- Katılım
- 24 May 2008
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaslar kanuni classic 125 modelı nı almayı dusunuyorum 500 km de yaslı bı amca almıs sonra denge sorunu yasadıgı ıcın atv almıs ve o motoru 1,300 e satıyor.bende classic modelı hosuma gıdıyordu lutfen yorumlarınızı belırtın.degerlendırmeye alalım.sımdıden yardımlarınız ıcın tesekkurlerımı sunarım.