- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
sen gel buraya yatalım die dua etcen yani uyuyalım die![]()
Hodri meydan o zaman
sen gel buraya yatalım die dua etcen yani uyuyalım die![]()
ben kalabalık severimAyrıca öyle senle de yalnız kalmam ona göre
![]()
hele bir sor bakalım para varmı diyegel gel, görelim artık şu motorunu
aslında hasan sen bi pasta alda gel, ıslatalım madem:cherry:
hele bir sor bakalım para varmı diye
baya borç var kanka ya hesap yaptım da
ıslatma işi yaş diyim ben sana
akşam burak ben jess erdinç beraberdik sen nerdeydin ya?
hele bir sor bakalım para varmı diye
baya borç var kanka ya hesap yaptım da
ıslatma işi yaş diyim ben sana
akşam burak ben jess erdinç beraberdik sen nerdeydin ya?
açım dedin doyurduk ne yapalım daha altınıda değiştirdim gazını çıkardım dahe ne istiyorsun neyse ben kaçar yarın kaldığımız yerden devam işe gitçez yaaa ben yatar görüşürüz millet.yaa göken harbi kanka yaa harbiden adamlaaaa biz gittik motoru aldık kuru kuru bi hamburger ısmarladı isterizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pastayıııı
hasan bırak jessi burağı falan onlar yalan gazcı sen anadolu yakasına takıl.:mrgreen:
hasan bırak jessi burağı falan onlar yalan gazcı sen anadolu yakasına takıl.:mrgreen:
neden ki o, bende bol miktarda slow müzik, beyaz masa örtüsü ve mum ışığı var nasılsa:cherry::cherry:
gazoz eksik sanki![]()
evet, günlerdir topic açalım buluşma yapalım vs.. dien arkadaşlar, hepinizi bekliyoruz, sırf sanat için soyunucam::winkwink
gel gel, görelim artık şu motorunu
aslında hasan sen bi pasta alda gel, ıslatalım madem:cherry:
hele bir sor bakalım para varmı diye
baya borç var kanka ya hesap yaptım da
ıslatma işi yaş diyim ben sana
akşam burak ben jess erdinç beraberdik sen nerdeydin ya?
gökan yaa ne süprizler var sabaha karşı ban bi anlatsan
kanka smdden soliym seni 12 olmadan gondercez ordan basının caresine bak:queen::queen: