- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,440
ii dir abi senden naber , salı ordayız abi gel kesin...Burak nehaber? ne var ne yok? salı günü geliyormusunuz anatolia ya?
ii dir abi senden naber , salı ordayız abi gel kesin...Burak nehaber? ne var ne yok? salı günü geliyormusunuz anatolia ya?
ii dir abi senden naber , salı ordayız abi gel kesin...
ii dir abi senden naber , salı ordayız abi gel kesin...
salı mı carsamba toplanmıyomuyuz yaw,sıze saglam bır arkadas da getırıcem bu sefer kendısı plastık cerrahdır bugun bart ve 1985 de gordu zaten acılısta,motorcu alemı genıslıyor ankarada
salı mı carsamba toplanmıyomuyuz yaw,sıze saglam bır arkadas da getırıcem bu sefer kendısı plastık cerrahdır bugun bart ve 1985 de gordu zaten acılısta,motorcu alemı genıslıyor ankarada
64. Başka sitelerde yapılan gezi ve org. duyurularının sitemizde yapılması yasaktır bu tarz başlıklar silinecektir. Başka bir siteye ait duyuru yapılmadan önce site yönetimden izin alınması gerekir.
Doktor arkadaşın sağlamsa getir bir tane var başımızda zaten.çarşamba günü Ankata MT deyiz.
Bizim site Çarşamba toplanıyor. Silentscream, motordelisi'nden bahsediyor.
Süleyman Abi, diğer sitelerin buluşmalarını kendi sitelerinde konuşsanız fena olmayacak.
Onur site yöneticileri arasında ne probleminiz var bilmiyorum ama üyelere de bu virüsü bulaştırmayın lütfen.Ortak noktamız motosiklet.Motosiklet siteleri değil.Dileyen dilediği yere üyede olur yazıda yazar.Eğer aranızda bir problem yoksa toplantıyı buyrun çarşamba günü aynı yerde aynı mekanda yapalım.Hem millet daha çok arkadaş tanımış olur...
Dileyen dilediği yere üye olur ama dilediği yere yazamaz
Üye olurken kabul edilen forum kuralları madde 64 der ki:
64. Başka sitelerde yapılan gezi ve org. duyurularının sitemizde yapılması yasaktır bu tarz başlıklar silinecektir. Başka bir siteye ait duyuru yapılmadan önce site yönetimden izin alınması gerekir.
Herkesin başka sitelere üye olup, onların buluşmalarının tarihlerine bakma, bilme ve katılma hakkı elbette vardır. :cat:
Ayrıca bugüne kadar en ufak bir tartışmanın olmadığı motosiklet.net Ankara ekibine daha önce 2 kere bölünen bir grubun katılmasını istemem. Ancak motosiklet.net üyesi kimliği ile herkese kapımız açıktır.
check-up delikanlıyı bozar:mrgreen:arkadaslar gorunuse gore dıet de dıkkat eden yok aranızda,kolesterol fırlamıstır sızde,zaten hepınız a tıpı heyecanlı kısılersınız bır ara ugrayında check0up yapalım,check-up ı gecemeyenlerın ehlıyetı ıptal olur ona gore