marmokcular lafım size

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
motorunuza her şartta kasklı binin.hiç kafanızdan çıkarmayın.örnek motorcularsınız siz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
senın kızın çektiğini bi allah bi kendi biliyo be abi :p

Er-5 ilede dadından yenmez bu marmok yolu :p


Hadi hayırlı yolculuklar :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yaaa gürsel abi, korumalıklara laf söylemek oğru mudur ya da ne kadar doğrudur bilmiyorum ama sanırım sen "GÖSTERİŞ" için bunları yapanlara laf söylemişsindir....

boğulacaksan büyük denizde boğul demişler.... yolumuz uzun....
ben gidemiyorum, hatta senelik iznimde adana, antep, hatay, ordan nevşehir, antalya, mersin düşünüyordum. maddiyat el vermedi... fakaaaatttttt;

BALIKÇININ SERMAYESİ DE SABIRDIR demişler....

sabırsızlıkla sabırlanıyorum....

yürekçekalın :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abi sen naaaapmışsın yaaa önünde saygıyla eyilmek istiyorum yüce haşmetli insan bazan kuralları yıkacaksın be abim ne bu yaw robormuyuz biz demi ama :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
on numarasın:cat: yolun acık olsun....:rendeer:(ama gidersen kaskını cıkarmasan tam süper olacak:bounce:)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
full koruma demişsiniz.arai kask fln ama resimlerin hiçbirinde göremedim.:silent:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Marmok' çular örnek olurlar, yeni yeni yeşeren motosiklet kültürünü hakkıyla temsil ederler::blusssh:::blusssh:

One day a girl brings home her boyfriend and tells her father she wants to marry him. After talking to him for a while, he tells his daughter she can't do it because he's her half brother. The same problem happens again four more times! The girl starts to get pissed off. She goes to her mom and says, "Mom... What have you been doing all your life? Dad's been going around laying every maiden in the town and now I can't marry any of the five guys I like because they have turned out to be my half brothers!!!"Her mom replies, "Don't worry darling, you can marry any one of them you want, he isn't really your dad."----------------------------------Do you look for free wow gold? Welcome to our WoW gold website:1.WoW gold,2.WoW gold,

Family isn2t a real family, like a flock:cat::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
One day a girl brings home her boyfriend and tells her father she wants to marry him. After talking to him for a while, he tells his daughter she can't do it because he's her half brother. The same problem happens again four more times! The girl starts to get pissed off. She goes to her mom and says, "Mom... What have you been doing all your life? Dad's been going around laying every maiden in the town and now I can't marry any of the five guys I like because they have turned out to be my half brothers!!!"Her mom replies, "Don't worry darling, you can marry any one of them you want, he isn't really your dad."----------------------------------Do you look for free wow gold? Welcome to our WoW gold website:1.WoW gold,2.WoW gold,

Çocuğum evladım burda World of warcraft oynayan yok.Ufaktan uza bakayım.Terket burayı almıyim ayaamın altına.::angry2:: Bide ingilizce yazayım get long uleynn.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sencerim marmok yok, gitmiyorum.bizim arkadaşlar birkaç gün sonra yola çıkacaklar, her biraraya gelmemizde marmok muhabbeti dönüyor, bende geçmişten resimlerle biraz takılim dedim :p

yok abi yok ben sadece kurallarla geç tanıştım :) .ama iyide oldu tanışmam :cat: .şimdi kasksız süremiyorum bile
=denizcimuzaffer;
denizcim kardeşim, dikkat çekmek istediğim çantalar yükler.kasksız binme olayı değil
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Topic'in lokomotifi değişe değişe anlam yok olmuş. İlk okuyanlar ise anlayabilmiş.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
sencerim marmok yok, gitmiyorum.bizim arkadaşlar birkaç gün sonra yola çıkacaklar, her biraraya gelmemizde marmok muhabbeti dönüyor, bende geçmişten resimlerle biraz takılim dedim :p

yok abi yok ben sadece kurallarla geç tanıştım :) .ama iyide oldu tanışmam :cat: .şimdi kasksız süremiyorum bile
=denizcimuzaffer;
denizcim kardeşim, dikkat çekmek istediğim çantalar yükler.kasksız binme olayı değil

Özürlerimden hankılarını beyendiysen onları al kardeşim:cat: Dükkan komple senindir:rendeer:
''Eskilerden'' fotoları ben koysam valllah diyom forumda beni-bizi çuvallar dereye atarlar:cat:
Arkanda yengem, neşeler süper, gördükçe kendimi anladım yine-andım,.
Şimdiki, aklımla düşündükçe hayıflandım-üzüldüm kaldım dı sizin için, çok şükür gelmiş ve geçmiş:cat::)

O MZ ile 1998 yılında, şu bolu dağlarının hangi deliğine-vadisine-pınarına sorsan neredeyse tanır bizi, Ben artık 38 Yaşımdayım ama Motor kardeşim, Yeğenim hep hala 18....Varan Bolu tesisleri yeni yapılıyordu ve biz o tesisin tam karşısına çakılmıştık, inanamaz kimse hiçbir yerimize bişiy olmamıştı:)

Kazasız belasız, neşenizden katre eksilmeden menzilinize ulaşın işallah:cat::queen: özürler, sevgiler, canı gönülden dileklerimle:):)

Mz yi derseeen neresinden anlatmaya başlasak,
Bizim için neredeyse bir devrim gibi gelmişti. Ama en önemli noktası arıza yapmamasıydı! şimdi bir çok arkadaş bize gülerler, ama o zamanların motorları ile uzun bir yola çıkmak tam bir deli cesareti idi. MZ gelince, bu iş gerçekten bir CESARET e dönmüştü, yani: Özgür bir insan nereye isterse giderbilmeli fikri öne çıkmıştı. Abi ben çok cesurum da makine bana yetişemiyor bahanesini silip atmıştı. Motor Sevenlerin bahanelerini sıfırlayan bir motor.. Bu yanlış anlaşılmamalı, MZ de arıza çıkarırdı elbette,i hele elektrik aksamında, aqma bizim bildiğimiz motorlara oranla resmen rüya gibiydi.,

Tıpkı senin bu geçmiş fotolardan sunduğun örnekler gibi, daldıydık cennet ülkemizin her tarafına gücümüz yettiğince. İçimiz kaynar, çadırı TV de seyretmiş çocuklar olarak, önlem alıp naylon fındık çuvallarıyla düşerdik yollara. Koruma-kask vs. bilmezdik ki. Bilsek emin ol ilk kullananlar da bizler olurduk o zamanlar:9
Yazdıkça yazsı gelir insanın.)
Tekrar özürlerimi iletirim. Bu yaptığın olmaz sa biz bu işin ne geçmişine ne de geleceğine sahip çıkabiliriz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Özürlerimden hankılarını beyendiysen onları al kardeşim:cat: Dükkan komple senindir:rendeer:
''Eskilerden'' fotoları ben koysam valllah diyom forumda beni-bizi çuvallar dereye atarlar:cat:
Arkanda yengem, neşeler süper, gördükçe kendimi anladım yine-andım,.
Şimdiki, aklımla düşündükçe hayıflandım-üzüldüm kaldım dı sizin için, çok şükür gelmiş ve geçmiş:cat::)

O MZ ile 1998 yılında, şu bolu dağlarının hangi deliğine-vadisine-pınarına sorsan neredeyse tanır bizi, Ben artık 38 Yaşımdayım ama Motor kardeşim, Yeğenim hep hala 18....Varan Bolu tesisleri yeni yapılıyordu ve biz o tesisin tam karşısına çakılmıştık, inanamaz kimse hiçbir yerimize bişiy olmamıştı:)

Kazasız belasız, neşenizden katre eksilmeden menzilinize ulaşın işallah:cat::queen: özürler, sevgiler, canı gönülden dileklerimle:):)

Mz yi derseeen neresinden anlatmaya başlasak,
Bizim için neredeyse bir devrim gibi gelmişti. Ama en önemli noktası arıza yapmamasıydı! şimdi bir çok arkadaş bize gülerler, ama o zamanların motorları ile uzun bir yola çıkmak tam bir deli cesareti idi. MZ gelince, bu iş gerçekten bir CESARET e dönmüştü, yani: Özgür bir insan nereye isterse giderbilmeli fikri öne çıkmıştı. Abi ben çok cesurum da makine bana yetişemiyor bahanesini silip atmıştı. Motor Sevenlerin bahanelerini sıfırlayan bir motor.. Bu yanlış anlaşılmamalı, MZ de arıza çıkarırdı elbette,i hele elektrik aksamında, aqma bizim bildiğimiz motorlara oranla resmen rüya gibiydi.,

Tıpkı senin bu geçmiş fotolardan sunduğun örnekler gibi, daldıydık cennet ülkemizin her tarafına gücümüz yettiğince. İçimiz kaynar, çadırı TV de seyretmiş çocuklar olarak, önlem alıp naylon fındık çuvallarıyla düşerdik yollara. Koruma-kask vs. bilmezdik ki. Bilsek emin ol ilk kullananlar da bizler olurduk o zamanlar:9
Yazdıkça yazsı gelir insanın.)
Tekrar özürlerimi iletirim. Bu yaptığın olmaz sa biz bu işin ne geçmişine ne de geleceğine sahip çıkabiliriz:)

denizcim muzafferim o zamanlar inan neşemiz daha boldu :) açık söyleyeyim kask kültürüm sıfırdı, vardı ama takmazdım.umursamadığım içinde basit bi kasktı.sadece gözlük takardık.üstteki msj lardada açıkladım.bi zamandır bizim arkadaşlar arasında marmok hazırlıkları gırla gidiyor.bir yığın malzeme hazırlıyorlar, tabi ona görede nasıl taşıyacakları konusu :queen: .zamanında ne motosiklet çantası vardı bizde, ne öyle orjinal bi malzeme.bulduğumuz sırt çantası, spor çantası, pazar çantası :p ne varsa doldururduk tıka basa.resimdede görüldüğü gibi diyecem yeni okuyanlar hani nerde resimler diyecekler, o yüzden gördüğün gibi diyim :mrgreen:
velhasılkelam marmokcu arkadaşlara biraz takılmaydı olay :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
demirgürsel bey : 2010 da er-5 almayı düşünüyorum.. aslında bu sene almaya niyetlendim ama, ana bayisinin servis konusunda ilgisizliğini duyunca, birde fazla yaktığını duyunca vazgeçmiştim.. sen ne dersin bu konuda ?
bu motor sorun çıkarıyormu? yedek parça sorunu varmı?. 2004 model 20 000 de buldum.. 6000 lira ya alıyım mı ne dersin
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
ben kaskımı, montumu, dizlik ve eldivenlerimi, sadece hava olsun, millet bana baksın diye takıyorum.:cat:
bu havada kimsede böyle bişey yok . evimin önünden günde yüzlerce motorcu geçiyo her birini durdurup kaskını tak diyemiyorum . beni görenler de amma havalı diyorlar. bu havada uzaydan gelmiş robot gibi ,fena da olmuyo yani:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
marmokcular gidip gelsede bize biraz malzeme çıksa :pr: :mrgreen: :mrgreen:
he valla muzafferim :mrgreen: gidemiyoruz bari gidenler güzel anlatımlar yapsa
demirgürsel bey : 2010 da er-5 almayı düşünüyorum.. aslında bu sene almaya niyetlendim ama, ana bayisinin servis konusunda ilgisizliğini duyunca, birde fazla yaktığını duyunca vazgeçmiştim.. sen ne dersin bu konuda ?
bu motor sorun çıkarıyormu? yedek parça sorunu varmı?. 2004 model 20 000 de buldum.. 6000 lira ya alıyım mı ne dersin
ben çok memnunum, fazlasıyla keyifli bir makina.bindiğin zaman hem racing, hem naked havası yaratıyor sürüşünde.er5 topiğine bakarsan fikir sahibi olabilirsin.
Resim ne için kaldırıldı ??
Tepki gelecek diye mi ??
korktum :cyclopsan biri kalkar kafa atar neme lazım.tırstım :)
ben kaskımı, montumu, dizlik ve eldivenlerimi, sadece hava olsun, millet bana baksın diye takıyorum.:cat:
bu havada kimsede böyle bişey yok . evimin önünden günde yüzlerce motorcu geçiyo her birini durdurup kaskını tak diyemiyorum . beni görenler de amma havalı diyorlar. bu havada uzaydan gelmiş robot gibi ,fena da olmuyo yani:p
valla hocam o bahaneylede olsa korumalarınızı kullanmanız sevindirici :cat: .kaza yapınca ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz, tabi geç oluyor.
kazasız sürüşler dilerim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst