[MT Ankara] Apar topar Karagöl Gezisi - 24 Mayıs Cumartesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hüseyin abi murti06 ya dakkat et o adam geziyo gidiyorsa yağmur yağıyor...
merak etme herkes biliyor artık yağmur adam olduğumu :p:p:p:queen::queen:


aceleye geldi idare edin :cherry:

rainmanpm3.jpg


:mrgreen: :mrgreen:

:santa:pro hocam bazı arkadaslarda dızlık yok,bot yok cok sakıncalı bı durum bence
dizliği olmayan arkadaşın botu vardı duymasın küser valla. O kadar para vermiş almış sen görmüyorsun :p
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
pardon bot varmıs:cat:en azından bıra ıcmemıssınız bu sefer bu acımı bıraz hafıflettı,yaw o golde ne guzel balık tutulur dımı?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
pardon bot varmıs:cat:en azından bıra ıcmemıssınız bu sefer bu acımı bıraz hafıflettı,yaw o golde ne guzel balık tutulur dımı?

abi ona bot deme lütfen , uzay şeysi o , henüz bi isim tanımlanamadı , güvenilir kaynaklardan alınan haberlere göre daha başka ayakta gören olmamuş :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
IMG_0052Small.jpg


IMG_0053Small.jpg


IMG_0054Small-1.jpg


IMG_0055Small-1.jpg


IMG_0056Small-1.jpg


IMG_0057Small-1.jpg


IMG_0058Small-1.jpg


IMG_0059Small-1.jpg


IMG_0060Small-1.jpg


IMG_0062Small-1.jpg


IMG_0063Small-1.jpg


IMG_0064Small-1.jpg
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Bu resimlerde Sedanın düz yol motorcusu olduğunuda anladık :mrgreen:

1) Lastikler orjinal olup 2003 modeldir. Ben motorun 2. sahibiyim. İlk sahibi az kullanmış ama dümdüz gitmiş.
2) Kendileri benim ilk motorum olup acemiliğimi geçirmekte olduğum motor ve lastiklerdir.
1 ve 2. maddeye rağmen haklısınızdır. Düz yol motorcusuyum.

:santa:pro hocam bazı arkadaslarda dızlık yok,bot yok cok sakıncalı bı durum bence

Dizliğim yok botum var aslanlar kibim.
Hem ben bazı kaynaklardan aldığım bilgiye göre apaçiymişim. Yani dizlikten kasktan filan muhafım ben::comico::

abi ona bot deme lütfen , uzay şeysi o , henüz bi isim tanımlanamadı , güvenilir kaynaklardan alınan haberlere göre daha başka ayakta gören olmamuş :p

Sidi Vertigo Corsa :bounce: Borumu uleeyykk :cherry:




Seda hayırdır bu fotografta üşümüş gibi bir halin var sanki hani yağmurluğun :)

Yağmurluk ne ola ki Serhat? :p
Üşümek ne kelime dondummmmmmm :)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Murat abi, haklıymışsın eğer ben gelseydim ( Ki hiç bir zaman öyle bi delilik ve gaflet içine düşmem.) Benim motor buradan geçemez geri dönerdi.

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

IMG_0053Small.jpg
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
:pyaw herkes gıtmıs yıne benım gıbı ınsomnıa olan yok mu yaw ıkı cıft laf etsek
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
yaw askerlık ıkıncı planda benım ıcın,ama sorayım hemencık sen askerlık yaptın mı:mrgreen:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
yaw askerlık ıkıncı planda benım ıcın,ama sorayım hemencık sen askerlık yaptın mı:mrgreen:

Sağlıkçılar hep öyle galiba benim de sağlık astsubayı bi arkadaşım var senden iyi olmasın. Kimse inanmaz onun askeriyeden olduğuna.

Ben askerliği yaptım tabi yafuuu. Hemde Komando olarak. :queen::queen:

Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
Gürcell, PaskalNouma, --volkan--, DARKDIAMOND, Seda

Komutanım bak canlandı burası...
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Komutanım siz geziye niye gitmediniz?

Hava yüzündenmi? yoksa sizde benim gibi pastanecimisiniz?
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
yaw 1- tam o esnada havuzdan gelmıs delı gıbı acıkmıs yemek yapıyoduk arkadasla,gezının baslamasına yarım saat vardı evet ıtıraf edıyorum yemegı tercıh ettım :pr:
2-arkadaslara mesaj attım pro cumun telını bılen varsa yollasın dıye pek sallayan olmadı:mrgreen:
3-tam o esnada bızım evın orada gök gürledi arkadasım korktu gıtmeyelım dedı

bu arada ben de pastenecı olcam yaw alcam cbr 600f yada rr ı bascam yarım saat sonra sekıl yapcam:cherry:

ne ısım var dag bayır enduroyla zaten yeterınce sırtımda yuk dolastım yahu...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
yaw 1- tam o esnada havuzdan gelmıs delı gıbı acıkmıs yemek yapıyoduk arkadasla,gezının baslamasına yarım saat vardı evet ıtıraf edıyorum yemegı tercıh ettım :pr:
2-arkadaslara mesaj attım pro cumun telını bılen varsa yollasın dıye pek sallayan olmadı:mrgreen:
3-tam o esnada bızım evın orada gök gürledi arkadasım korktu gıtmeyelım dedı

bu arada ben de pastenecı olcam yaw alcam cbr 600f yada rr ı bascam yarım saat sonra sekıl yapcam:cherry:

ne ısım var dag bayır enduroyla zaten yeterınce sırtımda yuk dolastım yahu...


Abi bence iyide olmuş gitmemen.

Havuzda ıslanmışsın zaten. Evinde oturmuş paşa paşa karnını doyurmuşsun. Arkadaşınla sohbet falan, internet var bide oooooohhh. Bizimkiler resimleri koyunca zaten gitmiş kadar olduk.

Ne yoracaksın bünyeyi değilmi ama?...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst