- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 458
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta aslında Ankara'nın kuzeyine gitmek istiyordum ama hava durumunda kuzeyde yağış gösterdiği için rotayı güneye çevirdim. Yaklaşık 500km. gezdim.
Rotam:
İlk fotoğraf Bala'dan. Bala'yı geçince anayoldan sağa ayrılıp tepeye çıkan bi yol var. Daha önce gördüğümde merak etmiştim ama çıkmaya fırsat olmamıştı. Yukarda helikopter pisti gibi yuvarlak bi alanı asfaltlamışlar. geri bu yoldan dönülüyor. Başka yol bağlantısı yok.
Tepede çok fazla rüzgar vardı, hava serindi. Fazla durmadan içliği giyip yola devam ettim.
Karakeçili'den sağa Kaman yoluna devam ettim.
Bala-Kaman arasında yolun çoğunda yol çalışması var genelde stabilize yol şeklinde. Bi yerde stabilizeden aniden toprak yola geçtik, biraz yalpa yaptık ama toparlayıp yola devam ettim.
Ceviziyle Meşhur Kaman. Şehir içinde yol kenarlarında bile ceviz ağaçları var:
Kırşehire girmeden önce polis durdurdu. Evraklarımı konrol ettiler. Ben de onlara Kırşehir'de yemek yiyebileceğim bi yer sordum Aspava'yı tavsiye ettiler. Gidip Aspava da karnımı doyurup biraz dinlendim.
Kırşehir'den sonra Ortaköy-Aksaray yoluna devam ettim.
Kırşehir Şeker Fabrikası:
Kesikköprü:
Ankara yoluna çıkmadan önce Aksaray'a da gitsemmi diye düşündüm ama çok geç kalmamak için sağa dönüp Ankara'ya devam ettim.
Ve Tuz Gölü:
Şerefikoçhisar'da Opette 15-20 dakika benzin ve ihtiyaç molası verdim. sonra yola devam ettim.
Yine Tuz Gölü'nden manzaralar:
Yolda yağmura yakalandım, biraz ıslandım:
Gölbaşı'nın girişinde alttaki fotoğrafı çekmek için durdum. Fotoğrafı çektikten sonra aşağıda radar olduğunu gördüm, durmasam belkide radara girecektim. İlerde çevirme vardı, durdurmadılar.
Bi çay içip mola vermek için Eymir'e uğradım ama baktım hava kapalı gök gürlüyor hemen aceleyle çayı içip gazladım.
Eve gelmeden Konya yolunda yine yağmura yakalandım. Neyse ki ev 100.yılda olduğu için fazla ıslanmadan eve döndüm.
Rotam:
İlk fotoğraf Bala'dan. Bala'yı geçince anayoldan sağa ayrılıp tepeye çıkan bi yol var. Daha önce gördüğümde merak etmiştim ama çıkmaya fırsat olmamıştı. Yukarda helikopter pisti gibi yuvarlak bi alanı asfaltlamışlar. geri bu yoldan dönülüyor. Başka yol bağlantısı yok.
Tepede çok fazla rüzgar vardı, hava serindi. Fazla durmadan içliği giyip yola devam ettim.
Karakeçili'den sağa Kaman yoluna devam ettim.
Bala-Kaman arasında yolun çoğunda yol çalışması var genelde stabilize yol şeklinde. Bi yerde stabilizeden aniden toprak yola geçtik, biraz yalpa yaptık ama toparlayıp yola devam ettim.
Ceviziyle Meşhur Kaman. Şehir içinde yol kenarlarında bile ceviz ağaçları var:
Kırşehire girmeden önce polis durdurdu. Evraklarımı konrol ettiler. Ben de onlara Kırşehir'de yemek yiyebileceğim bi yer sordum Aspava'yı tavsiye ettiler. Gidip Aspava da karnımı doyurup biraz dinlendim.
Kırşehir'den sonra Ortaköy-Aksaray yoluna devam ettim.
Kırşehir Şeker Fabrikası:
Kesikköprü:
Ankara yoluna çıkmadan önce Aksaray'a da gitsemmi diye düşündüm ama çok geç kalmamak için sağa dönüp Ankara'ya devam ettim.
Ve Tuz Gölü:
Şerefikoçhisar'da Opette 15-20 dakika benzin ve ihtiyaç molası verdim. sonra yola devam ettim.
Yine Tuz Gölü'nden manzaralar:
Yolda yağmura yakalandım, biraz ıslandım:
Gölbaşı'nın girişinde alttaki fotoğrafı çekmek için durdum. Fotoğrafı çektikten sonra aşağıda radar olduğunu gördüm, durmasam belkide radara girecektim. İlerde çevirme vardı, durdurmadılar.
Bi çay içip mola vermek için Eymir'e uğradım ama baktım hava kapalı gök gürlüyor hemen aceleyle çayı içip gazladım.
Eve gelmeden Konya yolunda yine yağmura yakalandım. Neyse ki ev 100.yılda olduğu için fazla ıslanmadan eve döndüm.