[MT İstanbul] Fenerde alaya, tekerde karşıya buluşması

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Evet arkadaşlar bayadır görüşemedik özledik hoş sohbetleri:)

cumartesi günün fenerbahçede oturup sohbet edelim sabah kadar dedik bakarsınız başka yerlerdede sabahlayabiliriz:p:queen::queen:


Marv dan kol çıkarma şov müessesemizin hediyesidir.

GKN çıplak gelcekmiş kendi dedi:mrgreen::mrgreen:

gokart'a gitcek arkadaşlarıda bekleriz sonradan simdiden soleyelim yanlış anlaşılmasın:cat:

Yer: Fenerbahçe Tesadüf Cafe
Saat: 19:30-...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet, günlerdir topic açalım buluşma yapalım vs.. dien arkadaşlar, hepinizi bekliyoruz, sırf sanat için soyunucam::winkwink
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yavrum ben hergece seni çıplak görmekten bıktım yaaa:queen: bu seferde giyinik gelll yaaaaaaa kanka evet bendede teker şov :):):) eeee bazı kawalı arkadaşlara ders vercezz işteee boynuz kulağı geçti :):):)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
beni köpeklere yem etmede, ben kazaya razıyım :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
yavrum ben hergece seni çıplak görmekten bıktım yaaa:queen: bu seferde giyinik gelll yaaaaaaa kanka evet bendede teker şov :):):) eeee bazı kawalı arkadaşlara ders vercezz işteee boynuz kulağı geçti :):):)

yavru sen susta tekerin konuşsun:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
harbi yaa yne hatırladım bgn yasadıgımız tehlikeleri korudaki 8tane bsy diilde azından kopuk cıkandan cok korktum:queen::queen:

olm sen nie korkuyosun köpek benim paçamdan koşuyodu, gazda sıkamadın motor rodajda hesabı..
benim canım tehlikedeydeknmi bu motor rodajda oluyo:mrgreen:

yavru sen susta tekerin konuşsun:cherry:

ben orasını bilmem, 125 le 650 yi delerim fatihten fenere tekerde gelirim dedi istburak:p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ya olm yapıonuz edionuz ben geldiimdede sabahlamassanız bozuşuruz ona göre :p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
kanka paso tekerdeyim nasılsa lukasta artık çıkartıyo benim cıbıra rahat rahat yiyebilirim debriyaj balatalarımı:):):) yaa kanka selim en son gördü kave dünyasını orda nerdeyse arka stop yerdeydi amann işte tecrübe kankayaaaaaaa:queen::queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yaa göken harbi kanka yaa harbiden adamlaaaa biz gittik motoru aldık kuru kuru bi hamburger ısmarladı isterizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pastayıııı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst