[MT Ankara] Apar topar Karagöl Gezisi - 24 Mayıs Cumartesi

Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
kesınlıkle:cat:dostum ılgılenırsen ntv de nba macı baskıcak,ha bu arada ben senı gordum sankı etlıkte
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
kesınlıkle:cat:dostum ılgılenırsen ntv de nba macı baskıcak,ha bu arada ben senı gordum sankı etlıkte

İllaki görmüşsündür. Eeess bende seni 7.caddede gördümya :queen::queen::queen:

Maç bu saatte beni bozar. güzel yatağım beni bekliyor.....

Size ve buradakilere iyi geceler diler ben huzurlarınızdan ayrılırım.
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Eh ben de günaydım diyim bari. Dün çadır madır işleri ile ilgilenirken sizin geziyi kaçırmışız desenize dha şimdi görüyorum geziyi. Neyse artık bir dahaki sefere diyelim. Geziye giden arkadaşlara da tebrikler. Zorlu gözüken yollarda yağmur çamur demeden gezinizi tamamlamışsınız. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eh ben de günaydım diyim bari. Dün çadır madır işleri ile ilgilenirken sizin geziyi kaçırmışız desenize dha şimdi görüyorum geziyi. Neyse artık bir dahaki sefere diyelim. Geziye giden arkadaşlara da tebrikler. Zorlu gözüken yollarda yağmur çamur demeden gezinizi tamamlamışsınız. :cat:
hadi hayırlı olsun çadırın. Artık kamplarda görüşürük :wiinkk:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Eh ben de günaydım diyim bari. Dün çadır madır işleri ile ilgilenirken sizin geziyi kaçırmışız desenize dha şimdi görüyorum geziyi. Neyse artık bir dahaki sefere diyelim. Geziye giden arkadaşlara da tebrikler. Zorlu gözüken yollarda yağmur çamur demeden gezinizi tamamlamışsınız. :cat:

yau gezide aklıma geldin, keşke gelebilseydi dedim; tam bizlikti yollar :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buda video. Hem motoru kullanıp hem çekim yapmak zor iş ancak bu kadar oldu

 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
bu foto da Nakturk için gelsin

mg0671wb8.jpg
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi süper çok amaçlı artçı ararsanız ben varım her tür gezi düğün sünnet çekimleri:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
26
Hüseyin abi seni burda gördüğüme şaşırdım valla, senin ne işin var, böyle pis bebelerle, sen bunlara uyma, bunlar yağmur çamur demez debelenirler, sucuğa dönmüşsünüz, üşütmeyin de, bizim bu gün direksiyon sınavı vardı, ramzeyle sınava girdim resmen saçmaladım, alet hotluyo zıplıyo gaz veriyon pati yapıyo, hüseyin abi murti06 ya dakkat et o adam geziyo gidiyorsa yağmur yağıyor...

Bile bile lades dedik, daha giderken yağmur atıştırmıştı Ankara'ya, bu yüzden Murat'ın günahını almak haksızlık olur.

Güzel geziydi, bir kez daha ne iyi etmişimde motor almışım dedim yani, tamam ne iyi etmişimde cruiser almışım diyemedim ama olsun, SS varken ben dırdır hiç edemem zati.

Kıyafetler makinaya girdi, motorda bir yıkandı bitti gitti :)

abi ona bot deme lütfen , uzay şeysi o , henüz bi isim tanımlanamadı , güvenilir kaynaklardan alınan haberlere göre daha başka ayakta gören olmamuş :p

Seda çamur oldu derken, plastik değilmi bunlar su tutarsın gider dediğimdeki yüz ifadesi geldi gözümün önüne :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yau hiç bu aylarda üşünür mü :p Normal de TA görüp kıskanmam gerek sizi ama, Antalya ya yaz geldi ayıptır söylemesi. :mrgreen: Hiç kıskanmadım. :p :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yau hiç bu aylarda üşünür mü :p Normal de TA görüp kıskanmam gerek sizi ama, Antalya ya yaz geldi ayıptır söylemesi. :mrgreen: Hiç kıskanmadım. :p :queen:
sen kıskan yinede :p üşüdük (ben üşümedim gerçi ama) ıslandık yinede çok eğlendik.

Ayrıca Seda o makineyle oralara girdin ya seni canı gönülden tebrik ederim hiç yılmadan devam ettin sonuna kadar. :cat: :cat:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Yau hiç bu aylarda üşünür mü :p Normal de TA görüp kıskanmam gerek sizi ama, Antalya ya yaz geldi ayıptır söylemesi. :mrgreen: Hiç kıskanmadım. :p :queen:

Tubişcim sol taraftan şiddetli yağmur (hatta sanırsam bi ara dolu) yerken sağ taraftan akşam güneşi vuruyordu. Üşüdüm ama acayip keyifliydi (asfalt kısmı yani gezinin %20 si :cherry:) Bi ara da solumuzda harika bi ebemkuşağı oluştu :queen:

Ayrıca Seda o makineyle oralara girdin ya seni canı gönülden tebrik ederim hiç yılmadan devam ettin sonuna kadar. :cat: :cat:

Abi ne yalan söyliyim bi ara geri dönesim geldi makinadan gelen takırdamaları duydukça, içim acıdı. Ama allahtan siz fbenim istediğimden daha hızlı gitmem için zorlamadınız o yolda, bende makinamı üzmeden yavaş yavaş geçtim oraları :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
Geziden sonra anca foruma girebildim . Zaten gezi olduğu günde girmemiştim geziden de hiç haberim yoktu. Evden Kızılaya niyet çıktıum Etimesgutta murat abi beni farketmeden yakınımdan geçti . Her zamanki gibi ulusa gidiyor zannettim takıldım peşine . Ulus yakınına kadar hiç durmadan peşinden gittim Murat abide merak edip durmadı . 2 defa Ulus sapağı geçtik ama murat abi hala devam ediyordu .Artık Ulustan umudu kesmiştim . Yol üzerindeki en son ulus sapağına geldiğimde ben Ulus yönüne saptım tam o sırada Murat abi az ilerideki benzin istasyonunda durunca geri dönüp nereye gittiğini sordum . Geziden öyle haberim oldu . Daha iki ay olmuştu motora başlayalı bu tür tecrübe fırsatını kaçırmamalıydım .

Akşam katılmam gereken bir yemek vardı fakat motor ve yol işte . Bütün hesapları yapıp bende katıldım geziye Kzılaya niyet Karagöle kısmet..

Çok güzel bir geziydi grup sürüşünde sedanın arkasındaydım . :) Düz yolda iyiydi fakat bozuk yollara girdiğimizde seda için artık çok geç olmuştu . Hele bi ara tam bozuk yol bitti diye sevinirken karşımıza çıkan başka bozuk yolu görünce ellerini iki yana açıp boynunu bükerek '' Aman tanrııımm '' dediğini duyar gibi oldum . Seda için çok yorucu oldu ama tebrik ediyorum şahsım ve ybr'm adına :p

Dönüş yolunda erken çıkmak zorunda olup beraber gelemediğimiz için çok üzgünüm . Yemeğe yarım saat geç kaldım ama önemli değil güzel bir gezi oldu .

Resimlerden anladığım kadarıyla geri dönüşünüzdeki izlenimlerimi aktarıyım. Siz hiç ıslanmamışsınız :queen: Bütün yol boyunca yağmur hiç dinmedi taki ankamall a gelene kadar abartısız . Öyle böyle değil geç kalmamak için bardaktan boşanırcasına yağan yağmurda tam 45 dakika motor sürdüm . Murat abi bilir çamlıdere gezisindekinden daha fazla ıslandım Allahtan hava o kadar soğuk değildi .

Neyse fazla yazdım siz kovmadan kısa keseyim bari :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoları yükle Emrah artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst