[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
mt ciler hepinizi büyükçekmece sahilindeki saray kafede saat 20.00 da çay içmeye bekliyorum bu çevrede fazla buluşma düzenlenmiyo gelin tanışalım kaynaşalım adresi bilmeyenler için cep numaramı yazıyorum gelmek isteyenler arasın gerekirse gelir evinin önünden alırım :wiinkk: 0536 704 83 56 hikmet gül
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
adres olmazsa bılme ımkanımız bıraz zor olmaz mı sence?:))
soyle kabaca bır tarıf olsa super olur bence.

guncel tutalım
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
doğru söylyosun aslında :) şöyle tarif edeyim büyük çekmece sahili uzunca bi kordondur bulunmaması mmkün değil sahile girince kime sorsanız saray kafeyi gösterir size :) açıklayıcı olmadıysa açık adres yazayım ama bu daha kolay bence :wiinkk:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Bak bu guzel oldu :)
umarım katılımcı olur zıyan olmaz
Buyukcekmece ve eşrafı toparlanmakta bıraz zayıf cunku
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
benimde tek temennim o zaten bu çevredeki mt ciler zaten az ve kimse buluşmalara yanaşmıyo mecburen en az 50 km yol gidiyorum bi mt buluşması için :salut:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
umarım oyle olur ben arkadaslara ceptende ulasırım bakalım umarım bende gelebılırım
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
gelebilirsen çok sevinirim çünkü geçen yaz böyle bi topik açmıştım ve sonunda öksz çocuklar gibi tek başıma çay içmiştim :queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
anlasılan buyukcekmece ve cevre ıllerı yıne uykuda:)
en sonunda ben 100 kişilik bir organizasyon yapacagım bostancı bile orda olacak:)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Ben kesin gelirim benide yazın. evim sahile 1 sokak ötede :) belki biraz gecikirim... Avcılarda az biraz işim var.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
aslında yakın uzak farketmez ama bu gece işe başlıyacagım için aranzda olamıycam ama bir başka sefere başka bir mekada tanışmak dilegiyle. iii buuşmalar
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
akşam bi işim var onu iptal edebilirsem aynen ordayım..yani bende belkilerdenim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst