benim ilk mesajım nereyeki yaww....hiç hatırlamıyorum hee....2006da bi başlık açmıştım slmlar ben geldim diye o zamandan sonra bidaha girmedim...geçen ay ikinci mesajımı attımilk mesaj olmadığı içinmi ban yemedim...
![]()
benim ilk mesajım nereyeki yaww....hiç hatırlamıyorum hee....2006da bi başlık açmıştım slmlar ben geldim diye o zamandan sonra bidaha girmedim...geçen ay ikinci mesajımı attımilk mesaj olmadığı içinmi ban yemedim...
![]()
yakında tekrarlamalıyız tadı hala damağımızda :rendeer:tengai bir servisten çıksın ben sizi ararım :queen:
benim de servisten çıkmam lazım![]()
sen şimdi MODİFİYEDE yaptırırsın :queen:
servis çıkış raporundan sonra senden bir rodaj gezisi bekleriz o zaman :cat:
buda demektirki biz sana geleceğiz kurtuluşun yok ( kabuklu sucuk varmı oralarda ) :queen:
Hoca bu sefer bütün etkinliğe ben de varım... :mrgreen:
Gelmeyenin motoruna 100 oktan koymak nasip olmasın![]()