- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Sinir oldum arkadaşlar ya bu hafta sonu Açık Öğretim sınavı vardı. ve iki soru Motorlu taşıtlar vergisinden di ve önümde oturan arkadaş motoruyla gelmişti
r: ben hem sorunun cevabını bilmiyorudum hemde arkadaşa sinir oluyordum :queen:
İçimden benimde motorum olsa bende bu soruyu yapardım diyordum!...
r:
r:
r:
r:
r:
Motorlu taşıtlar vergisi yolda kac defada alınır 1. soruydu diğeride hangi tarihlerde alınısrdı:queen:
bir soru daha vardı ama cevabını bilmemekle birlikte şıklar içinde Motosiklet vardı
Soru: III. sınıf taşıtlar içinde yer alırdı?
beminim burda herkez biliyor ama benim motorum yok bilmiyorum sinir oldum zaten kitabada bakmadım cevaplar nedir?
İçimden benimde motorum olsa bende bu soruyu yapardım diyordum!...
Motorlu taşıtlar vergisi yolda kac defada alınır 1. soruydu diğeride hangi tarihlerde alınısrdı:queen:
bir soru daha vardı ama cevabını bilmemekle birlikte şıklar içinde Motosiklet vardı
Soru: III. sınıf taşıtlar içinde yer alırdı?
beminim burda herkez biliyor ama benim motorum yok bilmiyorum sinir oldum zaten kitabada bakmadım cevaplar nedir?