor ben bu sorunu şöyle hallettim motorcu arkadaşa götürdüm ayak marşının miline 2 parça pul şeklinde iç lastik kesip taktı ve ses tamamıyla kesildi. ama benim motorun arka tarafında gene ayak marşının yaptığı ses gibi bir ses daha geliyor onu çözemedim özelliklede 2 kişi bindiğin zaman ses artıyor aslında bu ses önemli bir şey değil ama işte genede takılıyor insan



haklısın BANARLI önemli bir ses değil ama ben biraz kılım bu konularda:queen:
o yüzden yoksa ALLAHA şükür motorun kaçışında falan bir problem yok ama ben bu hafta o seside yok edicem

bu arada o ÖKÜZ kornası çok ses yapıyor ya milleti çok rahatsız eder :queen:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ:queen:



süper yaa hosuam gitti benimde bende bu kadar fazla ses çıkaracağını zannetmiyordumm bende su an alarm sesi çıkaran korna var ama öküzden daha fazla ses çıkarıyor ökzüde çok hosuma gidiyor bunun için bi tus yaptıracağım 2 korna olacak değiştirmelii süper olur yaaa:bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
benim arabada vardı kızların yanından geçer çalardım öööööööö diye :queen:korkarlardı ama taktırırsan çok sık çalma kornayı birde korna üzerinde elini çok tutup uzun çalma yoksa çabuk yıpranıyor sesi zamanla incelmeye başlıyor zaten bir kere dokunman yetiyor
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
benim arabada vardı kızların yanından geçer çalardım öööööööö diye :queen:korkarlardı ama taktırırsan çok sık çalma kornayı birde korna üzerinde elini çok tutup uzun çalma yoksa çabuk yıpranıyor sesi zamanla incelmeye başlıyor zaten bir kere dokunman yetiyor



BİLMİYORDUM UZUN SÜRE BASILINCA SESİNİN İNCELDİĞİNİİ SANMIYORUM AMA BELKİ SENİNKİNİN ÖMRÜ O KADAR DIRR OLAMAZMII:bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
ii akşşamlar.dün yolda giderken egzoz manifold contam yandı.motorda 2 gündür garip bi ses vardı egzozda bi yerde kaçak olduğunu anladım ama bakmadım.servise uğradım yakıtla ilgili bi iki bişiy sorukdan sonra 200 metre gitmeden egzozdan bi gürültü gelmeye başladı.servise döndüm conta yanmış dediler değiştirdiler 10 lira masrafı çıktı.gerçi ses baya güzel geliyodu yaptırmasam diye düşündüm ama mllet rahatsız olur diye yaptırdık mecburen.

bu arada banarlı çift kornayı takınca haber ver resim faln çek nasıl yapıldığını bende göreyim bende yapıcam
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
5
5 para etmez

kardeşim bu çin mallarının lafını yapmaya gerek yok. cok tanıdığım bu tur motorlardan aldı. hepsi rahatca bindi ama 5.000 km ye kadar sonra bakım servis derken motorları dokuldu gitti. motor arıza yaptığında tamir edebiliyorsanız alın ama tamirciye goturecekseniz cok basınız ağrır. onları alana kadar (kymco agility125) oneririm süper motor tip olarakta guzel yada (yamaha bws) bi motor alırken hız veya guc kesinlikle onemli değildir. onemli olan sağlamlık. cunku hız lı olması için 250 ytl para harcarsın super olur ama sağlam olmassa 1000 ytl de harcasan yine dokulur yine dukulur. honda,suzuki,yamaha,kymco bu 4 markadan şaşmayın başınızı kaşımayın... ayrıca kendimden de tecrübelerim var soyle moyorunu soyleyim motorunu.
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
5
ben yakında mondial 150 hs almayı düşünüyorum size bir kaç sorum olacak 1.bu motorla hiç durmadan kaç saat yol gidilir 2.istanbul avrupa yakası veya asya yakasındaki en güzel mondial servisi3.rodajda en fazla kaç km hız yapmak gerek rodaj kaç km sürer 4.100kmde kaç yakar yakar (rodaj öncesi sonrası 5. 150 hsye kaç lt yağ koymak gerekir
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kardeşim 150 hs alana kadar git yamaha'nın CYGNUS RS scoterı'nı al 125cc fiyatıda neredeyse aynı hatta geçenlerde bizim arkadaş aldı kırmızısı
1.900 ytl
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
motorum 14000 Km Oldu Allaha çok şükür Sorunum Yok Yola Devam Inşallah Böyle Gideriz Devamlıı
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
5
benim daha motorum yok kısmet olursa 10 ay 4 5 ay sonra falan 150 hs alamayı düşünüyodum ama kararımı değiştirdim kanuni rokko 150 almaya karar verdim beyler size bi sorum olacak 150 hs ile hiç durmadan kaç km yaptınız veya yapılır
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
karayılan arkadaşın 2.elmi aldı kaç km yaptı 100den fazladır inş

ben 4 ay önce 0'kmde aldım ve motor 700 km'deyken rodajı bitmeden alt motoru komple değişti yani düşün 700 km'de sıfır motor bu hale geliyor daha yaşadığım sorunlar saymakla bitmez bu forumda geçmiş sayfalara yazmıştım biraz geçmiş sayfaları araştır görürsün ha bu arada benim motor şu anda
1.500 km'de yaklaşık 1 aydan beri sorunsuz biniyordum şimdide motor gaz yemiyor özelliklede 2 kişi bindiğin zaman birde bu motorların bir özelliği daha var her tarafından ayrı bir ses geliyor:queen: özelliklede çukurlara girdiğin zaman ön amartisörlerden ön düzenden. ayak marşındanda ayrı bir ses ayrıca arka amartisörler çok sert yani say say bitmez:queen:

sen git en iyisi yamaha cynus rs al peşin fiyatı neredeyse aynı 1.900 ytl
görünümü biraz küçük gösterişli değil ama inan 150 hs'den çok sağlam
yani 150 hs'nin gösterişine aldanma zaten arada motor gücü olarakta fazla bir fark yok biri 125cc biri 150cc hp'leride aynı ikiside 8 hp genede sen bilirsin ben motoru aldığımda yamaha şimdiki kampanyayı yapsaydı kesinlikle yamaha alırdım
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
benim daha motorum yok kısmet olursa 10 ay 4 5 ay sonra falan 150 hs alamayı düşünüyodum ama kararımı değiştirdim kanuni rokko 150 almaya karar verdim beyler size bi sorum olacak 150 hs ile hiç durmadan kaç km yaptınız veya yapılır



hiç durmadan en fazla 300 km yaptık ama sıkıştırmazsan motoru en fazla 80 i geçmezsen hiç bişi olmaz benzin bitti doldur devam aynı şekilll yola devam edersin :bounce:

KARAYILAN O SENİN ŞANSSIZLIĞIN VEYA SENİN KULLANMANDA BİR SORUN VARR BİLEMEM ARTIKKK
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
benim şanssızlığım motoru görsen hala ilk aldığım günkü gibi gcır gıcır çok düzgün kullanıyorum daha motorla 90 km'nin üstüne çıkmadım ve daha 1-2 defa 2 kişi bindim motora
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
5
beyler peki 150 hsmi yoksa kanuni rokko 150mi fiyatları nerdeyse aynı kalite olarak hangisi
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
arkadaşlar size bi sorum olcak motorum 6000 e yaklaştı 6000 bakımında neler yaptırmalıyım neler değişmeli bide yokuşta filan yada 2 kişi kalkarken kayış ses yapıyo kayış değişmeli mi yoksa daha erken mi
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
arkadaşlar size bi sorum olcak motorum 6000 e yaklaştı 6000 bakımında neler yaptırmalıyım neler değişmeli bide yokuşta filan yada 2 kişi kalkarken kayış ses yapıyo kayış değişmeli mi yoksa daha erken mi

kayış değişdir o debriyaj balatası ses yapıdur
cık cık diye ses dimi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst