10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tarih yazacağız demiştik MURTİ :p ( aslında sen cezalısın izmirde seni kuşlar görmüş biz görmedik ) bizi artık sevmiyormusun :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tarih yazacağız demiştik MURTİ :p ( aslında sen cezalısın izmirde seni kuşlar görmüş biz görmedik ) bizi artık sevmiyormusun :salut:
bir gece kalabildim. Motorun satışıda uzun sürdü Alper biliyor o yüzden uğrayamadım. Ama geleceğim en kısa zamanda yine acısını çıkartırız bu sefer. İzmir'e sevgiler :rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
HADİ BE volkan sen hiç gelmiyorsun yine atlatırsın bizi ( beni mahçup etmeni bekleyeceğim ) GAZ a bak be :mrgreen:

Hadi lem...1 ay izmirdeydin...1 kere geldin pizza yedin... Sözde semaver toplantısına gelecektin...:pr::pr::pr:

Pizza'ya 2 defa geldim. :p

2 ayrı vefat olayı oldu. Eskişehir'e vaktinden erken döndüm :pale: Yoksa hep aklımdaydı gelmek , nasip olmadı :pale:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abooow.... Bunlar cidden vurup kafayı yatmışlar.... Bizde resim bekliyoruz hala.

nalo nerelerdesin bakalım? ben bi kaç gün ankarada olacağım. gerçi yarın akşam istanbula gideceğim perşembe sabahı tekrar buradayım. var mı bi çay içmelik toplantı ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne geziydi ama..... Hortlatmayın şunu yaaaaa..........:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne gezmişiz... Hortlatasım geldi.... Bakan arkadaşlara ön bilgi..Geçen senenin gezisidir... :p
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
bu hafta kütahya_mt olarak tekrar büyükoturak yapmak istiyoruz...güzel günlerdi..tekrar görüşürüz umarım...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu hafta kütahya_mt olarak tekrar büyükoturak yapmak istiyoruz...güzel günlerdi..tekrar görüşürüz umarım...

Aslında bizde istiyorduk..Ama planlar bazı nedenlerden dolayı biraz aksadı..Belki sonbahara doğru tekrarlanabilir....

İşallah görüşürüz tekrar kütahya mt lilerle...:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ooo ekibi tekrar mı topluyonuz?
murti ihtiyarladı, davud efendi amerikada, alp_tunay'ın saçları döküldü, Prometheus tibette bi manastırda. çok zor çook!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ooo ekibi tekrar mı topluyonuz?
murti ihtiyarladı, davud efendi amerikada, alp_tunay'ın saçları döküldü, Prometheus tibette bi manastırda. çok zor çook!

Ne işi var lam amerika da?.... :silent::silent::silent::silent: Türkiye dar mı geldi?... :bounce::bounce:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Emrahcımız vefat etti :( of of hayat işte 1 sene ne olcağı nerede olacağımız belli değil.Ama genede kalan ekiple tekrar buluşmayı çok isterim...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Emrah kardeşimizide rahmetle anıyoruz bu vesileyle. Allah mekanını cennet eylesin.

davud amerikada takılacakmış bikaç hafta iş icabı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Emrahcımız vefat etti :( of of hayat işte 1 sene ne olcağı nerede olacağımız belli değil.Ama genede kalan ekiple tekrar buluşmayı çok isterim...

Allah rahmet eylesin....Gerçekten de bir sebep olmuş hortlatmak....Çok iyi bir arkadaşımızdı..:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: nur içinde yatsın...:rendeer::rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
1 yılı devirdik Emrahsız =( Sizler iyi olun,tüm 2 teker sevdalısı dostlarımız iyi günlerde motorunu kullanır inş.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
tekrar allahtan rahmet diliyorum. toprağı bol olsun. allah hepimize böyle başka acılar yaşatmasın inşallah
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yaw konuya bakınca tekrar EMRAH geldi aklıma... Alah rahmet eylesin...
Gezinin güzelliğini falan bir anda unuttum...:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst