10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
benim ilk mesajım nereyeki yaww....hiç hatırlamıyorum hee....2006da bi başlık açmıştım slmlar ben geldim diye o zamandan sonra bidaha girmedim...geçen ay ikinci mesajımı attım :) ilk mesaj olmadığı içinmi ban yemedim...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
:) konu başlığımda güzelmiş heee yenimiyim neyim diye:) sağol be murat abi sen olmasan hiç hatırlamazdım o başlığı :)

bu arada bir ay sonra 2 sene olacak ve ben daha 61 mesajdayım....hayret yaa bu kadar pasif olurmu bi insan.......
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tekrar bir organzasyon yapıcaz havalar bi serinlesin hele......
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yakında tekrarlamalıyız tadı hala damağımızda :rendeer:tengai bir servisten çıksın ben sizi ararım :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
servis çıkış raporundan sonra senden bir rodaj gezisi bekleriz o zaman :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
buda demektirki biz sana geleceğiz kurtuluşun yok ( kabuklu sucuk varmı oralarda ) :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
başlıkta hazır desene SEN HİÇ CUMHURİYET SUCUĞU YEDİNMİ buluşması :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Hoca bu sefer bütün etkinliğe ben de varım... :mrgreen:

Gelmeyenin motoruna 100 oktan koymak nasip olmasın :p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
HADİ BE volkan sen hiç gelmiyorsun yine atlatırsın bizi ( beni mahçup etmeni bekleyeceğim ) GAZ a bak be :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem aylar oldu gezi biteli halen gündemde mi bu :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst