yeni motorumuzz

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yükselim hayırlı olsun yeni makinanız :rendeer:, babana verme hiç hep sen bin, muzaffer abim kendine başka alsın :p
desene bu hafta kesin beraberiz :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
hayırlı olsun maşşallah nazar değmesin çok hoş motor
baba oğul motorcu olmanız ayrıca gzl
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
valla genelde hoşuma gitmez bu tarz motorlar ama baya hoşuma gitti Taş gibi maşallah güzel güzel kazasız belasız otobüssüz taksi siz =) güle güle kullan
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
yükselim hayırlı olsun yeni makinanız :rendeer:, babana verme hiç hep sen bin, muzaffer abim kendine başka alsın :p
desene bu hafta kesin beraberiz :)

evt abi hmde nasıl hemen gezıye gelecegız surda 5 ay kaldı ehlıyetımı alım hemen alacam ama ben buna tek bınmem cbr600RR WARKEN:queen::queen:yok honda ılerde buna bınerım ehlıyet olsun yavas yavas acelem yok trafık canavarı olmak ıstemıyorum:queen::queen:

hayırlı olsun maşşallah nazar değmesin çok hoş motor
baba oğul motorcu olmanız ayrıca gzl

tsk ederim ewt abi senın gbı herkes soyluyo baba-ogul benm ıcınde gercekten cok guzel bı duygu:cat:

hemserım hayırlı olsun allah utandırmasın.motorunuzda yakısıklıymıs...

tsk ederim abi senın motorda masallah nazar deymesın harıka bı makına:rendeer:

valla genelde hoşuma gitmez bu tarz motorlar ama baya hoşuma gitti Taş gibi maşallah güzel güzel kazasız belasız otobüssüz taksi siz =) güle güle kullan

cok tsk ederım darası sana ıns hayalındekı motora kavusman dılegyle:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle

Bu arada iridyum bujiyi takarken ateşleme bobinlerini değiştirmişlermi bilgin varmı ? Yok eğer değiştirmemişlerse orjinal bujiden farklı bir performans vermez, hatta performans kaybına neden olabilir bilgin olsun.

İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performas kaybına sebep olabilir.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle

Bu arada iridyum bujiyi takarken ateşleme bobinlerini değiştirmişlermi bilgin varmı ? Yok eğer değiştirmemişlerse orjinal bujiden farklı bir performans vermez, hatta performans kaybına neden olabilir bilgin olsun.

Çok güzel bir bilgi.Birşey daha öğrenmiş oldum:p
Demekki boşuna 30ytl verip iridium taktırdım :p zaten 1 hafta dayandı bana :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yükselcim hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz babana selamlar :rendeer:


sen dandırıkten tek sılındırlerın ıcın gecerlı degıl o FAZER' dan bahsedıyoz 4 silindir keko :mrgreen:

eveeet allahın izmirlisi sen ne anlan 4 silindirden git scooter inla gez anca :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yükselcim hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz babana selamlar :rendeer:




eveeet allahın izmirlisi sen ne anlan 4 silindirden git scooter inla gez anca :p

kafanmı güzel sabah sabah olm senın ? gidiyom ben çay ocağına çayımı içim sigaramı yakim :p

Döndüğümde buralarda görmeyim seni :cherry:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hey yavrum benim fazer olsun ne olursa olsun
hayırlı olsun fazer in fazercan kardeş :cat:


bujiler yetmez ama

benim gibi hemen bi yağ bi hava filtresi KN marka

şöle bi akro ekzostt

bide pawer commender takıp katalizörü iptal ettimmiydi birazda co ayarlarıyla oynadımmı gör bak neler oluyo :p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
bende babama şu motor olayını aşılasam adam her sabah yolda solu kapatmış bir cbf 150 görüp korkmasa:)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hey yavrum benim fazer olsun ne olursa olsun
hayırlı olsun fazer in fazercan kardeş :cat:


bujiler yetmez ama

benim gibi hemen bi yağ bi hava filtresi KN marka

şöle bi akro ekzostt

bide pawer commender takıp katalizörü iptal ettimmiydi birazda co ayarlarıyla oynadımmı gör bak neler oluyo :p:p:p

evt haklısın ama ben akro deıl two brother egszo ıstıyorum:queen::queen:yagları ve havayı taktıracas merak etme :queen::queen ewt haklısın mnyak oluyoda zamanı gleınce onlarında yaparız:cat:

bende babama şu motor olayını aşılasam adam her sabah yolda solu kapatmış bir cbf 150 görüp korkmasa:)

ilk once babana akılı surecegını ınandırman lazım.butun ekipmlaırnı tak gez zamanla alısacaktır.:cat:

yükselcim hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz babana selamlar :rendeer:




eveeet allahın izmirlisi sen ne anlan 4 silindirden git scooter inla gez anca :p

tskler latıf abicim darısı sana:queen::queen: ins bı hyb alırsın kısa zmanda:queen::cat:

Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle

Bu arada iridyum bujiyi takarken ateşleme bobinlerini değiştirmişlermi bilgin varmı ? Yok eğer değiştirmemişlerse orjinal bujiden farklı bir performans vermez, hatta performans kaybına neden olabilir bilgin olsun.

bunu mrak etme babama soracagım bu yazdıgnı okutacagım o sana daha ıyı bı bılgı werır:queen:bu arada cok tsk ederım senınde tkerın duz bassın:rendeer:yazdıgın cok gusel bır bılgı aksam tam olarak yazarım=)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun güzel motor kazasız belasız kullanmak nasip etsin bu motorda ençok arka egzoz hoşuma gidiyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst