- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
yükselim hayırlı olsun yeni makinanız :rendeer:, babana verme hiç hep sen bin, muzaffer abim kendine başka alsın 
desene bu hafta kesin beraberiz
desene bu hafta kesin beraberiz
yükselim hayırlı olsun yeni makinanız :rendeer:, babana verme hiç hep sen bin, muzaffer abim kendine başka alsın
desene bu hafta kesin beraberiz![]()
hayırlı olsun maşşallah nazar değmesin çok hoş motor
baba oğul motorcu olmanız ayrıca gzl
hemserım hayırlı olsun allah utandırmasın.motorunuzda yakısıklıymıs...
valla genelde hoşuma gitmez bu tarz motorlar ama baya hoşuma gitti Taş gibi maşallah güzel güzel kazasız belasız otobüssüz taksi siz =) güle güle kullan
İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performas kaybına sebep olabilir.
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
Bu arada iridyum bujiyi takarken ateşleme bobinlerini değiştirmişlermi bilgin varmı ? Yok eğer değiştirmemişlerse orjinal bujiden farklı bir performans vermez, hatta performans kaybına neden olabilir bilgin olsun.
Çok güzel bir bilgi.Birşey daha öğrenmiş oldum
Demekki boşuna 30ytl verip iridium taktırdımzaten 1 hafta dayandı bana
![]()
sen dandırıkten tek sılındırlerın ıcın gecerlı degıl o FAZER' dan bahsedıyoz 4 silindir keko :mrgreen:
yükselcim hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz babana selamlar :rendeer:
eveeet allahın izmirlisi sen ne anlan 4 silindirden git scooter inla gez anca![]()
kafanmı güzel sabah sabah olm senın ? gidiyom ben çay ocağına çayımı içim sigaramı yakim
Döndüğümde buralarda görmeyim seni :cherry:
hey yavrum benim fazer olsun ne olursa olsun
hayırlı olsun fazer in fazercan kardeş :cat:
bujiler yetmez ama
benim gibi hemen bi yağ bi hava filtresi KN marka
şöle bi akro ekzostt
bide pawer commender takıp katalizörü iptal ettimmiydi birazda co ayarlarıyla oynadımmı gör bak neler oluyo![]()
bende babama şu motor olayını aşılasam adam her sabah yolda solu kapatmış bir cbf 150 görüp korkmasa![]()
yükselcim hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz babana selamlar :rendeer:
eveeet allahın izmirlisi sen ne anlan 4 silindirden git scooter inla gez anca![]()
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
Bu arada iridyum bujiyi takarken ateşleme bobinlerini değiştirmişlermi bilgin varmı ? Yok eğer değiştirmemişlerse orjinal bujiden farklı bir performans vermez, hatta performans kaybına neden olabilir bilgin olsun.
tskler latıf abicim darısı sana:queen::queen: ins bı hyb alırsın kısa zmanda:queen::cat: