10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Nasil bir gezidir ki bu hala konusulmaya devam ediyor. :)
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
izmirde belkahvede Atatürk anıtı vardır...parmağı ile ege denizini işaret ederek ordular ik hedefiniz akdenizdir demiş...yani akdeniz=ege denizi idi eskiden...haklısın pararescue
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Nasil bir gezidir ki bu hala konusulmaya devam ediyor. :)

nazar etme ne olur çalış seninde olur :queen: demişler bak biz çalışıyoruz pro yatıyor topiği canlı tutacağız diye hanımı annesine yolladık yemeği bıraktık net başında bekliyoruz :p BİZ DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
nazar etme ne olur çalış seninde olur :queen: demişler bak biz çalışıyoruz pro yatıyor topiği canlı tutacağız diye hanımı annesine yolladık yemeği bıraktık net başında bekliyoruz :p BİZ DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU :cat:

daha iyisinin eli kulağındadır, çadırları yamayın :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yenisini yapında bende gelıyım:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen kimnsin arkadaş.ilk mesajı buraya yazmışsın.enteresan geldi ya o bakımdan.

konuyu bastan sona okudum ılgımı cektı ve cok beendım ondan buraya yazmak ıstedım ılk msjım olduunun da farkında deılım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
darknova çadırın varmı kardeşim eski gezilerde kullanırdın şimdi yenilesen iyi olur sıcak tutacak bişiler al kendine izmire geldiğinde görüşelim :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
darknova çadırın varmı kardeşim eski gezilerde kullanırdın şimdi yenilesen iyi olur sıcak tutacak bişiler al kendine izmire geldiğinde görüşelim :cat:

ok abı izmire gelırımde size uğramammı hiç ozlemısım be turkıyeyı cadır ve sısme yatak var cadırım 3 kısılık yataım 2 kısılık duyrulur:queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
konuyu bastan sona okudum ılgımı cektı ve cok beendım ondan buraya yazmak ıstedım ılk msjım olduunun da farkında deılım
1. ve sonuncu mesajlar itibarı ile arkadaşa hoş geldin diyemeden by bye diyoruz.
sahi bu konuya mesaj yazanlar dikkat edin.burası saygın bir başlık.ilk mesajını buraya yazmama kuralı var.buraya ilk mesaj yazanlar direkt ban yer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst