22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Kastro kiyikoy arasi...30-50 km arasinda bir mesafe.
Gurup surusu ile 30-40dk suruyor....
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
9:10 da yola cikabilirsek....en gec saat 12:30 yada 13:00 Kastro'da oluruz..
(Tabi bu gezerek,durarak gitme olasiligina gore hesaplanmis bi sure.)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kastro en son olarak bir turizm sirketine kiralandi ve restaurant vs. tesisler acildi..
Ve uygun fiyatlari var...ayrica extrema'cigim :mrgreen:
gunubirlik bir gezi icin o kadr imkan zorunlulugu yok..illiaki gelenler muhtemel olarak sigarasini vs. alirda gelir..bir ihtiyacimiz olacagini sanmiyorm.yinede teklifin icin thankss...:p

En son gittiğimde hala küçük bir büfe vardı ama yinede kıyıköy diyorum çünkü ufacık bir piknik alanı vede kumsalı var :)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Siz kastroya gidin nasıl olsa beğenmiyceksiniz yanımıza gelirsiniz.
Kıyıköyde bekleriz sizi selves koyundayız :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hem bizde gitar var davul var darbuka var keman var çadır var ateş var mangal var dolpinler var deniz yatakları botlar v.s. var :queen:
Kıyıköye gelin imkanlarımızdan yararlanın :queen:

image103cu1.jpg


image106rs9.jpg


image112oc8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
arkadasım bi 0 fazla yazmıssın =)))) düzelteyim dedim :p[/QUOTE]

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
tmm..tmm anladik!
oraya gelmisken kiyikoy'e ugrariz tabi kide!
Zmn'imizin buyuk cogunlugunu Kastro'da gecirme taraftariyiz...!
Nese hele bi yola cikalimdaa.....hele bi Kastro'ya varalimda!
sorasi allahkerim.

sahsi fikrimi soyler isem...ben konserve kamp yemekleri ile gelecegim! :D
ben onlarin tadina hastayim :D
ama yemek olayina Kastro'da hosumuza giderse.....gitmez ise Kiyikoy'de bakarizz...madem iki yeride gorme taraftarisiniz....simdiden herhang bir mekan ayarlamasi yapmiyorum!

yaln jiz dolpin tavladi bni hbriniz ola :D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar saraydan kastro yoluna çıkınca 1. köy olan güngörmezden sonra çok güzel bir piknik alanı var NALADERE...naladerenin içinde küçük bir işletmede çok güzel oğlak çevirme yapıyorlar kıyıköy dönüşü orada bi yemek molası yada 2. köy olan bahçeköyden sonra kastro sapağına gelmeden BALABAN alabaık tesisleri var. bu 2 yer de yol güzergahınızda en azından girip bi dolaşmanızı tavsiye ederim
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi artcı ile gelmiyo ki akıllım :queen: düşün sen ondaki hızııı :queen:

artçı ile geliyorum:)

kuzenin henüz yeni motoruyla o yolu gitmesi hem kendi açısından hem bizim açımızdan iyi olmayacağı kanaatine vardım:wiinkk:

bna kalsa 9 da yola ciksam en gec 11 de kastro da olurum ama...hep babaci iste hep babaci! :mrgreen:

olm fazer aldım sırf seni tokatlamak için..........................deermişim:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst