- Katılım
- 28 Nis 2006
- Mesajlar
- 171
:santa
ro hocam bazı arkadaslarda dızlık yok,bot yok cok sakıncalı bı durum bence
merak etme herkes biliyor artık yağmur adam olduğumuhüseyin abi murti06 ya dakkat et o adam geziyo gidiyorsa yağmur yağıyor...
aceleye geldi idare edin :cherry:
![]()
:mrgreen: :mrgreen:
dizliği olmayan arkadaşın botu vardı duymasın küser valla. O kadar para vermiş almış sen görmüyorsun:santaro hocam bazı arkadaslarda dızlık yok,bot yok cok sakıncalı bı durum bence
pardon bot varmıs:cat:en azından bıra ıcmemıssınız bu sefer bu acımı bıraz hafıflettı,yaw o golde ne guzel balık tutulur dımı?
Bu resimlerde Sedanın düz yol motorcusu olduğunuda anladık :mrgreen:
:santaro hocam bazı arkadaslarda dızlık yok,bot yok cok sakıncalı bı durum bence
abi ona bot deme lütfen , uzay şeysi o , henüz bi isim tanımlanamadı , güvenilir kaynaklardan alınan haberlere göre daha başka ayakta gören olmamuş![]()
yaw herkes gıtmıs yıne benım gıbı ınsomnıa olan yok mu yaw ıkı cıft laf etsek
,Tatlı su motorcusu kimseyi yalnız bırakmazzzzzz.
,
sagol kardes bılıyosun bende etlık teyım gatada,goruselım bır ara zıyaret edeyım senı
yaw askerlık ıkıncı planda benım ıcın,ama sorayım hemencık sen askerlık yaptın mı:mrgreen:
yaw 1- tam o esnada havuzdan gelmıs delı gıbı acıkmıs yemek yapıyoduk arkadasla,gezının baslamasına yarım saat vardı evet ıtıraf edıyorum yemegı tercıh ettımr:
2-arkadaslara mesaj attım pro cumun telını bılen varsa yollasın dıye pek sallayan olmadı:mrgreen:
3-tam o esnada bızım evın orada gök gürledi arkadasım korktu gıtmeyelım dedı
bu arada ben de pastenecı olcam yaw alcam cbr 600f yada rr ı bascam yarım saat sonra sekıl yapcam:cherry:
ne ısım var dag bayır enduroyla zaten yeterınce sırtımda yuk dolastım yahu...