yoksa fazlamı yakıyo o çok cc:queen::queen::queen:
ooo benim süpürgem çok cc ondan onunla gelmiyom ben ayıp olmasın şimdi arkadaşlara :queen:
9:10 da yola cikabilirsek....en gec saat 12:30 yada 13:00 Kastro'da oluruz..
(Tabi bu gezerek,durarak gitme olasiligina gore hesaplanmis bi sure.)
Kastro en son olarak bir turizm sirketine kiralandi ve restaurant vs. tesisler acildi..
Ve uygun fiyatlari var...ayrica extrema'cigim :mrgreen:
gunubirlik bir gezi icin o kadr imkan zorunlulugu yok..illiaki gelenler muhtemel olarak sigarasini vs. alirda gelir..bir ihtiyacimiz olacagini sanmiyorm.yinede teklifin icin thankss...![]()
hasan desene 4 saat kastroda takılıp geri dönsek eve varış 20:00-21:00 :queen::queen::queen:
bna kalsa 9 da yola ciksam en gec 11 de kastro da olurum ama...hep babaci iste hep babaci! :mrgreen:
bna kalsa 9 da yola ciksam en gec 11 de kastro da olurum ama...hep babaci iste hep babaci! :mrgreen:
ahanda sataşma varbabaçiyi kızdırma 80 nin üstüne çıkmaz bak:queen:
artcı ile 80 km üstü zor zaten :queen::queen::queen:
ooo benim süpürgem çok cc ondan onunla gelmiyom ben ayıp olmasın şimdi arkadaşlara :queen:
benim motör artçisiz 260+ yapiyor![]()
babaçi artcı ile gelmiyo ki akıllım :queen: düşün sen ondaki hızııı :queen:
bna kalsa 9 da yola ciksam en gec 11 de kastro da olurum ama...hep babaci iste hep babaci! :mrgreen: