İlkay abim z750 diyorum tasarım olarak her zaman hasta olmuşumdur...Hatta ileride düşündüğüm bir model...Tabii ki bana karşılaştırma olarak iş düşmez ama göze hitaben z750 diyorum...Ayrıca bir sorum olacak...ducati monster 600 ile ilgili bilgi sahibi olanlar beni biraz bilgilendirebilirler mi?Yakıtı,gidişi,duruşu,periyodik masrafları, kronik aksaklıkları var mı vs...
Akın senin cep telefonunu nasıl becerdiysem yanlış kaydetmişim.
Ben de 0541 diye görünüyor.
O "1" yerine doğrusunu yazarsan sevinirim.
Bu sene Türkiye'ye gelmem imkansız gibi duruyor.
Ama seneye mutlaka geleceğim.
Aynı yerde buluşuruz.
Z 750 gerçekten yakışıklı bir motosiklet.
Bi de köpek gibi yakmasa aslında hiç düşünmeden alınacak bir motosiklet diyebilirim.
Ama tuning için çok uygun ve benim sapıkça planlarım var.

Bakacaz artık.
Senin soruna gelince.
Monster için tüm otoriteler kendi segmentinde dünyanın bir numaralı motosikleti diyorlar.
Test sürüşü yaptığım bir motosiklettir.
Fakat tavsiye ederim ya da asla alma! diyebileceğim bir motosiklet değil.
Tek kişilik olması dezavantaj gibi gözüksede bana göre avantaj.
Tüm Ducatilerin servis fiyatları satış fiyatları gibi uçuk.
Uzun yol yapacaksan yanından bile geçme.
Senin sorduğun kronik sorunlar motosiklette olmasa da sende başgösterebilir.
Ben bir dergi için yorumum istendiğinde, şunları söylemiştim.
"Eğer bir motosikleti bu pozisyonda kullanacaksam niye bunu alayım ki? Gider bir hipersport alırım. Hiç olmazsa hız yapma şansım var."
Yani boyu uzun olanlar için biraz sorunlu.
Kaldı ki senin boyun fena değil.
Ducati motorla egsozu şaseye yerleştirdikten sonra iş elektirik aksamının döşenmesine gelince ulen bunları nereye koyacaz şimdi?
diye sonradan akıl edip, tüm aksamı motorun sağına soluna asıyor.
Tabii ortaya saçma sapan bir görüntü çıkıyor.
Tabii görüntüyü Ducati amblemi ve yazısı kapatıyor

ama iş üzerinde biraz çalışmaya gelince çetrefilleşiyor.
Dikkat ettiysen SBk sınıfında tüm markalar karenajları oldukça açtı.
Ducati ise kapandıkça kapandı.
Nedeni o elektrik aksamını kapatmak yoksa bir özelliği olduğundan değil.
Motorda manyak tork var.
Bursa'da o tarfikte yüzünde gülümsemeler saçacak kadar hemde.
Fakat elektrik aksamında sorun olduğu çok konuşulan bir marka Ducati.
Ben görmedim.
Çevremden de duymadım.
Ama forumlarda çok konuşulan bir sorun haberin olsun.
İşin sonuç kısmı bir kaç farklı İtalyan motoru kullanmış ve sadece birinde karbüratör sorunu yaşamış biri olarak bu iş zevk meselesi demekten başka bi şey elimden gelmiyor.
İtalyanlar, görsel anlamda çok sıkı motosikletler yapıyorlar.
Burada senin seçeceğin ve karar vereceğin şey kullanım amacına uygun olup olmadığı.
Örneğin benim pistte 600 lük cıbırla tokatlayıp durduğum bir arkadaşımın MV Agustosu salyalarımı akıtıyor.
Hani hanımın beni süpürgeyle dövmeyeceğini bilsem yarın gidip 100bin euroyu F4 e gömerim.
Böyle bir saçmalık bu işler.
Dünyaya da bir kere geliniyor.
Reenkarnasyon yalan.
Yalan olmasa da en azından hatırlamıyosun.
Yine yalan oluyor.
İçin gidiyorsa ve fazla bişey kaybetmeyeceksen al kendin gör derim...:wiinkk: