- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
- Konu Yazar
- #1
motorunuza her şartta kasklı binin.hiç kafanızdan çıkarmayın.örnek motorcularsınız siz 
Son düzenleme:
One day a girl brings home her boyfriend and tells her father she wants to marry him. After talking to him for a while, he tells his daughter she can't do it because he's her half brother. The same problem happens again four more times! The girl starts to get pissed off. She goes to her mom and says, "Mom... What have you been doing all your life? Dad's been going around laying every maiden in the town and now I can't marry any of the five guys I like because they have turned out to be my half brothers!!!"Her mom replies, "Don't worry darling, you can marry any one of them you want, he isn't really your dad."----------------------------------Do you look for free wow gold? Welcome to our WoW gold website:1.WoW gold,2.WoW gold,
One day a girl brings home her boyfriend and tells her father she wants to marry him. After talking to him for a while, he tells his daughter she can't do it because he's her half brother. The same problem happens again four more times! The girl starts to get pissed off. She goes to her mom and says, "Mom... What have you been doing all your life? Dad's been going around laying every maiden in the town and now I can't marry any of the five guys I like because they have turned out to be my half brothers!!!"Her mom replies, "Don't worry darling, you can marry any one of them you want, he isn't really your dad."----------------------------------Do you look for free wow gold? Welcome to our WoW gold website:1.WoW gold,2.WoW gold,
sencerim marmok yok, gitmiyorum.bizim arkadaşlar birkaç gün sonra yola çıkacaklar, her biraraya gelmemizde marmok muhabbeti dönüyor, bende geçmişten resimlerle biraz takılim dedim
yok abi yok ben sadece kurallarla geç tanıştım.ama iyide oldu tanışmam :cat: .şimdi kasksız süremiyorum bile
=denizcimuzaffer;
denizcim kardeşim, dikkat çekmek istediğim çantalar yükler.kasksız binme olayı değil
Özürlerimden hankılarını beyendiysen onları al kardeşim:cat: Dükkan komple senindir:rendeer:
''Eskilerden'' fotoları ben koysam valllah diyom forumda beni-bizi çuvallar dereye atarlar:cat:
Arkanda yengem, neşeler süper, gördükçe kendimi anladım yine-andım,.
Şimdiki, aklımla düşündükçe hayıflandım-üzüldüm kaldım dı sizin için, çok şükür gelmiş ve geçmiş:cat:
O MZ ile 1998 yılında, şu bolu dağlarının hangi deliğine-vadisine-pınarına sorsan neredeyse tanır bizi, Ben artık 38 Yaşımdayım ama Motor kardeşim, Yeğenim hep hala 18....Varan Bolu tesisleri yeni yapılıyordu ve biz o tesisin tam karşısına çakılmıştık, inanamaz kimse hiçbir yerimize bişiy olmamıştı
Kazasız belasız, neşenizden katre eksilmeden menzilinize ulaşın işallah:cat::queen: özürler, sevgiler, canı gönülden dileklerimle
Mz yi derseeen neresinden anlatmaya başlasak,
Bizim için neredeyse bir devrim gibi gelmişti. Ama en önemli noktası arıza yapmamasıydı! şimdi bir çok arkadaş bize gülerler, ama o zamanların motorları ile uzun bir yola çıkmak tam bir deli cesareti idi. MZ gelince, bu iş gerçekten bir CESARET e dönmüştü, yani: Özgür bir insan nereye isterse giderbilmeli fikri öne çıkmıştı. Abi ben çok cesurum da makine bana yetişemiyor bahanesini silip atmıştı. Motor Sevenlerin bahanelerini sıfırlayan bir motor.. Bu yanlış anlaşılmamalı, MZ de arıza çıkarırdı elbette,i hele elektrik aksamında, aqma bizim bildiğimiz motorlara oranla resmen rüya gibiydi.,
Tıpkı senin bu geçmiş fotolardan sunduğun örnekler gibi, daldıydık cennet ülkemizin her tarafına gücümüz yettiğince. İçimiz kaynar, çadırı TV de seyretmiş çocuklar olarak, önlem alıp naylon fındık çuvallarıyla düşerdik yollara. Koruma-kask vs. bilmezdik ki. Bilsek emin ol ilk kullananlar da bizler olurduk o zamanlar:9
Yazdıkça yazsı gelir insanın.)
Tekrar özürlerimi iletirim. Bu yaptığın olmaz sa biz bu işin ne geçmişine ne de geleceğine sahip çıkabiliriz![]()
he valla muzafferim :mrgreen: gidemiyoruz bari gidenler güzel anlatımlar yapsamarmokcular gidip gelsede bize biraz malzeme çıksar: :mrgreen: :mrgreen:
ben çok memnunum, fazlasıyla keyifli bir makina.bindiğin zaman hem racing, hem naked havası yaratıyor sürüşünde.er5 topiğine bakarsan fikir sahibi olabilirsin.demirgürsel bey : 2010 da er-5 almayı düşünüyorum.. aslında bu sene almaya niyetlendim ama, ana bayisinin servis konusunda ilgisizliğini duyunca, birde fazla yaktığını duyunca vazgeçmiştim.. sen ne dersin bu konuda ?
bu motor sorun çıkarıyormu? yedek parça sorunu varmı?. 2004 model 20 000 de buldum.. 6000 lira ya alıyım mı ne dersin
korktum :cyclopsan biri kalkar kafa atar neme lazım.tırstımResim ne için kaldırıldı ??
Tepki gelecek diye mi ??
valla hocam o bahaneylede olsa korumalarınızı kullanmanız sevindirici :cat: .kaza yapınca ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz, tabi geç oluyor.ben kaskımı, montumu, dizlik ve eldivenlerimi, sadece hava olsun, millet bana baksın diye takıyorum.:cat:
bu havada kimsede böyle bişey yok . evimin önünden günde yüzlerce motorcu geçiyo her birini durdurup kaskını tak diyemiyorum . beni görenler de amma havalı diyorlar. bu havada uzaydan gelmiş robot gibi ,fena da olmuyo yani![]()