- Katılım
- 28 Nis 2006
- Mesajlar
- 171
acaba gt 650 lR a takasa mı gırsem race lazım sanırsam bana
CBF 150, abi 10 saniyemi almadı bulmak google sağolsun
Triplere bak modelden modele girmiş :queen:
yok üşümedim sadece ıslandım bu sefer ufo kapalı. Rakı aldım gelirken hazırladım soframıda ufak ufak fotoları yüklerim şimdiyavvv adama gavur eziyeti yapma tek tek koyup.Koysana şu fotoların hepsini birden.
Seda ve Hüseyin de geldi. Murat kaldı.O kesin ufuoyla flört ediyordur.
Buyrun bakalım fotoğrafları. Yorum yapardım ama midem bulanıyor. Üşüttüm sanırım. Yağmuru da yedik, burdan bereketli Murat abiye de selamlarımı iletiyorum :cherry:
acaba gt 650 lR a takasa mı gırsem race lazım sanırsam bana
acaba gt 650 lR a takasa mı gırsem race lazım sanırsam bana
Doktor sende bir 21" almazsan daha çokkkkk resimlere bakar içini çekersin.Gel vereyim benim karaoğlanı sana:cherry:
kıskandım hem gezıyı,hem de cbr 600 f i![]()
Seda bu makina harbi sana 10 numara yakışıyor ! :cat:
![]()
Fotoğraflar güzel devamını bekliyoruz![]()
Geçmiş olsun Sedaale:
Seda geçmiş olsun :rendeer:üzüldüm şimdi.ale:Sen bu kaşar 21" lere uyupta niye takıldın peşlerine.Mis gibi sıcacık pastanen cafen dururken hay ablası....tühhhhh oğluşun da üşüttümü acaba:silent:
pro cum en azından bırınden odunc alayımda fotograf ıcın ıçımde kalmasın:queen:Seda'Ya sorsana bi tekrar bu geziyi ve 600F'i :mrgreen:
Oralarda poz vermek kolay da, oraya gidene kadar çektiklerini bi kendi bilir :mrgreen:
Seda'Ya sorsana bi tekrar bu geziyi ve 600F'i :mrgreen:
Oralarda poz vermek kolay da, oraya gidene kadar çektiklerini bi kendi bilir :mrgreen:
Paşalar gibi de gitti geldi benim oğlum. :bounce: Bende ona güvendim de geri dönmedim. Evet zor oldu ama bir kere daha ne kadar harika bir motor olduğunu kanıtladı. CBR 600 F düşünenlere duyrulur...
Sağol Murat abi, yağmur içinde ayrıca sağol![]()
yarında Beynam'a gidelim mi
sanırım artık kimle benle gezmeyecek yakında. Ben nikimi değiştersem fena olmayacak yağmuradam :queen:
ve işte yağmur adam murtiii , datdararam dadadad dattarararm![]()
bu ne lem Allah iyiliğini versin amma güldüm :queen:aceleye geldi idare edin :cherry:
![]()
:mrgreen: :mrgreen:
bi şarkı geldi aklıma , "It's raining men Hallelujah it's raining men"![]()