Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
1 hafta önce yaptığım hız testinden bir görüntü,2 kişi yokuş asagı 135km/h.
sasdasdde5.png
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
izzet sana bikac soru yakiti nereden aliyorsun kullandigin yag nedir hic karburatorle oynandimi senin motorun....modeli kac ve kac km desin..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakıtı Bp'den alıyorum,yağım mobil,karbüratörle oynamadım %100 orjinal motorum,2007 model 11.000 km.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devran31
O motosiklet 2005 model 2005 senesinde innovayı 2500 YTL gibi fiyatlarla satıyorlardı o ilanda ki motosikletin sahibi de yeni fiyatlardan haberi olmadığı için o fiyata satıyor.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
sızce bu moto alınırmı???

ya bısey solıcem 10 dk önce izmir yükselış hondaya sordum.0 innova varmı dıye adam var dedı ama hepsi gri ya ben bıtek siyah dusunuyodum o olmadı mavı dıyodum dıgerlerını hıc sevmıyorum napıcam bı akıl verın arkadaslar fıyat

3.90 ytl ve plaka dahıl degıl ben plakada var dıye bılıyodum ama yokmus :(

arkadaslar ben izmirdeyım bu motoru kesın alıcam kararlıyım ve azımlıyım acaba yakın sehırlerde 0 ve sıyahını bulabılırmıyım bı yardım edın acilll
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neee İzmir Yükseliş'te varmı 0 km innova tamam alıyorum..Devran31 dostum acaba ellerinde kaç tane varmış ?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
abi sen nerde oturuyon 5 tane dedı ama hepsı gırmıs :( siyahını bulamazmıyız yaw 3.90 dedı

konusalım ya pm nsl atıyoz bu sıtede bulamadım :) yada msn ver ıstersen burdan olmuyo benım [email protected]

beyler hadı ya ınnovacılar hareket .....
durmusmunz yıne yaaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
gelin bodruma bulayim size siyah innovada stok var daha bitmez korkmayin.....

izzet peki yakiti shelden aldinmi hic bi fark gordunmu
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
bence kırmızıda güzel duruyo herkesde siyah var

kızılay dağıtmış gibi oluyo :queen:

NOT: bende de siyah var :cherry:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Dostum shell'den bir kere aldım almaz olaydım,110'u geçmedi motor daha sonra bp'den almaya başladım 110-115'e hemen çıkıyor,dostum Bodrum'da siyah 0 km innova var mı ? Peki Hatay'a kargo ile getirtebilirmiyiz?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
aykan burda yukselıs de var grı ınnova 3.090 ytl ....

acıklama : 1090 ytl pesın word veya axees e 8 taksıt ayda 250 250 yanı pesın fıyatına bu kartlara

ya bodrum bana cok uzak deıl gelıp motoru alıp gerı doneblırım fıyat ne kadar fıyatta yardımcı olabılıyomusun (bıde bodrum-izmir arası kac km tam olarak???)

1090 ytl pesın verdıkten sonra 2000 i 8 e boluyolar axees le word e...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar makinam ilk çalıştığında soğukken tıplı çıngıraklı yılan gibi bi ses geliyo sağ bobinin oradan fakat bi müddet sonra geçiyor ısınınca servise 300 km kaldı yağda eksiltmemiş neden acaba
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
aykan su motor ısını konuslaım ya ızet abımızın msn sını aldım sende verırmısın??? baya yakınız aramızda fazla bı mesafe yok olursa bodruma gelıp goturum kara sahını :)
[email protected] ekle ... baska eklemek ısteyen varsada ekleyebılır...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satoyama,O ses bendede geliyor çok normal ısınınca geçiyor.

27052008003.jpg

27052008004.jpg

27052008005.jpg

27052008006.jpg

27052008007.jpg

27052008008.jpg

27052008009.jpg

29052008.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devran31,Bu resimdeki motosiklet benim değil cevran07 arkadaşımızın arkadaşının motoru :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Yaw izzet bu motora ne olmuş da böyle sökmüşler:silent:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar honda bu innovanın yerini alacak başka bir cup modeli piyasaya sürecek mi bilgisi olan varmı yarı otomatik??
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan
Dostum shell'den bir kere aldım almaz olaydım,110'u geçmedi motor daha sonra bp'den almaya başladım 110-115'e hemen çıkıyor,dostum Bodrum'da siyah 0 km innova var mı ? Peki Hatay'a kargo ile getirtebilirmiyiz?

sagol izzet denicem kardes...

aykan burda yukselıs de var grı ınnova 3.090 ytl ....

acıklama : 1090 ytl pesın word veya axees e 8 taksıt ayda 250 250 yanı pesın fıyatına bu kartlara

ya bodrum bana cok uzak deıl gelıp motoru alıp gerı doneblırım fıyat ne kadar fıyatta yardımcı olabılıyomusun (bıde bodrum-izmir arası kac km tam olarak???)

1090 ytl pesın verdıkten sonra 2000 i 8 e boluyolar axees le word e...

dostum en son baktigimda vardi izmir bodrum 300 km burdan
ancak fiyat 3300 plaka icinde eyer istersen sorayim..

orda inen motorun basina ne gelmis...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst