Olm sen uçmuşun...... :queen::queen::queen::queen::queen: Burası EGE....:queen::queen::queen:
Akdeniz daha yukarılarda biyerlerde olması lazım .... :queen::queen::queen::queen::queen:
yunan denize nerden döküldü?
Nasil bir gezidir ki bu hala konusulmaya devam ediyor.![]()
nazar etme ne olur çalış seninde olur :queen: demişler bak biz çalışıyoruz pro yatıyor topiği canlı tutacağız diye hanımı annesine yolladık yemeği bıraktık net başında bekliyoruzBİZ DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU :cat:
sen kimnsin arkadaş.ilk mesajı buraya yazmışsın.enteresan geldi ya o bakımdan.yenisini yapında bende gelıyım![]()
yunan denize nerden döküldü?
sen kimnsin arkadaş.ilk mesajı buraya yazmışsın.enteresan geldi ya o bakımdan.
sen kimnsin arkadaş.ilk mesajı buraya yazmışsın.enteresan geldi ya o bakımdan.
sen kimnsin arkadaş.ilk mesajı buraya yazmışsın.enteresan geldi ya o bakımdan.
darknova çadırın varmı kardeşim eski gezilerde kullanırdın şimdi yenilesen iyi olur sıcak tutacak bişiler al kendine izmire geldiğinde görüşelim :cat:
bu elemanı niye attılar forumdan ki ?
Sen bilmezsen kim bilecek:queen: metehanıda uzaklaştırmışlar o niye? uzaklaştırma kaç gün? pro
1. ve sonuncu mesajlar itibarı ile arkadaşa hoş geldin diyemeden by bye diyoruz.konuyu bastan sona okudum ılgımı cektı ve cok beendım ondan buraya yazmak ıstedım ılk msjım olduunun da farkında deılım