[MT İstanbul] Fenerde alaya, tekerde karşıya buluşması

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Evet arkadaşlar bayadır görüşemedik özledik hoş sohbetleri:)

cumartesi günün fenerbahçede oturup sohbet edelim sabah kadar dedik bakarsınız başka yerlerdede sabahlayabiliriz:p:queen::queen:


Marv dan kol çıkarma şov müessesemizin hediyesidir.

GKN çıplak gelcekmiş kendi dedi:mrgreen::mrgreen:

gokart'a gitcek arkadaşlarıda bekleriz sonradan simdiden soleyelim yanlış anlaşılmasın:cat:

Yer: Fenerbahçe Tesadüf Cafe
Saat: 19:30-...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet, günlerdir topic açalım buluşma yapalım vs.. dien arkadaşlar, hepinizi bekliyoruz, sırf sanat için soyunucam::winkwink
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yavrum ben hergece seni çıplak görmekten bıktım yaaa:queen: bu seferde giyinik gelll yaaaaaaa kanka evet bendede teker şov :):):) eeee bazı kawalı arkadaşlara ders vercezz işteee boynuz kulağı geçti :):):)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
beni köpeklere yem etmede, ben kazaya razıyım :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
yavrum ben hergece seni çıplak görmekten bıktım yaaa:queen: bu seferde giyinik gelll yaaaaaaa kanka evet bendede teker şov :):):) eeee bazı kawalı arkadaşlara ders vercezz işteee boynuz kulağı geçti :):):)

yavru sen susta tekerin konuşsun:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
harbi yaa yne hatırladım bgn yasadıgımız tehlikeleri korudaki 8tane bsy diilde azından kopuk cıkandan cok korktum:queen::queen:

olm sen nie korkuyosun köpek benim paçamdan koşuyodu, gazda sıkamadın motor rodajda hesabı..
benim canım tehlikedeydeknmi bu motor rodajda oluyo:mrgreen:

yavru sen susta tekerin konuşsun:cherry:

ben orasını bilmem, 125 le 650 yi delerim fatihten fenere tekerde gelirim dedi istburak:p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ya olm yapıonuz edionuz ben geldiimdede sabahlamassanız bozuşuruz ona göre :p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
kanka paso tekerdeyim nasılsa lukasta artık çıkartıyo benim cıbıra rahat rahat yiyebilirim debriyaj balatalarımı:):):) yaa kanka selim en son gördü kave dünyasını orda nerdeyse arka stop yerdeydi amann işte tecrübe kankayaaaaaaa:queen::queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yaa göken harbi kanka yaa harbiden adamlaaaa biz gittik motoru aldık kuru kuru bi hamburger ısmarladı isterizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pastayıııı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst