[MT Ankara] Apar topar Karagöl Gezisi - 24 Mayıs Cumartesi

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
salı mı carsamba toplanmıyomuyuz yaw,sıze saglam bır arkadas da getırıcem bu sefer kendısı plastık cerrahdır bugun bart ve 1985 de gordu zaten acılısta,motorcu alemı genıslıyor ankarada

Bizim site Çarşamba toplanıyor. Silentscream, motordelisi'nden bahsediyor.

Süleyman Abi, diğer sitelerin buluşmalarını kendi sitelerinde konuşsanız fena olmayacak.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
salı mı carsamba toplanmıyomuyuz yaw,sıze saglam bır arkadas da getırıcem bu sefer kendısı plastık cerrahdır bugun bart ve 1985 de gordu zaten acılısta,motorcu alemı genıslıyor ankarada

Doktor arkadaşın sağlamsa getir bir tane var başımızda zaten.çarşamba günü Ankata MT deyiz.

64. Başka sitelerde yapılan gezi ve org. duyurularının sitemizde yapılması yasaktır bu tarz başlıklar silinecektir. Başka bir siteye ait duyuru yapılmadan önce site yönetimden izin alınması gerekir.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Bizim site Çarşamba toplanıyor. Silentscream, motordelisi'nden bahsediyor.

Süleyman Abi, diğer sitelerin buluşmalarını kendi sitelerinde konuşsanız fena olmayacak.

Onur site yöneticileri arasında ne probleminiz var bilmiyorum ama üyelere de bu virüsü bulaştırmayın lütfen.Ortak noktamız motosiklet.Motosiklet siteleri değil.Dileyen dilediği yere üyede olur yazıda yazar.Eğer aranızda bir problem yoksa toplantıyı buyrun çarşamba günü aynı yerde aynı mekanda yapalım.Hem millet daha çok arkadaş tanımış olur...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Onur site yöneticileri arasında ne probleminiz var bilmiyorum ama üyelere de bu virüsü bulaştırmayın lütfen.Ortak noktamız motosiklet.Motosiklet siteleri değil.Dileyen dilediği yere üyede olur yazıda yazar.Eğer aranızda bir problem yoksa toplantıyı buyrun çarşamba günü aynı yerde aynı mekanda yapalım.Hem millet daha çok arkadaş tanımış olur...

Dileyen dilediği yere üye olur ama dilediği yere yazamaz :)

Üye olurken kabul edilen forum kuralları madde 64 der ki:

64. Başka sitelerde yapılan gezi ve org. duyurularının sitemizde yapılması yasaktır bu tarz başlıklar silinecektir. Başka bir siteye ait duyuru yapılmadan önce site yönetimden izin alınması gerekir.

Herkesin başka sitelere üye olup, onların buluşmalarının tarihlerine bakma, bilme ve katılma hakkı elbette vardır. :cat:

Ayrıca bugüne kadar en ufak bir tartışmanın olmadığı motosiklet.net Ankara ekibine daha önce 2 kere bölünen bir grubun katılmasını istemem. Ancak motosiklet.net üyesi kimliği ile herkese kapımız açıktır.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Üfffffffffff Onur yavvv genelge okur gibi kanun maddesi okuyup durma anladık.Ortamı kasma onlar dediğin adamların içinde bende varım.Gavur değiliz motosiklet tutkunu arkadaşlarız sadece.Seninle nasılsak onlarlada öyle olmaya çalışıyoruz.

Hadi laf yetiştirmeyi bırakta şu sanat eseri resimlerinden koyda bakalım:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dileyen dilediği yere üye olur ama dilediği yere yazamaz :)

Üye olurken kabul edilen forum kuralları madde 64 der ki:

64. Başka sitelerde yapılan gezi ve org. duyurularının sitemizde yapılması yasaktır bu tarz başlıklar silinecektir. Başka bir siteye ait duyuru yapılmadan önce site yönetimden izin alınması gerekir.

Herkesin başka sitelere üye olup, onların buluşmalarının tarihlerine bakma, bilme ve katılma hakkı elbette vardır. :cat:

Ayrıca bugüne kadar en ufak bir tartışmanın olmadığı motosiklet.net Ankara ekibine daha önce 2 kere bölünen bir grubun katılmasını istemem. Ancak motosiklet.net üyesi kimliği ile herkese kapımız açıktır.

bence bu gezi yazısı burada bitmiş gibi :pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ne bitmesi kaförrrrrrrrrr murti kafası biraz çakıllaşsın resimleri yükleyecek onu bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
IMG_0004Small.jpg


IMG_0005Small.jpg


IMG_0009Small-1.jpg


IMG_0010Small-2.jpg


IMG_0011Small-1.jpg


IMG_0012Small-2.jpg


IMG_0013Small-1.jpg


IMG_0014Small-1.jpg


IMG_0015Small.jpg


IMG_0016Small-2.jpg


IMG_0017Small-2.jpg


IMG_0019Small-1.jpg


IMG_0020Small-2.jpg


IMG_0021Small-1.jpg


IMG_0022Small-2.jpg


IMG_0023Small-2.jpg


IMG_0024Small-1.jpg


IMG_0025Small-2.jpg


IMG_0026Small-2.jpg


IMG_0027Small-1.jpg
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
hay ben senin çekeceğin dere geçisi fotoğrafına :pr:

ben ne güzel çekmişim seni :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
IMG_0028Small.jpg


IMG_0029Small-1.jpg


IMG_0030Small-2.jpg


IMG_0031Small-2.jpg


IMG_0033Small-2.jpg


IMG_0034Small-2.jpg



IMG_0035Small-2.jpg


IMG_0036Small.jpg


IMG_0037Small-1.jpg


IMG_0038Small.jpg


IMG_0039Small-2.jpg


IMG_0040Small-2.jpg


IMG_0042Small.jpg


IMG_0044Small-1.jpg


IMG_0045Small-1.jpg


IMG_0047Small-1.jpg


IMG_0048Small-1.jpg


IMG_0049Small-1.jpg


IMG_0050Small-1.jpg


IMG_0051Small-1.jpg
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
yaw yıne acıktım canım cektı yahu,arkadaslar mahsus mu yapıyosunuz ya bekar bır erkege bu yapılır mı sımdı ısın yoksa aoc ye gıt:salut:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
:mrgreen:arkadaslar gorunuse gore dıet de dıkkat eden yok aranızda,kolesterol fırlamıstır sızde,zaten hepınız a tıpı heyecanlı kısılersınız bır ara ugrayında check0up yapalım,check-up ı gecemeyenlerın ehlıyetı ıptal olur ona gore
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:arkadaslar gorunuse gore dıet de dıkkat eden yok aranızda,kolesterol fırlamıstır sızde,zaten hepınız a tıpı heyecanlı kısılersınız bır ara ugrayında check0up yapalım,check-up ı gecemeyenlerın ehlıyetı ıptal olur ona gore
check-up delikanlıyı bozar :p
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Hüseyin abi seni burda gördüğüme şaşırdım valla, senin ne işin var, böyle pis bebelerle, sen bunlara uyma, bunlar yağmur çamur demez debelenirler, sucuğa dönmüşsünüz, üşütmeyin de, bizim bu gün direksiyon sınavı vardı, ramzeyle sınava girdim resmen saçmaladım, alet hotluyo zıplıyo gaz veriyon pati yapıyo, hüseyin abi murti06 ya dakkat et o adam geziyo gidiyorsa yağmur yağıyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst