- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 638
- Konu Yazar
- #1
mt ciler hepinizi büyükçekmece sahilindeki saray kafede saat 20.00 da çay içmeye bekliyorum bu çevrede fazla buluşma düzenlenmiyo gelin tanışalım kaynaşalım adresi bilmeyenler için cep numaramı yazıyorum gelmek isteyenler arasın gerekirse gelir evinin önünden alırım :wiinkk: 0536 704 83 56 hikmet gül