lutfen bakın arkadaslar..!kanuni classic 125

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
16
merhaba arkadaslar kanuni classic 125 modelı nı almayı dusunuyorum 500 km de yaslı bı amca almıs sonra denge sorunu yasadıgı ıcın atv almıs ve o motoru 1,300 e satıyor.bende classic modelı hosuma gıdıyordu lutfen yorumlarınızı belırtın.degerlendırmeye alalım.sımdıden yardımlarınız ıcın tesekkurlerımı sunarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
500'ytl'de daha ekle git yamaha al..baktığın motor pek piyasada tutulmayan motosiklet..:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
görüntüsünü beyeniyor olabilirsin ama, suzuki ve yamaha çinlilerinin fiyatlarına yakın oranlarda alternatip motosikletler üretmeye başladığından beri diğerlerine bakmak anlamsız gibi..
suzuki an125 kullandım merter-göztepe arası, oldukça keyiifli..
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
merhaba arkadaslar kanuni classic 125 modelı nı almayı dusunuyorum 500 km de yaslı bı amca almıs sonra denge sorunu yasadıgı ıcın atv almıs ve o motoru 1,300 e satıyor.bende classic modelı hosuma gıdıyordu lutfen yorumlarınızı belırtın.degerlendırmeye alalım.sımdıden yardımlarınız ıcın tesekkurlerımı sunarım.

cok tatli sirin bir model bence hosuna gidiyorsa al
scooterla vitesli olayı tabiki farklı seyler ama seviyorsan al arkadasim
marka motor alsan 2katı vereceksin tabiki...:cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Bende var kanuni classic 125 değişmeyeni kalmadı ha bu senin alacağın motordada değişmeyeni kalmayacağı anlamına gelmez 800 km de ilk bakım yapıldı 50 km sonra motorun içinden ses gelmeye başladı ve hiç bir servis yapmak istemedi nedeni kranktan gelen ses için motorun açılması gerekiyor neyse kışın ortasında işler boş olunca garantiye sokup yaptırdım masrafları yazmaya gerek yok. Daha sonra km teli koptu eyvallah dedik taktırdık 2 kere akü değiştirdim ve geçen günde beyni yandı yolla giderken stop etti daha çalışmadı allahtan eve yakındım direksiyon milide yamuldu haliyle değişti tabi bunda ben hatalıyım çukura hızlı girdik neyse benim motor 2006 model 750-800 ytl satamam diyordum sen 1300 veriyorsan valla iyi bana kalırsa japon bak uğraşma bunlarla çinli zealsun 150 lik motora 2 sene bindim bu kanuni kadar başım ağrımadı kanunide çin japon kampanyaları takip et yada 2. el japon bak derim
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bende2. el bir japon almanı tavsıye ederım...!

bende 2. el bir japon al derım..!
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
1000 YTL ye bağlayabilirsen aL derim ben.. Kanuni kötü bi motor deil ...


Tecrübe konuşuyoo PoPCorn 90 :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst